OMG!!!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
had ik nou maar dat foldertje meegenomen.
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
Wacht eerst even tot ik geweest ben in mijn pauze straksquote:Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!
die is echt heel tof!!!!!!
Even bedenken of ik vanavond naar "mijn" Kruidvat ga, die is heel groot en heeft altijd alles.
Als ik ga en ik ze vind, moet ik dan voor anderen ook kopen?
Is goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht eerst even tot ik geweest ben in mijn pauze straks
13 uur?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 13 uur werken! Lekker alles aan het wegwerken vandaag
why is ze gestopt?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Vind het echt jammer dat MeganChair met haar blog gestopt is
YES iig diegene die mijn pakketjes brengtquote:Op donderdag 2 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hans is de Zundertse pakjesman?
heb je d'r meer nodig dan, in Zundert?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
YES iig diegene die mijn pakketjes brengt
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.quote:
Dat was Little music boxes toch? Jammer!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Vind het echt jammer dat MeganChair met haar blog gestopt is
Jammer dat ze dan meteen ALLES verwijderd..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.
Ze heeft haar hele blog verwijderd
Boerderijenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je d'r meer nodig dan, in Zundert?
Oh ja, al die boerderijen vergen wel veel reistijd
ja vooral dat laatste!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haar blog voelde aan als een verplichting, dat was waar het op neer kwam. Ze kon zich er niet toe zetten om de foto's te editten enzo.. Begrijp wel dat ze gestopt is, maar vind het wel jammer.
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
I wantz my owl necklace!! *roept pakketjesmeneer*
ja joh, meer dan eensquote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heeft Siobhan dat ook al eens gedaan dan?
Ik ga meteen moneyzzz overmaken!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.
Wats met de uilen, is dat trendy momenteel? Ik zie ze echt overal nu
Ja..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was Little music boxes toch? Jammer!
Geen idee, ik vond uiltjes altijd al tof. Ik heb een uilenketting/horloge in één besteld op etsyquote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag net nog een uilenketting bij de Hennez toen ik delta's glitterlakje ging halen.
Wats met de uilen, is dat trendy momenteel? Ik zie ze echt overal nu
Ik doe die glittaahs apart. Anders wordt het pakketpost. Vijf lakjes in een vlop, daar kom je niet meer mee wegquote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ga meteen moneyzzz overmaken!Ik doe extra voor extra postzegel, just to be sure.
Ah okeeee *maakt over*quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe die glittaahs apart. Anders wordt het pakketpost. Vijf lakjes in een vlop, daar kom je niet meer mee weg
Dus eh, 6+1,50 dan
Hm ja dat begrijp ik ook wel, dat zou ik ook hebben! Toch even kijken op je blog enzo..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja..
@ SQ en Delta; ze heeft ervoor gekozen haar blog te verwijderen omdat ze het gevoel had dat als ze 'm liet bestaan, dat ze dan toch wilde updaten enzo.
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Hans rijdt voorbij![]()
Nu ga ik me zorgen maken om die bestelling![]()
Ja precies, logisch ook welquote:Op donderdag 2 september 2010 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm ja dat begrijp ik ook wel, dat zou ik ook hebben! Toch even kijken op je blog enzo..
hmmm... da's minder...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Cosmix van TD.. 22/8 verzonden..
Vooral dat laatste vind ik jammer. Snap best dat ze geen zin meer heeft in die "verplichting" maar was toch altijd handig om swatches op te bekijken. Polishaddict heeft ´m ook gewoon laten staan. En daar kijk ik nog wel eens op als ik wat zoek.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
geen plates gevonden bij KV bedoel je?quote:
Ja maar ... dan ga je ze toch wel voor ons halen bij de kruivatten-groothandel!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zaten niet in de vracht gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |