Dat gebeurt met Serious Talent toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde ja. Het feit dat zo'n Jacqueline nu weer een week gepromoot gaat worden, zegt meer dan voldoende. Dat heeft niks met promotie van nieuwe artiesten te maken. Dan zou het wel een bandje zijn geweest waarvan ons allen de naam nog heel weinig zou zeggen.
Waarom niet? Is dat niet alternatief genoeg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem, 3fm moet zich niet druk maken over luistercijfers
maar waarom iemand naar U2 sturen, in Rome nog wel, terwijl je met dat geld ook wat meer sirolfjes zou kunnen aanstellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet jij de cijfers van de uitgaven van 3FM dan? Wie weet kunnen ze zich zo'n actie wel veroorloven omdat ze andere acties niet doen?
Het is toch gewoon een hele gave actie? Ik begrijp niet waarom áltijd álles afgezeken moet wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom iemand naar U2 sturen, in Rome nog wel, terwijl je met dat geld ook wat meer sirolfjes zou kunnen aanstellen
538 = commercieel = luistercijfers moeten hoog = hits draaienquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat niet alternatief genoeg?
Dan nog moeten de begrote posten binnen de doelstelling van de publieken vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook 3FM met een begroting werkt? Dus een potje heeft?
Waarom moet je zo'n programma promoten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef Evertjan het volgende:
teveel zure reacties hier, we moeten altijd kritisch kijken naar de PO daar ben ik het wel mee eens en voor mij hoeft een reis naar Rome ook niet iedere week zoals bij Q of 538 maar dit is gewoon gedaan om een nieuw programma op een belangrijk tijdslot te promoten. Ik vind het van 3FM wel slim
Dat is op zich een goed initiatief, maar daarmee slaan ze door. Als een band eenmaal is doorgebroken, kan ie prima op eigen kracht vooruit (door op een normale rotatie gedraaid te worden). Daar hoeft niet nóg een actie overheen ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat gebeurt met Serious Talent toch ook gewoon?
Geromantiseerd. Slechte luistercijfers zijn ook voor publieken funest in deze tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
538 = commercieel = luistercijfers moeten hoog = hits draaien
3fm = NPO = niet commercieel = /care qua luistercijfers = doen zoals de VPRO doet
Eigenlijk is het programma 3voor12 een typisch voorbeeld van wat een NPO programma zou moeten zijn: Alternatieve muziek (niet voor het grote publiek) + mensen naar optredens toesturen van potentiële doorbrekers + de stelling, om de mensen te laten nadenken.
Het promoten begrijp ik wel. Het is een nieuw programma en het is geen naam als Ekdom die het gaat presenteren. Dus je zal moeten proberen om de terugval in luistercijfers (die er ongetwijfeld zal zijn) zo klein mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo'n programma promoten?
True. Hebben hun weerslag op de verkochte reclametijd, dus inkomsten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geromantiseerd. Slechte luistercijfers zijn ook voor publieken funest in deze tijd.
Ieder beginnend programma heeft promotie nodig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een goed programma heeft immers geen promotie nodig
je moet het voor bedrijven wel interessant houden om Ster reclame te inkopen rondom @work Dat doe je door goede luistercijfersquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een goed programma heeft immers geen promotie nodig
Ik wil het wel winnen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-in-Rome-met-%40Work
![]()
*pieuw* 538-niveautje *pieuw*
Nog even en we kunnen ook dikke geldprijzen prijzen winnen bij 3fm ipv het Rabradio badlaken of de rabradio-aansteker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je loopt een half topic achter op deze volle vrijdagquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
(oh... was ik een beetje te vroeg?)
Ok, dat ben ik opzich wel met je eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het promoten begrijp ik wel. Het is een nieuw programma en het is geen naam als Ekdom die het gaat presenteren. Dus je zal moeten proberen om de terugval in luistercijfers (die er ongetwijfeld zal zijn) zo klein mogelijk te maken.
eej skatje! beetje vroeg wel, maar ach, wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
(oh... was ik een beetje te vroeg?)
Hoezo??quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je loopt een half topic achter op deze volle vrijdag
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Net terug uit de sportschool. Godzijdank Shakira en Cascada gehoord. Matige Megahit. Was er al een beetje bang voor.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!
ik ben al van af Claudia weekend aan het vierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoezo??
* Jannekje7is net thuis vant werk en niet meer helemaal wakker
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he....quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben al van af Claudia weekend aan het vieren
Oeh, pizza!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Uiteraard
. Anders lukt het mij nooit om 3 american pizza's op te krijgen. Je moet toch ergens voor trainen. Haha. Geintje natuurlijk. Je weet toch !
. Nu even de nodige eiwitten scoren en een beetje tot rust komen want mijn armen trillen nogal. No pain, no 3 pizza!
Onzinquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je moet het ook niet via de ster regelenJe moet het via het belastinggeld regelen. Als je via de ster aan je geld komt, dan ben je commercieel
Lekker Janneke !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, pizza!
Ik ga dalijk ff wat roerbakken. Met vis en oestersaus denk ik. Beetje mihoen dr bij...
Dat mag best wel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef Evertjan het volgende:
dankzij de ster betalen we maar 75euro p.p. in Nederland aan de PO
Klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker Janneke !. Denk dat ik iets met Tortellini's ga doen. Lekker sausje erover en wat groente plus vlees. Heerlijk
.
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!
Ik was van de week weer een beetje afgevallen, dus volhouden.
De informatie nog wel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
DE INFORMATIE VAN HET KABINET IS MISLUKT
Formatie schatje, zonder 'in'quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo heet datIk weet het ook niet...
Zal je zien dat dat stink PVDA nog in de regering komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Formatie mislukt?!?!?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja, je bent gek want het ging om het informeren voor de formatie. :pquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Altijd he![]()
[..]
Formatie schatje, zonder 'in'
Edit: WTF, nu zie ik ze op twitter ook allemaal 'informatie' typen... ben ik nou gek? Het gaat toch om het formeren van een kabinet, niet om het informeren?
Cohen was gisteren alweer aardig op dreef om zijn partij te promotenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat stink PVDA nog in de regering komt![]()
![]()
![]()
![]()
Theekransje in de Moskee ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cohen was gisteren alweer aardig op dreef om zijn partij te promoten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lees je dan nog maar eens in, want het bestaat allebeiquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Altijd he![]()
[..]
Formatie schatje, zonder 'in'
Edit: WTF, nu zie ik ze op twitter ook allemaal 'informatie' typen... ben ik nou gek? Het gaat toch om het formeren van een kabinet, niet om het informeren?
Ik mag verdomme hopen van niet zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Lees je dan nog maar eens in, want het bestaat allebei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |