abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85983227
Ik heb zojuist op een boom gestemd in een bomenverkiezing. :')

Maar het doel is goed, meer aandacht voor de kinderboerderij die ernaast staat. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85983260
Mijn ervaring is trouwens dat UK post VEEL langzamer is als US-post.
pi_85983287
Toen ik laatst ging tanken in Deutschland, waren er nog geen nieuwe plates van essence te bekennen.
Net even een KV binnen gerend maar ook hier nog niets te zien.
  donderdag 2 september 2010 @ 13:30:11 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85983304
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
De ene keer wel de andere keer niet zit veel verschil in :')
pi_85983347
Ik moet zo toch naar het postkantoor, ga ik gewoon even vragen of hij toevallig achter ligt :')
  donderdag 2 september 2010 @ 13:32:18 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_85983366
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef MissJ het volgende:

[..]

geen plates gevonden bij KV bedoel je?
nope :N
disclaimer
  donderdag 2 september 2010 @ 13:33:10 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_85983391
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef DeltaCephei het volgende:
ligt er aan of ze per airmail of per bootmail komme denk ik...
disclaimer
pi_85983607
;(

*baalt van TD*
pi_85983614
Damn, ik ben zo gaar als een garnaal zeg :') niet normaal! Zat half te slapen op m'n werk...
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85983875
Sommige mensen zijn een beetje dom,
Heb je een giveaway op je blog, moeten ze een google formulier invullen, commenten ze alsnog al hun gegevens :')

Ja doei, *plaatst reactie in prullenbak*
pi_85983894
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Diconnected het volgende:
Damn, ik ben zo gaar als een garnaal zeg :') niet normaal! Zat half te slapen op m'n werk...
Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fit
pi_85983916
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje dom,
Heb je een giveaway op je blog, moeten ze een google formulier invullen, commenten ze alsnog al hun gegevens :')

Ja doei, *plaatst reactie in prullenbak*
Gebeurt bij mij ook :') Die reactie telt dan niet mee.
pi_85984007
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Gebeurt bij mij ook :') Die reactie telt dan niet mee.
Lees gewoon goed ofzo :'). Kan daar echt niet tegen.
Of comments en dan 'I've got a blog too, check it out *link*' :r
pi_85984032
heulp!

honger!
pi_85984074
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp!

honger!
Moet je eten :9
pi_85984111
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ligt dat aan t weer ofzo :/ Voel me ook niet echt fit
Geen idee, ik weet wel dat ik zo lekker ga slapen :Z
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85984255
Ik heb het gevoel dat de dag er al bijna opzit :')!!
pi_85984336
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Moet je eten :9
ja heb al drop fruit duo's

de kantine was al dicht
pi_85984350
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:02:30 #120
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85984367
Voel me ook bleuh ben verkouden geworden, kies doet het goed alleen onder in mijn kaak doet het nog zeer.

Buurhond is aan het blaffen en dan gaat die kleine ook meedoen :X
pi_85984809
Iemand enig idee waar ik SpaRitual kan kopen/bestellen? Er zit een hele mooie bij de nieuwe fall collectie O+

Oh shit, is het al zo laat? :o moet rennen, kind uit school halen
pi_85984951
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik SpaRitual kan kopen/bestellen? Er zit een hele mooie bij de nieuwe fall collectie O+

Oh shit, is het al zo laat? :o moet rennen, kind uit school halen
Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen ben :P
pi_85985024
SparklingNails heeft die volgens mij?
pi_85985149
LOL

Ik ben bij mn zus deze week, gaan we de hond uitlaten, ZITTEN ER ALLEMAAL OUDE MANNETJES TE VISSEN :')
Zeg ik tegen mn zus 'Zitten hier wel vissen in?' Kijken ze je dom aan :D
pi_85985154
Post van Down Under!! :o *O*
pi_85985199
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:26 schreef Daph_ het volgende:
Post van Down Under!! :o *O*
Glitter Gal? :D
pi_85985237
hmpf }:|
pi_85985247
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Glitter Gal? :D
Nee, m'n uilenketting
pi_85985389
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee, m'n uilenketting
Hij valt tegen lees ik? ;(
pi_85985438
TD met Awakenings en DS Magic *O* (En een lading topcoats. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85985449
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hij valt tegen lees ik? ;(
Ja :{ Ik heb héél zorgvuldig een zilveren uitgezocht, met dát klokje erin (want het is ketting en 'horloge' in één), maar nu heb ik een andere kleur gekregen en een kinderachtig klokje :{

Zal wel even foto posten
pi_85985477
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.

Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werden }:| Nu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd. }:|
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.

Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben :{w

Sorry maar ik heb even een aaaaaahhh moment o|O o|O
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85985507
Besteld:

Zilver, met sjiek klokwerk

Ontvangen:

Brons, met kinderachtig driekleuren klokwerk

Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.

*verkoper emailen gaat*
pi_85985588
@ Princess A,
Ohw god, dat was een situatie voor mij geweest.
Dan zou er hel zijn, gegarandeerd!!!

Succes meis!! :{
  donderdag 2 september 2010 @ 14:40:07 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_85985601
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja heb al drop fruit duo's

de kantine was al dicht
oeh, die ga ik halen! :9
disclaimer
pi_85985646
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef princess-a het volgende:
Oeii ik zit hier mn tanden te verbijten van woede. Een oud huisgenootje van mij maakte net een sarcastische opmerking en ik kan haar wel met haar hoofd tegen de muur aan beuken.

Bij ons in huis is het een open-deur-policy. Alle deuren staan open en iedereen wandelt een beetje bij elkaar binnen. Mijn kamer is dubbel zo groot als alle andere kamers, dus als er ruimte nodig is voor gezamelijke etentjes of iets, is deze kamer de lul. Waarover ik niet eens heel moeilijk doe. Nu zit als enige mijn raam recht boven de voordeur, dus huisgenoten lopen hier naar binnen en tiefen de sleutel naar degene die voor de deur staat. Vind ik niet nodig, het zijn maar 2 trappen om te lopen, maar goed als hun dat fijn vinden doen ze dat maar. Maar nu hebben ze dus gister toen ik weg was mijn ramen wagenwijd open laten staan, terwijl het regende, en mijn laptop en schoolboeken dus nat werden }:| Nu wil ik liever mijn deur op slot als ik er niet ben, heb net aan de huisbaas gevraagd hoe dat moest (ingewikkeld slot) en toen kreeg ik van die oud huisgenoot een "ik zou niet weten hoe het slot werkt, ík deed die deur nooooit op slot" naar mn hoofd. }:|
Eerder deze week gooide een huisgenoot bijna haar rosé over mijn splinternieuwe flatscreen tv heen, en toen ik er wat van zei kreeg ik van de oud huisgenoot een "jouw kamer is gewoon de huiskamer, leef er maar mee" te horen. Toen ze met mijn leren bureaustoel keihard rondjes gingen draaien, zei zij weer: "je weet het he, dit is de huiskamer" Nu sta ik echt op het punt om het bemoeizuchtige kreng wat aan te doen.

Ja zij had oude meuk in haar kamer, verlepte meubels enzo, tv van tig jaar oud, ja dan doe je niet moeilijk. Maar ik heb alles splinternieuw, laptop, flatscreen tv, heb overal zelf voor gewerkt, alles zelf betaald en ik wil dat mensen dat respecteren en vind niet dat ze hier iets te zoeken hebben als ik er niet bij ben :{w

Ik zou gewoon de deur op slot doen, dikke pik met hun huiskamer. Ga maar lekker op je eigen kamer kapot maken! :(
pi_85985661
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:

[ afbeelding ]

Ontvangen:

[ afbeelding ]

Die onderste had ik idd wel gezien, maar die wilde ik juist niet. Ik wilde een mooie zilveren, al mijn sieraden zijn zilver. Buh.

*verkoper emailen gaat*
Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.
pi_85985702
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Die heb ik ook, wel fijn ding! Wel balen dat die verkoper achterlijk is.
Ja vind het erg leuke dingen, maargoed hij moet niet plots besluiten da ik maar een andere krijg dan ik besteld heb :')
  donderdag 2 september 2010 @ 14:45:23 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_85985779
Prinses, als ik jou was had ik nu al een dik slot op die deur gemonteerd! Ik had ook de grootste kamer, maar no way dat daar mensen in kwamen als ik er niet was!
disclaimer
pi_85985791
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Prinses, als ik jou was had ik nu al een dik slot op die deur gemonteerd! Ik had ook de grootste kamer, maar no way dat daar mensen in kwamen als ik er niet was!
En dit idd!!
pi_85985868
quote:

Sheesh, wat een muts. "Huiskamer" (Wat alsnog aardig onzinnig is, ga op je eigen hok zitten ronddraaien ofzo...) is één ding, maar dat betekent niet dat ze een vrijbrief hebben je spullen te slopen. :{w

Probleem, wat ga ik als eerste lakken. Go Goths of Awakenings of toch maar een van m'n andere. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85985897
Daph, wat een lelijk ding heb je nu!!
Die in het zilver is wel mooi :(
  donderdag 2 september 2010 @ 14:49:52 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_85985923
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
dat! Wat een flikflakding!
disclaimer
pi_85985936
@ ijsdraakje, wanneer is het pakketje geshipped?
pi_85985949
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:

[ afbeelding ]

Ontvangen:

[ afbeelding ]

*verkoper emailen gaat*
Da's flauw, zit je je te verheugen op iets en krijg je iets wat je niet besteld hebt. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85985986
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Linnie20v het volgende:
@ ijsdraakje, wanneer is het pakketje geshipped?
26 augustus :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 2 september 2010 @ 14:52:22 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_85986033
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

26 augustus :)
dat geeft hoop :9
disclaimer
  donderdag 2 september 2010 @ 14:54:51 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_85986114
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oeh, die ga ik halen! :9
buh, die waren op!
Nu maar een zakje gemengde autodrop :9
disclaimer
pi_85986195
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Ja ik baal echt, heb drie weken zitten wachten op dit ding en dan krijg je zoiets :')

Heb de verkoper maar even een mailtje gestuurd voordat ik feedback achterlaat om te kijken of hij er een oplossing voor heeft. Ben benieuwd.
pi_85986213
maar ff snel reisverzekering geregeld :')
pi_85986245
quote:

Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!

Ik ben ook even kneus :'). Ik lig al nachten wakker omdat ik vanavond moet werken, de situatie is inmiddels enorm uit de hand aan het lopen daar. Dus ik voel me beroerd :').
En nu probeer ik de UvA te bellen, omdat mijn collegegeldmachtiging nog altijd niet verwerkt is, en sta ik al een kwartier in de wacht :')
Aids.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:59:24 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85986261
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Hendig :')

Daph dat is echt totaal anders -O-

Princess vreselijk lijkt me dat :X
  donderdag 2 september 2010 @ 14:59:36 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_85986270
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
nu al?
disclaimer
pi_85986274
Zombie Zest is TOF!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 2 september 2010 @ 15:00:26 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_85986300
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:58 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen dat je daar kwaad om bent. Het zijn jouw spullen en als er iets kapot gaat is het altijd gedonder in zo'n studentenhuis, dat kan ik je vertellen. En ik zou sowieso ook niet willen dat er mensen in mijn kamer komen als ik er niet ben. Ik neem aan dat ze wel kloppen voordat ze binnenkomen? Ik zou je huisbaas vertellen dat je een functionerend slot op je kamer wil, want dat hoort gewoon. Ook verzekeringstechnisch is dat gewoon beter. En dan kunnen je huisgenoten wel huilie gaan doen, maar daar zou ik me even niks van aantrekken!

Ik ben ook even kneus :'). Ik lig al nachten wakker omdat ik vanavond moet werken, de situatie is inmiddels enorm uit de hand aan het lopen daar. Dus ik voel me beroerd :').
En nu probeer ik de UvA te bellen, omdat mijn collegegeldmachtiging nog altijd niet verwerkt is, en sta ik al een kwartier in de wacht :')
hoe is de situatie momenteel? :*
disclaimer
pi_85986330
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Naast ebay, zijn er twee webshops maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Zal de links even voor je opzoeken als ik klaar ben met wat ik aan het doen ben :P
Ah, lief van je, dank je!

quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Linnie20v het volgende:
SparklingNails heeft die volgens mij?
Zal er straks eens even kijken :D
En je pakketje heb ik net in de bievenbus gedaan!
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
TD met Awakenings en DS Magic *O* (En een lading topcoats. :P)
*O* swatch van ds magic please??

@ Sharaan
reisverzekering bij de ABN op schiphol :P 1,25 per dag :D kom morgen anders even bij mij langs :P
pi_85986418
Ik wil ook een holo MPJ maar geen moneysss, zal ik gewoon holo glitters erin gooien? Vind m nu toch niet mooi :')
pi_85986421
Oh shit, ze had ´m al afgesloten :D
pi_85986506
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe is de situatie momenteel? :*
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig :'). Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
Aids.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:07:03 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85986507
Ik krijg maandag ook DS Magic ik ben benieuwd :9
  donderdag 2 september 2010 @ 15:07:05 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_85986510
ik mot 'r ook nog 1, voor m'n EOS :X
disclaimer
  donderdag 2 september 2010 @ 15:07:39 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_85986542
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:

[..]

Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig :'). Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
Klinkt idd reteknus :9
disclaimer
pi_85986553
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ah, lief van je, dank je!
[..]

Zal er straks eens even kijken :D
En je pakketje heb ik net in de bievenbus gedaan!
[..]

*O* swatch van ds magic please??

@ Sharaan
reisverzekering bij de ABN op schiphol :P 1,25 per dag :D kom morgen anders even bij mij langs :P
ik heb ook bij de ABN genomen!

@ SQ; mja :@ was te druk bezig met lakjes bestellen ofzo :')

@ princessa; gewoon slot op deur en klaar? wie denkt ze wel niet dat ze is, ze had het niet bij mij moeten proberen, ik laat niemand bij mijn spullen! :')
pi_85986580
quote:

[..]

whut :{w kom maar hier werken O+
pi_85986590
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klinkt idd reteknus :9
We zijn met 7 man (dat is zo'n beetje het halve personeel) een klacht aan het indienen. Kijken of dat iets opschiet. Maar voor mij is er al teveel gebeurd, dat is met excuses niet meer te herstellen.
Aids.
pi_85986602
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg maandag ook DS Magic ik ben benieuwd :9
ik weet niet meer of ik hem al besteld had?

anders al met mijn nieuwe opi lakjes mee!

gaat Mirjam elke dag sms-en met de vraag of ze er al zijn O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 15:15:24 ]
pi_85986605
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

whut :{w kom maar hier werken O+
Gezellig!
Aids.
pi_85986616
Het matcht wel tof met m'n nagellak :')

pi_85986668
quote:

Ook al zouden jouw spullen ook oude meuk zijn, dan nog zijn het jouw spullen en niet die van hun en daar ga je met respect mee om.

En behalve dat, jij betaalt toch neem ik aan ook meer huur om in die grotere kamer te wonen? Dus waarom moet jij dan maar alles pikken en goed vinden.

Overigens had ik waarschijnlijk al mijn spullen gepakt tussen zo´n partij neanderthalers zonder respect.
pi_85986706
Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan: 'uw inschrijving is voltooid hoor'. Wtf, zet dat dan meteen op studielink dan hoef ik geen half uur te wachten :')
Aids.
pi_85986720
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik weet niet meer of ik hem al besteld had?

anders al met mijn nieuwe opi lakjes mee!

gaat Mirannie elke dag sms-en met de vraag of ze er al zijn O+
:? ikke niet snappe...
pi_85986742
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
Het matcht wel tof met m'n nagellak :')

[ afbeelding ]
Wow, dat kleurtje is inderdaad gaaf!!! Welke is dat dan?
pi_85986819
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:

[..]

:? ikke niet snappe...
:{w ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam

NEEM EENS ANDERE NAMEN! ;(
  donderdag 2 september 2010 @ 15:18:26 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_85986874
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

'
hoe kom jij eigenlijk aan Sharana?
disclaimer
pi_85986996
Uh oh ik heb een beetje teveel gekocht :')

*bijna blut is*
pi_85987037
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh oh ik heb een beetje teveel gekocht :')

*bijna blut is*
:')

Plaatje van Magic staat in andere topic. :P Al is 'ie IRL veul en veul meujer. O+

*Sucker voor blauw is*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85987068
Nu ga ik echt verder met mijn no-buy :')
pi_85987107
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik echt verder met mijn no-buy :')
Sterkte. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85987152
quote:

[..]

:{

Hopelijk kan je daar snel weg :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85987154
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sterkte. :P
:'(
pi_85987168
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Uh ja, het is gewoon afgeleid van mijn eigen naam... sorry
pi_85987298
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

'
hoe kom jij eigenlijk aan Sharana?
afrikaanse naam O+
pi_85987373
heb je mijn nummer dan sjaan? :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85987417
Bedankt voor al jullie reacties :* Ik heb ook gewoon bij de huisbaas een nieuw slot gevraagd, hij heeft toen een 'trucje' ontdekt waardoor ie wel op slot kan en komt volgende week een nieuw slot brengen. Ze kunnen de boom in, want ik weet dat als er iets stuk gaat, dat ze nooit nieuwe kunnen/gaan betalen voor mij. Ik blijf bij mn punt, mijn deur gaat op slot.

quote:

[..]

O meid want klinkt dit toch erg naar. Ik zou misselijk worden als ik naar zulk werk toe zou moeten dus kan heeel goed begrijpen dat jij er tegenop kijkt. Hoop echt dat die sollicitatie volgende week wat wordt en dat je heeel rap daar weg kunt. Even tandjes op elkaar nog :*

@ Sharana, kwam jou net tegen op hyves en wij hebben een gezamelijke vriend :P Jorden.. it's a small world!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85987470
Zo, mijn mini-huisje is ook weer gepoetst. Gelijk even zo'n luchtverfrisser gehaald die om de 45 minuten een ander geurtje verspreid. Eventjes mijn nieuwe jaarabonnement uitgeprobeerd in de dierentuin. Alleen nog even de droge was opbergen en de schone was ophangen. Productieve dag geweest. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85987690
Ik heb Sleeptime Throat Tamer Welness Tea :D
pi_85987720
Dit is de SpaRitual waar ik op zit te kwijlen
pi_85987726
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Sleeptime Throat Tamer Welness Tea :D
LEKKER HE :r
pi_85987749
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

LEKKER HE :r
Die heb ik nog niet geprobeerd :P Nu heb ik kamillethee :r :r :r
pi_85987834
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet geprobeerd :P Nu heb ik kamillethee :r :r :r
O het is een andere :D
  donderdag 2 september 2010 @ 15:48:58 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_85987911
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Dit is de SpaRitual waar ik op zit te kwijlen
[ afbeelding ]
die lijkt wel een bietje op Galaxy Girl :+
disclaimer
pi_85987968
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef Mirjam het volgende:
heb je mijn nummer dan sjaan? :P
tuurlijk!

ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
pi_85987974
Deze neigt meer naar blauw, galaxy girl meer naar wijn rood/paars vind ik.
pi_85987977
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

tuurlijk!

ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
:') _O-
  donderdag 2 september 2010 @ 15:51:33 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_85987998
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Deze neigt meer naar blauw, galaxy girl meer naar wijn rood/paars vind ik.
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt he :P
disclaimer
  donderdag 2 september 2010 @ 15:52:04 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_85988015
ik denk dat je met een laagje ice blue shimmer over galaxy girl hetzelfde bereikt
disclaimer
pi_85988090
@ Mirannie: Skinstore.com, Skincarerx.com, Dermstore.com. Let op, ze verkopen allemaal niet het volledige assortiment lakken (er is ook geen officiele webshop ofzo, want daar had ik ook naar gevraagd)
  donderdag 2 september 2010 @ 15:54:29 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_85988104
is jullie hotmail ook stuk? }:|
disclaimer
pi_85988105
Mysterylakje van gisteren is best ok stiekem. Mooi kleurtje blauw ook. :9

Goed, volgende lakje om mee te kledderen... :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85988137
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
is jullie hotmail ook stuk? }:|
Nee, wel eng. En heel vol, want ik kijk er nooit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')