mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarladequote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn chinaglaze privelade zit al vol, er zijn al overlopers naar de Orly / nubarlade![]()
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDELquote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]Oh ja jij had zo enorm veel ChG's he?
Eigenlijk moet er nog meer verhuisd worden, want de RBL/Zoya/Essie/Misa lade is ook vol
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens is ChG tof, veel leuke kleuren en lekker goedkoop
Truequote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA MAAR IK WOON OP 20 MINUTEN FIETSEN VAN EEN CHG GROOTHANDEL
Nee, eerlijk gezegd wist ik dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat vampyvarnish een extreme flitser gebruikt he
En die heb ik als het goed is zaterdag in handenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je met een laagje ice blue shimmer over galaxy girl hetzelfde bereikt
Thank youquote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
@ Mirannie: Skinstore.com, Skincarerx.com, Dermstore.com. Let op, ze verkopen allemaal niet het volledige assortiment lakken (er is ook geen officiele webshop ofzo, want daar had ik ook naar gevraagd)
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
OPI en ChG hebben vanaf heden een eigen privélade
Ja, shit, weer iets waarvan ik niet weet waar ik het vandaan moet halenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
@ mirannie de nagellak in kwestie is BB Couture Grenade
nee eentje pasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True*jaloers iz*
Heb je dan ook veel CND'tjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |