juist!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
tuurlijk, vergeet de vakantiegangers maar in de TT![]()
ow wacht, ik val onder kneus
dwangneurootquote:Op donderdag 2 september 2010 10:24 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga me zo omkleden dan jump ik naar de blokker om nieuwe antislipmatjes te halen.
Een v.d helmers heeft er nog geen dus kan niets gaan reorganiseren.
Ik moet alles op merk hebben, nu zit alles in een helmer gefrot
Ja, als ik de helmers van Ainnir zie word ik gek!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ja, als ik de helmers van Ainnir zie word ik gek!
Ik moet alles op merk hebben want ik kan niet tegen die verschillende flesjes
Daarbij weet ik precies welke lakjes ik heb en waar ze ongeveer staan opgesteld dus ik hoef niet te sorteren op kleur of finish
soms?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik klus vooral. Soms een beetje kneuzen, vooral na bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soms?ik drink vaak bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ben je lekker een dagje vrij tussendoor?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:47 schreef Linnie20v het volgende:
Is er nog ergens iets in de aanbieding?
KV , Trekpleister?? Ik volg echt niets meer maar heb vandaag beetje tijd
Oeh, full nail, die wil ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb toch maar net zo'n french manicure setje gehaald
ik zag dat essence nu ook matte topcoat heeft, en... 2 stempellakkenzwart en wit.
benieuwd of het konad evenaart!
en ik zag dat ze ook sowieso 1 plate hebben/krijgen (was op) met full nail designs.
gaat de goeie kant op met essence
tuurlijk, zeg dit soort dingen als ik net op vakantie ga en ze ninet meer kan halenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
ik zag dat essence nu ook matte topcoat heeft, en... 2 stempellakkenzwart en wit.
en ik zag dat ze ook sowieso 1 plate hebben/krijgen (was op) met full nail designs.
full nail stickers!quote:
geef me je nummer maar...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk, zeg dit soort dingen als ik net op vakantie ga en ze ninet meer kan halen![]()
god ik wil bijna niet meer weg![]()
wie is hier zo gek om mij te smsen als de nieuwe opi's op TD staan zodat ik ze met mijn telefoon kan bestellen?
ok dan, spannendquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
full nail stickers!
edit: http://www.minxnails.com/dnn/
Eindelijk na al dat vele werkenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, 2 dagen vrij!! Het lijkt wel of ik vakantie heb
En zondag vrij en de komende week do, vrij en zat.![]()
WIEEEEEEEEEEHHHH
Ja hoor!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eindelijk na al dat vele werken![]()
@ SQ
Als ze bij jou al full nail plates hebben van Essence, zou je die dan mee willen nemen voor mij?
Oh, die is echt heel leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
had ik nou maar dat foldertje meegenomen.
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
HALLO DIE WIL IK OOK!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
weet je wat, ik roof het schap wel leegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*blinkt met oogjes*
*kijkt lief*
en maar zeggen dat ik een falert benquote:
dat hoor ik graag <3quote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat, ik roof het schap wel leeg
Erg duur zijn ze vast nietquote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat, ik roof het schap wel leeg
oef dat klinkt goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
OMG!!!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
Wacht eerst even tot ik geweest ben in mijn pauze straksquote:Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!
die is echt heel tof!!!!!!
Even bedenken of ik vanavond naar "mijn" Kruidvat ga, die is heel groot en heeft altijd alles.
Als ik ga en ik ze vind, moet ik dan voor anderen ook kopen?
Is goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht eerst even tot ik geweest ben in mijn pauze straks
13 uur?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 13 uur werken! Lekker alles aan het wegwerken vandaag
why is ze gestopt?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Vind het echt jammer dat MeganChair met haar blog gestopt is
YES iig diegene die mijn pakketjes brengtquote:Op donderdag 2 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hans is de Zundertse pakjesman?
heb je d'r meer nodig dan, in Zundert?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
YES iig diegene die mijn pakketjes brengt
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.quote:
Dat was Little music boxes toch? Jammer!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Vind het echt jammer dat MeganChair met haar blog gestopt is
Jammer dat ze dan meteen ALLES verwijderd..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.
Ze heeft haar hele blog verwijderd
Boerderijenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je d'r meer nodig dan, in Zundert?
Oh ja, al die boerderijen vergen wel veel reistijd
ja vooral dat laatste!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
I wantz my owl necklace!! *roept pakketjesmeneer*
ja joh, meer dan eensquote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heeft Siobhan dat ook al eens gedaan dan?
Ik ga meteen moneyzzz overmaken!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.
Wats met de uilen, is dat trendy momenteel? Ik zie ze echt overal nu
Ja..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was Little music boxes toch? Jammer!
Geen idee, ik vond uiltjes altijd al tof. Ik heb een uilenketting/horloge in één besteld op etsyquote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.
Wats met de uilen, is dat trendy momenteel? Ik zie ze echt overal nu
Ik doe die glittaahs apart. Anders wordt het pakketpost. Vijf lakjes in een vlop, daar kom je niet meer mee wegquote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ga meteen moneyzzz overmaken!Ik doe extra voor extra postzegel, just to be sure.
Ah okeeee *maakt over*quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe die glittaahs apart. Anders wordt het pakketpost. Vijf lakjes in een vlop, daar kom je niet meer mee weg
Dus eh, 6+1,50 dan
Hm ja dat begrijp ik ook wel, dat zou ik ook hebben! Toch even kijken op je blog enzo..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja..
@ SQ en Delta; ze heeft ervoor gekozen haar blog te verwijderen omdat ze het gevoel had dat als ze 'm liet bestaan, dat ze dan toch wilde updaten enzo.
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Hans rijdt voorbij![]()
Nu ga ik me zorgen maken om die bestelling![]()
Ja precies, logisch ook welquote:Op donderdag 2 september 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm ja dat begrijp ik ook wel, dat zou ik ook hebben! Toch even kijken op je blog enzo..
hmmm... da's minder...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Cosmix van TD.. 22/8 verzonden..
Vooral dat laatste vind ik jammer. Snap best dat ze geen zin meer heeft in die "verplichting" maar was toch altijd handig om swatches op te bekijken. Polishaddict heeft ´m ook gewoon laten staan. En daar kijk ik nog wel eens op als ik wat zoek.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
geen plates gevonden bij KV bedoel je?quote:
Ja maar ... dan ga je ze toch wel voor ons halen bij de kruivatten-groothandel!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zaten niet in de vracht gister
De ene keer wel de andere keer niet zit veel verschil inquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
nopequote:Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
geen plates gevonden bij KV bedoel je?
ligt er aan of ze per airmail of per bootmail komme denk ik...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Diconnected het volgende:
Damn, ik ben zo gaar als een garnaal zegniet normaal! Zat half te slapen op m'n werk...
Gebeurt bij mij ookquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje dom,
Heb je een giveaway op je blog, moeten ze een google formulier invullen, commenten ze alsnog al hun gegevens
Ja doei, *plaatst reactie in prullenbak*
Lees gewoon goed ofzoquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij ookDie reactie telt dan niet mee.
Geen idee, ik weet wel dat ik zo lekker ga slapenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik SpaRitual kan kopen/bestellen? Er zit een hele mooie bij de nieuwe fall collectie![]()
Oh shit, is het al zo laat?moet rennen, kind uit school halen
Jaquote:
oeh, die ga ik halen!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb al drop fruit duo's
de kantine was al dicht
Ik zou gewoon de deur op slot doen, dikke pik met hun huiskamer. Ga maar lekker op je eigen kamer kapot maken!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
Sorry maar ik heb even een aaaaaahhh moment![]()
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
Ja vind het erg leuke dingen, maargoed hij moet niet plots besluiten da ik maar een andere krijg dan ik besteld hebquote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.
En dit idd!!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Prinses, als ik jou was had ik nu al een dik slot op die deur gemonteerd! Ik had ook de grootste kamer, maar no way dat daar mensen in kwamen als ik er niet was!
Sheesh, wat een muts. "Huiskamer" (Wat alsnog aardig onzinnig is, ga op je eigen hok zitten ronddraaien ofzo...) is één ding, maar dat betekent niet dat ze een vrijbrief hebben je spullen te slopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
dat! Wat een flikflakding!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
Da's flauw, zit je je te verheugen op iets en krijg je iets wat je niet besteld hebt.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
26 augustusquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Linnie20v het volgende:
@ ijsdraakje, wanneer is het pakketje geshipped?
Ja ik baal echt, heb drie weken zitten wachten op dit ding en dan krijg je zoietsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
![]()
Hendigquote:Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ff snel reisverzekering geregeld
nu al?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ff snel reisverzekering geregeld
hoe is de situatie momenteel?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!
Ik ben ook even kneus. Ik lig al nachten wakker omdat ik vanavond moet werken, de situatie is inmiddels enorm uit de hand aan het lopen daar. Dus ik voel me beroerd
.
En nu probeer ik de UvA te bellen, omdat mijn collegegeldmachtiging nog altijd niet verwerkt is, en sta ik al een kwartier in de wacht
Ah, lief van je, dank je!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen ben
Zal er straks eens even kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Linnie20v het volgende:
SparklingNails heeft die volgens mij?
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
TD met Awakenings en DS Magic(En een lading topcoats.
)
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezelligquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is de situatie momenteel?
Klinkt idd reteknusquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
ik heb ook bij de ABN genomen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, lief van je, dank je!
[..]
Zal er straks eens even kijken
En je pakketje heb ik net in de bievenbus gedaan!
[..]
swatch van ds magic please??
@ Sharaan
reisverzekering bij de ABN op schiphol1,25 per dag
kom morgen anders even bij mij langs
whutquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
We zijn met 7 man (dat is zo'n beetje het halve personeel) een klacht aan het indienen. Kijken of dat iets opschiet. Maar voor mij is er al teveel gebeurd, dat is met excuses niet meer te herstellen.quote:
ik weet niet meer of ik hem al besteld had?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg maandag ook DS Magic ik ben benieuwd
Ook al zouden jouw spullen ook oude meuk zijn, dan nog zijn het jouw spullen en niet die van hun en daar ga je met respect mee om.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik hem al besteld had?
anders al met mijn nieuwe opi lakjes mee!
gaat Mirannie elke dag sms-en met de vraag of ze er al zijn![]()
Wow, dat kleurtje is inderdaad gaaf!!! Welke is dat dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
Het matcht wel tof met m'n nagellak![]()
[ afbeelding ]
'quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam
NEEM EENS ANDERE NAMEN!
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh oh ik heb een beetje teveel gekocht
*bijna blut is*
Sterkte.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik echt verder met mijn no-buy
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Uh ja, het is gewoon afgeleid van mijn eigen naam... sorryquote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam
NEEM EENS ANDERE NAMEN!
afrikaanse naamquote:Op donderdag 2 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
hoe kom jij eigenlijk aan Sharana?
O meid want klinkt dit toch erg naar. Ik zou misselijk worden als ik naar zulk werk toe zou moeten dus kan heeel goed begrijpen dat jij er tegenop kijkt. Hoop echt dat die sollicitatie volgende week wat wordt en dat je heeel rap daar weg kunt. Even tandjes op elkaar nogquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
LEKKER HEquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Sleeptime Throat Tamer Welness Tea
O het is een anderequote:Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerdNu heb ik kamillethee
![]()
![]()
![]()
die lijkt wel een bietje op Galaxy Girlquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Dit is de SpaRitual waar ik op zit te kwijlen
[ afbeelding ]
tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt hequote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Deze neigt meer naar blauw, galaxy girl meer naar wijn rood/paars vind ik.
Nee, wel eng. En heel vol, want ik kijk er nooit.quote:
mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarladequote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarlade![]()
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDELquote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]Oh ja jij had zo enorm veel ChG's he?
Eigenlijk moet er nog meer verhuisd worden, want de RBL/Zoya/Essie/Misa lade is ook vol
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens is ChG tof, veel leuke kleuren en lekker goedkoop
Truequote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDEL
Nee, eerlijk gezegd wist ik dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt he
En die heb ik als het goed is zaterdag in handenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je met een laagje ice blue shimmer over galaxy girl hetzelfde bereikt
Thank youquote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
@ Mirannie: Skinstore.com, Skincarerx.com, Dermstore.com. Let op, ze verkopen allemaal niet het volledige assortiment lakken (er is ook geen officiele webshop ofzo, want daar had ik ook naar gevraagd)
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
Ja, shit, weer iets waarvan ik niet weet waar ik het vandaan moet halenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
@ mirannie de nagellak in kwestie is BB Couture Grenade
nee eentje pasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True*jaloers iz*
Heb je dan ook veel CND'tjes?
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe die zit toch vlakbij de groothandel?
Die ene is al op de post de andere nog niks van gehoord en toen ik dinsdag bestelde bij TD was ie niet op voorraadquote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Nieuwe telling met 3 nieuwe lakjes is 122. Met nog 2 onderweg van TD via Bubsel.
Hoezo zijn de gewone lakken mweh? Ik wil Asphalt eigenlijk nog wel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.
De gewone lakken zijn mweh, alleen de effects zijn leuk, maar die kosten ook 6 euro ex btw daar, dus 7,20 aan de kassa nog
Ik ben dan ook alleen maar enthousiast over de effectsquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.
De gewone lakken zijn mweh, alleen de effects zijn leuk, maar die kosten ook 6 euro ex btw daar, dus 7,20 aan de kassa nog
Da's ook maar gewoon een grijze creme zeg maar. Er zit weinig unieks tussenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn de gewone lakken mweh? Ik wil Asphalt eigenlijk nog wel hebben
Da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook alleen maar enthousiast over de effects, de gewone heb ik niet
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
CherryCulture heeft weer 20% korting met code LDS20 t/m 7 september
Ik lig er al een paar dagen voor, maar helaas moet ik af en toe ook nog andere dingen doenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
DeltaCephei, Mirannie, Milka82 en Zoeperzazke moeten hun brievenbus even in de gaten houe~!
Das een musthavequote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh oh...
al ga ik wel steeds de mist in met die kleuren daar omdat er zo verdomd weinig swatches te vinden zijnMaar na het zien van NYX jungle ben ik toch wel van mening dat ik die MOET hebben.
Deze past er gelukkig hendig doorheenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik lig er al een paar dagen voor, maar helaas moet ik af en toe ook nog andere dingen doen
Mocht jij toevallig gaan bestellen, laat je het dan even weten? Alles wat ik verder in mijn cherry wishlist heb staan is toch OOS...quote:Op donderdag 2 september 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ okee*streept door op lijst*
[..]
Das een musthaveWil ik ook ooit nog wel aan mn stash toevoegen
Morgen pas hequote:Op donderdag 2 september 2010 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mocht jij toevallig gaan bestellen, laat je het dan even weten? Alles wat ik verder in mijn cherry wishlist heb staan is toch OOS...
@ SQ
Oh, dat is waar ook! En postbode is vanmiddag geweest en heb nog niet eens in de brievenbus gekeken
TD vind ik sowieso nogal slecht reageren op mails. We wachten het nog wel even af. Die ene had je gister op de post gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die ene is al op de post de andere nog niks van gehoord en toen ik dinsdag bestelde bij TD was ie niet op voorraad
jaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
en dat na nog niet eens een volle klusdag, dat wordt wat met die handjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
jij bent niet lievquote:Op donderdag 2 september 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, 1 troost: het gebuert nog maximaal 9 keer.
Haha nee ik ga niet bestellen.. Tight wiz da moneyz! Daarbij vind ik verder niet zoveel leuk op CherryCulture. Kweeniequote:Op donderdag 2 september 2010 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mocht jij toevallig gaan bestellen, laat je het dan even weten? Alles wat ik verder in mijn cherry wishlist heb staan is toch OOS...
@ SQ
Oh, dat is waar ook! En postbode is vanmiddag geweest en heb nog niet eens in de brievenbus gekeken
ZOMFGquote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
DeltaCephei, Mirannie, Milka82 en Zoeperzazke moeten hun brievenbus even in de gaten houe~!
ik heb het wel in 1 vlop gevrot, dus je krijgt nog wat terug van mequote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ZOMFG
-dansje doet-
Ik vind Cherry Culture belachelijk duur met verzendkosten. 1 lipstick was vorige keer $9+ verzendkosten![]()
![]()
waarom?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neem, dat vond ik een beetje gek om te vragen![]()
Kan je toch straks nog ff doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen1!
alleen ik vertrek vannacht dus ik kan het helaas voor de dames niet meer op de bus doen. De models owns zijn vandaag wel weggegaan. Sorry de rest komt pas over 2 weken
Veel plezierr! Je verdient het!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen1!
alleen ik vertrek vannacht dus ik kan het helaas voor de dames niet meer op de bus doen. De models owns zijn vandaag wel weggegaan. Sorry de rest komt pas over 2 weken
Ahw wat zielig, wel opletten of hij geen diarree heeft! Normaal koekt poep niet aan nameijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
echt SUPER zielig.
Kom net thuis van mn zus, en mijn broer heeft het konijn van zn vriendin hier neergezet omdat ze op vakantie gingen, stinkt het hier heel erg binnen. Dus ik bij dat konijn kijken, hangt er allemaal aangekoekte poep aan :/
Dus dat konijn gewassen (vond ie niet leuk, duh, heel de keuken nat) schone kooi.
Ze krijgen nijntje niet meer terug hoor, hier heeft ie een beter leven
Nou, als je die kooi zagquote:Op donderdag 2 september 2010 18:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ahw wat zielig, wel opletten of hij geen diarree heeft! Normaal koekt poep niet aan nameijk!
Ja perse een nijn moeten, en dan als je samen gaat wonen twee poezen kopen en dat knijn verwaarlozenquote:
nee maar ze passen niet in de brievenbus, ze moeten in een postzak!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan je toch straks nog ff doen?
Het is koopavond?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar ze passen niet in de brievenbus, ze moeten in een postzak!
Noms!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:00 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan zo weer naar shabu shabu
om te vieren dat ik vandaag heul alleen heen en weer ben gereden![]()
en ach, zielig knijntje
ik ga in leiden naar shabu shabuquote:Op donderdag 2 september 2010 19:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Noms!ik ben wss vanavond ook in R'dam
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het is koopavond?Nergens een postzak in een Bruna ofzo?
ze hebben op schiphol toch wel brievenbussen?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!
ah helaas dan!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben op schiphol toch wel brievenbussen?
grapjequote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het past niet in de brievenbus!
Meh. Vind alleen die blauwe tof. De lichtequote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de lakken van de Illamasqua contest:
http://www.scrangie.com/2(...)contest-winning.html
Ik had nu 14 of 16 dollar voor 9 lakjes... dus misschien gewoon niet te kleine bestellingen net als bij andere webshops. Lakjes zelf kosten vrij weinig, zeker de Sinful Colorsquote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ZOMFG
-dansje doet-
Ik vind Cherry Culture belachelijk duur met verzendkosten. 1 lipstick was vorige keer $9+ verzendkosten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de lakken van de Illamasqua contest:
http://www.scrangie.com/2(...)contest-winning.html
Datquote:
onzin, tenzij nfu ohquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het past niet in de brievenbus!
je mot gewoon betere skillz kwekenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb laatst met héél veel moeite een ChG in de brievenbus weten te krijgenHet postkantoor was al dicht, maar t moest op de post. Damn, wat een gefrot aan die bus! Ze maken ze ieder jaar smaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |