De ene keer wel de andere keer niet zit veel verschil inquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
nopequote:Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
geen plates gevonden bij KV bedoel je?
ligt er aan of ze per airmail of per bootmail komme denk ik...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Diconnected het volgende:
Damn, ik ben zo gaar als een garnaal zegniet normaal! Zat half te slapen op m'n werk...
Gebeurt bij mij ookquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje dom,
Heb je een giveaway op je blog, moeten ze een google formulier invullen, commenten ze alsnog al hun gegevens
Ja doei, *plaatst reactie in prullenbak*
Lees gewoon goed ofzoquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij ookDie reactie telt dan niet mee.
Geen idee, ik weet wel dat ik zo lekker ga slapenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik SpaRitual kan kopen/bestellen? Er zit een hele mooie bij de nieuwe fall collectie![]()
Oh shit, is het al zo laat?moet rennen, kind uit school halen
Jaquote:
oeh, die ga ik halen!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb al drop fruit duo's
de kantine was al dicht
Ik zou gewoon de deur op slot doen, dikke pik met hun huiskamer. Ga maar lekker op je eigen kamer kapot maken!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
Sorry maar ik heb even een aaaaaahhh moment![]()
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
Ja vind het erg leuke dingen, maargoed hij moet niet plots besluiten da ik maar een andere krijg dan ik besteld hebquote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.
En dit idd!!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Prinses, als ik jou was had ik nu al een dik slot op die deur gemonteerd! Ik had ook de grootste kamer, maar no way dat daar mensen in kwamen als ik er niet was!
Sheesh, wat een muts. "Huiskamer" (Wat alsnog aardig onzinnig is, ga op je eigen hok zitten ronddraaien ofzo...) is één ding, maar dat betekent niet dat ze een vrijbrief hebben je spullen te slopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.
Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werdenNu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd.
![]()
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.
Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben![]()
dat! Wat een flikflakding!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
Da's flauw, zit je je te verheugen op iets en krijg je iets wat je niet besteld hebt.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
Zilver, met sjiek klokwerk
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk
Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.
*verkoper emailen gaat*
26 augustusquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Linnie20v het volgende:
@ ijsdraakje, wanneer is het pakketje geshipped?
Ja ik baal echt, heb drie weken zitten wachten op dit ding en dan krijg je zoietsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi
Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
![]()
Hendigquote:Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ff snel reisverzekering geregeld
nu al?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ff snel reisverzekering geregeld
hoe is de situatie momenteel?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!
Ik ben ook even kneus. Ik lig al nachten wakker omdat ik vanavond moet werken, de situatie is inmiddels enorm uit de hand aan het lopen daar. Dus ik voel me beroerd
.
En nu probeer ik de UvA te bellen, omdat mijn collegegeldmachtiging nog altijd niet verwerkt is, en sta ik al een kwartier in de wacht
Ah, lief van je, dank je!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen ben
Zal er straks eens even kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Linnie20v het volgende:
SparklingNails heeft die volgens mij?
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
TD met Awakenings en DS Magic(En een lading topcoats.
)
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezelligquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is de situatie momenteel?
Klinkt idd reteknusquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
ik heb ook bij de ABN genomen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, lief van je, dank je!
[..]
Zal er straks eens even kijken
En je pakketje heb ik net in de bievenbus gedaan!
[..]
swatch van ds magic please??
@ Sharaan
reisverzekering bij de ABN op schiphol1,25 per dag
kom morgen anders even bij mij langs
whutquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
We zijn met 7 man (dat is zo'n beetje het halve personeel) een klacht aan het indienen. Kijken of dat iets opschiet. Maar voor mij is er al teveel gebeurd, dat is met excuses niet meer te herstellen.quote:
ik weet niet meer of ik hem al besteld had?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg maandag ook DS Magic ik ben benieuwd
Ook al zouden jouw spullen ook oude meuk zijn, dan nog zijn het jouw spullen en niet die van hun en daar ga je met respect mee om.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik hem al besteld had?
anders al met mijn nieuwe opi lakjes mee!
gaat Mirannie elke dag sms-en met de vraag of ze er al zijn![]()
Wow, dat kleurtje is inderdaad gaaf!!! Welke is dat dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
Het matcht wel tof met m'n nagellak![]()
[ afbeelding ]
'quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam
NEEM EENS ANDERE NAMEN!
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh oh ik heb een beetje teveel gekocht
*bijna blut is*
Sterkte.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik echt verder met mijn no-buy
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Uh ja, het is gewoon afgeleid van mijn eigen naam... sorryquote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam
NEEM EENS ANDERE NAMEN!
afrikaanse naamquote:Op donderdag 2 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
hoe kom jij eigenlijk aan Sharana?
O meid want klinkt dit toch erg naar. Ik zou misselijk worden als ik naar zulk werk toe zou moeten dus kan heeel goed begrijpen dat jij er tegenop kijkt. Hoop echt dat die sollicitatie volgende week wat wordt en dat je heeel rap daar weg kunt. Even tandjes op elkaar nogquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
LEKKER HEquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Sleeptime Throat Tamer Welness Tea
O het is een anderequote:Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerdNu heb ik kamillethee
![]()
![]()
![]()
die lijkt wel een bietje op Galaxy Girlquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Dit is de SpaRitual waar ik op zit te kwijlen
[ afbeelding ]
tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt hequote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Deze neigt meer naar blauw, galaxy girl meer naar wijn rood/paars vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |