ik heb het wel in 1 vlop gevrot, dus je krijgt nog wat terug van mequote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ZOMFG
-dansje doet-
Ik vind Cherry Culture belachelijk duur met verzendkosten. 1 lipstick was vorige keer $9+ verzendkosten![]()
![]()
waarom?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neem, dat vond ik een beetje gek om te vragen![]()
Kan je toch straks nog ff doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen1!
alleen ik vertrek vannacht dus ik kan het helaas voor de dames niet meer op de bus doen. De models owns zijn vandaag wel weggegaan. Sorry de rest komt pas over 2 weken
Veel plezierr! Je verdient het!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen1!
alleen ik vertrek vannacht dus ik kan het helaas voor de dames niet meer op de bus doen. De models owns zijn vandaag wel weggegaan. Sorry de rest komt pas over 2 weken
Ahw wat zielig, wel opletten of hij geen diarree heeft! Normaal koekt poep niet aan nameijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
echt SUPER zielig.
Kom net thuis van mn zus, en mijn broer heeft het konijn van zn vriendin hier neergezet omdat ze op vakantie gingen, stinkt het hier heel erg binnen. Dus ik bij dat konijn kijken, hangt er allemaal aangekoekte poep aan :/
Dus dat konijn gewassen (vond ie niet leuk, duh, heel de keuken nat) schone kooi.
Ze krijgen nijntje niet meer terug hoor, hier heeft ie een beter leven
Nou, als je die kooi zagquote:Op donderdag 2 september 2010 18:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ahw wat zielig, wel opletten of hij geen diarree heeft! Normaal koekt poep niet aan nameijk!
Ja perse een nijn moeten, en dan als je samen gaat wonen twee poezen kopen en dat knijn verwaarlozenquote:
nee maar ze passen niet in de brievenbus, ze moeten in een postzak!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan je toch straks nog ff doen?
Het is koopavond?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar ze passen niet in de brievenbus, ze moeten in een postzak!
Noms!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:00 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan zo weer naar shabu shabu
om te vieren dat ik vandaag heul alleen heen en weer ben gereden![]()
en ach, zielig knijntje
ik ga in leiden naar shabu shabuquote:Op donderdag 2 september 2010 19:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Noms!ik ben wss vanavond ook in R'dam
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het is koopavond?Nergens een postzak in een Bruna ofzo?
ze hebben op schiphol toch wel brievenbussen?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!
ah helaas dan!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee anders had ik het echt gedaan want de pakketjes liggen gewoon kalar, ik had de enveloppen met postzegels al klaar liggen namelijk!
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben op schiphol toch wel brievenbussen?
grapjequote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het past niet in de brievenbus!
Meh. Vind alleen die blauwe tof. De lichtequote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de lakken van de Illamasqua contest:
http://www.scrangie.com/2(...)contest-winning.html
Ik had nu 14 of 16 dollar voor 9 lakjes... dus misschien gewoon niet te kleine bestellingen net als bij andere webshops. Lakjes zelf kosten vrij weinig, zeker de Sinful Colorsquote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ZOMFG
-dansje doet-
Ik vind Cherry Culture belachelijk duur met verzendkosten. 1 lipstick was vorige keer $9+ verzendkosten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de lakken van de Illamasqua contest:
http://www.scrangie.com/2(...)contest-winning.html
Datquote:
onzin, tenzij nfu ohquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het past niet in de brievenbus!
je mot gewoon betere skillz kwekenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb laatst met héél veel moeite een ChG in de brievenbus weten te krijgenHet postkantoor was al dicht, maar t moest op de post. Damn, wat een gefrot aan die bus! Ze maken ze ieder jaar smaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |