mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarladequote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarlade![]()
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDELquote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]Oh ja jij had zo enorm veel ChG's he?
Eigenlijk moet er nog meer verhuisd worden, want de RBL/Zoya/Essie/Misa lade is ook vol
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens is ChG tof, veel leuke kleuren en lekker goedkoop
Truequote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDEL
Nee, eerlijk gezegd wist ik dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt he
En die heb ik als het goed is zaterdag in handenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je met een laagje ice blue shimmer over galaxy girl hetzelfde bereikt
Thank youquote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
@ Mirannie: Skinstore.com, Skincarerx.com, Dermstore.com. Let op, ze verkopen allemaal niet het volledige assortiment lakken (er is ook geen officiele webshop ofzo, want daar had ik ook naar gevraagd)
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
Ja, shit, weer iets waarvan ik niet weet waar ik het vandaan moet halenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
@ mirannie de nagellak in kwestie is BB Couture Grenade
nee eentje pasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True*jaloers iz*
Heb je dan ook veel CND'tjes?
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe die zit toch vlakbij de groothandel?
Die ene is al op de post de andere nog niks van gehoord en toen ik dinsdag bestelde bij TD was ie niet op voorraadquote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Nieuwe telling met 3 nieuwe lakjes is 122. Met nog 2 onderweg van TD via Bubsel.
Hoezo zijn de gewone lakken mweh? Ik wil Asphalt eigenlijk nog wel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.
De gewone lakken zijn mweh, alleen de effects zijn leuk, maar die kosten ook 6 euro ex btw daar, dus 7,20 aan de kassa nog
Ik ben dan ook alleen maar enthousiast over de effectsquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik ben er niet zo lyrisch over als Loqi.
De gewone lakken zijn mweh, alleen de effects zijn leuk, maar die kosten ook 6 euro ex btw daar, dus 7,20 aan de kassa nog
Da's ook maar gewoon een grijze creme zeg maar. Er zit weinig unieks tussenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn de gewone lakken mweh? Ik wil Asphalt eigenlijk nog wel hebben
Da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook alleen maar enthousiast over de effects, de gewone heb ik niet
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
CherryCulture heeft weer 20% korting met code LDS20 t/m 7 september
Ik lig er al een paar dagen voor, maar helaas moet ik af en toe ook nog andere dingen doenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
DeltaCephei, Mirannie, Milka82 en Zoeperzazke moeten hun brievenbus even in de gaten houe~!
Das een musthavequote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh oh...
al ga ik wel steeds de mist in met die kleuren daar omdat er zo verdomd weinig swatches te vinden zijnMaar na het zien van NYX jungle ben ik toch wel van mening dat ik die MOET hebben.
Deze past er gelukkig hendig doorheenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik lig er al een paar dagen voor, maar helaas moet ik af en toe ook nog andere dingen doen
Mocht jij toevallig gaan bestellen, laat je het dan even weten? Alles wat ik verder in mijn cherry wishlist heb staan is toch OOS...quote:Op donderdag 2 september 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ okee*streept door op lijst*
[..]
Das een musthaveWil ik ook ooit nog wel aan mn stash toevoegen
Morgen pas hequote:Op donderdag 2 september 2010 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mocht jij toevallig gaan bestellen, laat je het dan even weten? Alles wat ik verder in mijn cherry wishlist heb staan is toch OOS...
@ SQ
Oh, dat is waar ook! En postbode is vanmiddag geweest en heb nog niet eens in de brievenbus gekeken
TD vind ik sowieso nogal slecht reageren op mails. We wachten het nog wel even af. Die ene had je gister op de post gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die ene is al op de post de andere nog niks van gehoord en toen ik dinsdag bestelde bij TD was ie niet op voorraad
jaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
en dat na nog niet eens een volle klusdag, dat wordt wat met die handjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik heb gewoon in telefoongids.nl gezocht op mirjam en er daar lukraak eentje uitgepikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |