Mits ze dr kater achterwege laat wel. Alleen haar weekendprogramma klinkt ze altijd het zelfde. Bij SR vorig jaar was ze best te pruimen als DJ.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor liever Claudia dan Annemieke.
Is er iemand die iemand kent die Annemieke wel graag hoort???????????????????
Claudia probeert (bijna) altijd semi-grappig over te komen terwijl ze dit niet is (vind ik dan). Bij Annemieke heb ik dit minder, maar zo vaak luister ik niet naar Annemiekequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik niet iig, of laat ik het zo zeggen, ik zet mijn radio er niet voor aan. Annemiek heeft altijd van die overdreven maniertjes en accentjes. Ik vind Claudia veel leuker en gevatterquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet m in het weekend dus wel aan als ik op ben, dus dan zit ik vaak met dr opgescheept, maar dan hou ik vol omdat ik weet dat Timur en Ramon dr na komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik niet iig, of laat ik het zo zeggen, ik zet mijn radio er niet voor aan. Annemiek heeft altijd van die overdreven maniertjes en accentjes. Ik vind Claudia veel leuker en gevatter
6-10 Gielquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit die nieuwe programering nou in elkaar?
Vorige week was de laatste vrijdagmiddagmix bij Rabradio meen ik. Dus het zou goed kunnen dan Rob er vandaag al is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
dag lieverds!
zeg, zit Stenders straks al na Claudio of begint ie volgende week pas?
nja, ik weet dat vrijmibo vanmiddag begint, maar ik meen laatst ergens gehoord of gelezen te hebben dat stenders nog vakantie heeft ofzo....quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
dag lieverds!
zeg, zit Stenders straks al na Claudio of begint ie volgende week pas?
Daarnet was Rob toch bij Claudia?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet dat vrijmibo vanmiddag begint, maar ik meen laatst ergens gehoord of gelezen te hebben dat stenders nog vakantie heeft ofzo....
nuja, we merken het wel
geen sander lantinga meer dus? en wel bart arens? niet mijn keuze iigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie liever trouwens deze programmering
-knip-
ik luister pas een kwartier....quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarnet was Rob toch bij Claudia?
vind Bart Arens meer DJ dan Lantinga die heeft na 4 jaar nog moeite om de juiste knoppen te vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen sander lantinga meer dus? en wel bart arens? niet mijn keuze iig
heb je een punt, maar ik vind dan weer dat bart arens meer dj'tje speelt dan dat ie het is. ik heb steeds het idee dat ik naar mijn 14jarige buurjongetje op lutjebroekfm zit te luisteren. imho mist die jongen personality en dat heeft Sander dan weer wel. Mag Sander dan niet 1 keer in de week bij Coen aanschuiven? please?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind Bart Arens meer DJ dan Lantinga die heeft na 4 jaar nog moeite om de juiste knoppen te vindenHij is wel leuk in combo met Coen maar die verdient een programma voor zichzelf in mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |