quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh oh ik heb een beetje teveel gekocht
*bijna blut is*
Sterkte.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik echt verder met mijn no-buy
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
Uh ja, het is gewoon afgeleid van mijn eigen naam... sorryquote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw bericht maar ik bedoelde natuurlijk mirjam
NEEM EENS ANDERE NAMEN!
afrikaanse naamquote:Op donderdag 2 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
hoe kom jij eigenlijk aan Sharana?
O meid want klinkt dit toch erg naar. Ik zou misselijk worden als ik naar zulk werk toe zou moeten dus kan heeel goed begrijpen dat jij er tegenop kijkt. Hoop echt dat die sollicitatie volgende week wat wordt en dat je heeel rap daar weg kunt. Even tandjes op elkaar nogquote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen maar verslechterd. Het is puur treiteren geworden. Denk aan verkeerde tijden doorgeven zodat ik ergens te vroeg sta, het hele personeel iets cadeau doen en bij mij is het toevallig op en me lopen te jennen met mijn blaasontsteking door me iedere keer te roepen als ik net naar het toilet ben. En daarbovenop het standaard gedoe met roddelen, valse beschuldigingen en niet in discussie gaan, nog altijd het gezeik om de pauze's en salaris wat nooit klopt (te weinig uiteraard). Dus het is gezellig. Gelukkig heb ik maandag een sollicitatie.
LEKKER HEquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb Sleeptime Throat Tamer Welness Tea
O het is een anderequote:Op donderdag 2 september 2010 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerdNu heb ik kamillethee
![]()
![]()
![]()
die lijkt wel een bietje op Galaxy Girlquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Dit is de SpaRitual waar ik op zit te kwijlen
[ afbeelding ]
tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt hequote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Deze neigt meer naar blauw, galaxy girl meer naar wijn rood/paars vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |