Daar zou ik ook massaal niet op reageren overigensquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet domquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet dom
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet dom
In dat geval op uiterlijk afgaan :quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan niemand bedenken voor de vrouwenster
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In dat geval op uiterlijk afgaan :
Andrea van Pol.
Wut? Volgende week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat zo'n Jacqueline nu weer een week gepromoot gaat worden, zegt meer dan voldoende.
daar zou ik mijn hond nog aftrappen.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In dat geval op uiterlijk afgaan :
Andrea van Pol.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zie http://www.3fm.nl/actie/1(...)-Jacqueline-Govaert-.
Ik heb op Sophie Hilbrand gestemd maar bedacht me 10 seconde later dat ze hem al eens heeft gewonnen, maar ja naar de rest van de genomineerde luister ik nooit of vind ik niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Serieus, wie moet ik voor vrouw kiezen bij de ringen? En ik ga niet op het uiterlijk af...
Froukje de Bothquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Serieus, wie moet ik voor vrouw kiezen bij de ringen? En ik ga niet op het uiterlijk af...
Daar begint 't kopiëren van Verschuuren alquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.bnn.nl/page/atwork
De Guilty Pleasure hoorde toch altijd bij Rudy?
Beter goed gejat, dan...
Idd. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef TheZapster het volgende:
Wilders is echt bloedlink op Klink
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De NPS, Teleac-NOT en RVU bestaan niet meer. Die drie zijn samengegaan tot één omroep, genaamd NTR.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Ja, wat is dat eigenlijk, die NTR? is dat iets nieuws vanaf deze week?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Ja, wat is dat eigenlijk, die NTR? is dat iets nieuws vanaf deze week?
Omg, maar als je dat niet weetquote:
Ja, alweerquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik zie Broekie in die studio!!
Ok, klinkt logischquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De NPS, Teleac-NOT en RVU bestaan niet meer. Die drie zijn samengegaan tot één omroep, genaamd NTR.
Zo`n nerd ben ik niet, dat ik dat soort dingen bij houdtquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Omg, maar als je dat niet weet![]()
Nee, die komt een vlaai brengen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja, alweer
Komt zeker weer oud ICT spul afleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |