dat is ook ongeveer mijn mening. vind c en s elkaar goed aanvullen. coen de serieuze radioman en sander de grappenmaker. maar coen alleen kan mij dan weer meer bekoren als sander alleen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:19 schreef alors het volgende:
Coen is zijn eentje is echt doodsaai hoor, ik ben groot fan van Coen en Sander maar in combi zijn ze leuk, apart van elkaar minder. Sander kan prima schuiven alleen doet hij het nooit, alleen deze weken, en ik merk iig weinig fouten...
Bart is juist zo iemand die idd echt de dj aan het uithangen is vreselijk zeg, echt zo'n 538 figuur...
Rob heeft netjes toestemming gevraagd aan Rab. Dan is het geen probleem wmbquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
of heet het nu Robradio? dat vinnik eigen wel humor tov rabradio
oh, dat had ik ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Rob heeft netjes toestemming gevraagd aan Rab. Dan is het geen probleem wmb.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef alors het volgende:
We zijn niet links, we zijn niet rechts, maar we zijn gewoon vervelend
Het is zelfs "RobRadio: Stenders VriMiBo"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat had ik ook niet anders verwachtRab heeft wel een beetje humor geloof ik.
maar tis dus RobRadio Vrimibo? dat vind ik dan weer te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |