Hoezo??quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je loopt een half topic achter op deze volle vrijdag
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Net terug uit de sportschool. Godzijdank Shakira en Cascada gehoord. Matige Megahit. Was er al een beetje bang voor.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!
ik ben al van af Claudia weekend aan het vierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoezo??
* Jannekje7is net thuis vant werk en niet meer helemaal wakker
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he....quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben al van af Claudia weekend aan het vieren
Oeh, pizza!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Uiteraard
. Anders lukt het mij nooit om 3 american pizza's op te krijgen. Je moet toch ergens voor trainen. Haha. Geintje natuurlijk. Je weet toch !
. Nu even de nodige eiwitten scoren en een beetje tot rust komen want mijn armen trillen nogal. No pain, no 3 pizza!
Onzinquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je moet het ook niet via de ster regelenJe moet het via het belastinggeld regelen. Als je via de ster aan je geld komt, dan ben je commercieel
Lekker Janneke !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, pizza!
Ik ga dalijk ff wat roerbakken. Met vis en oestersaus denk ik. Beetje mihoen dr bij...
Dat mag best wel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef Evertjan het volgende:
dankzij de ster betalen we maar 75euro p.p. in Nederland aan de PO
Klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker Janneke !. Denk dat ik iets met Tortellini's ga doen. Lekker sausje erover en wat groente plus vlees. Heerlijk
.
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!
Ik was van de week weer een beetje afgevallen, dus volhouden.
De informatie nog wel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
DE INFORMATIE VAN HET KABINET IS MISLUKT
Formatie schatje, zonder 'in'quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo heet datIk weet het ook niet...
Zal je zien dat dat stink PVDA nog in de regering komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Formatie mislukt?!?!?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja, je bent gek want het ging om het informeren voor de formatie. :pquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Altijd he![]()
[..]
Formatie schatje, zonder 'in'
Edit: WTF, nu zie ik ze op twitter ook allemaal 'informatie' typen... ben ik nou gek? Het gaat toch om het formeren van een kabinet, niet om het informeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |