En dit soort 'nieuwe' nummers helpen ook al niet..quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Weinig origineel dit programma. Hopen dat de show vanavond wat leuker wordt, want dit is gewoon eetvermaak met een nieuw naampje..
En daar is dus wat mij betreft helemaal niets mis meequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Weinig origineel dit programma. Hopen dat de show vanavond wat leuker wordt, want dit is gewoon eetvermaak met een nieuw naampje..
+1quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daar is dus wat mij betreft helemaal niets mis mee.
Wat dat betreft is 3FM niet zo commercieel als de rest van de radiostations....quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten voor de clubtour van Jacqueline.
Jawel, 3FM gaat ook de solocarrière flink op gang helpen!
Heeft ze toevallig ook niet een nieuwe singel? Want dan zal dat de nieuwe MH wel wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
oe die wil ik wel..neem ik tomaten meequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Maar nu is de muziek om aan te horen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef Woodpecker het volgende:
Hoezo PowNed vernieuwend? Dit is dezelfde show die Rob al jaaaaaren doet. *gaap*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |