Jaquote:
oeh, die ga ik halen!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb al drop fruit duo's
de kantine was al dicht
Ik zou gewoon de deur op slot doen, dikke pik met hun huiskamer. Ga maar lekker op je eigen kamer kapot maken!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
Sorry maar ik heb even een aaaaaahhh moment![]()
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
Ja vind het erg leuke dingen, maargoed hij moet niet plots besluiten da ik maar een andere krijg dan ik besteld hebquote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.
En dit idd!!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Prinses, als ik jou was had ik nu al een dik slot op die deur gemonteerd! Ik had ook de grootste kamer, maar no way dat daar mensen in kwamen als ik er niet was!
Sheesh, wat een muts. "Huiskamer" (Wat alsnog aardig onzinnig is, ga op je eigen hok zitten ronddraaien ofzo...) is één ding, maar dat betekent niet dat ze een vrijbrief hebben je spullen te slopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
Sorry maar ik heb even een aaaaaahhh moment![]()
dat! Wat een flikflakding!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
Da's flauw, zit je je te verheugen op iets en krijg je iets wat je niet besteld hebt.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
26 augustusquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Linnie20v het volgende:
@ ijsdraakje, wanneer is het pakketje geshipped?
Ja ik baal echt, heb drie weken zitten wachten op dit ding en dan krijg je zoietsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |