De ene keer wel de andere keer niet zit veel verschil inquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
nopequote:Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
geen plates gevonden bij KV bedoel je?
ligt er aan of ze per airmail of per bootmail komme denk ik...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Diconnected het volgende:
Damn, ik ben zo gaar als een garnaal zegniet normaal! Zat half te slapen op m'n werk...
Gebeurt bij mij ookquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje dom,
Heb je een giveaway op je blog, moeten ze een google formulier invullen, commenten ze alsnog al hun gegevens
Ja doei, *plaatst reactie in prullenbak*
Lees gewoon goed ofzoquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij ookDie reactie telt dan niet mee.
Geen idee, ik weet wel dat ik zo lekker ga slapenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik SpaRitual kan kopen/bestellen? Er zit een hele mooie bij de nieuwe fall collectie![]()
Oh shit, is het al zo laat?moet rennen, kind uit school halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |