tuurlijk, zeg dit soort dingen als ik net op vakantie ga en ze ninet meer kan halenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb toch maar net zo'n french manicure setje gehaald
ik zag dat essence nu ook matte topcoat heeft, en... 2 stempellakkenzwart en wit.
benieuwd of het konad evenaart!
en ik zag dat ze ook sowieso 1 plate hebben/krijgen (was op) met full nail designs.
gaat de goeie kant op met essence
full nail stickers!quote:
geef me je nummer maar...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk, zeg dit soort dingen als ik net op vakantie ga en ze ninet meer kan halen![]()
god ik wil bijna niet meer weg![]()
wie is hier zo gek om mij te smsen als de nieuwe opi's op TD staan zodat ik ze met mijn telefoon kan bestellen?
ok dan, spannendquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
full nail stickers!
edit: http://www.minxnails.com/dnn/
Eindelijk na al dat vele werkenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, 2 dagen vrij!! Het lijkt wel of ik vakantie heb
En zondag vrij en de komende week do, vrij en zat.![]()
WIEEEEEEEEEEHHHH
Ja hoor!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eindelijk na al dat vele werken![]()
@ SQ
Als ze bij jou al full nail plates hebben van Essence, zou je die dan mee willen nemen voor mij?
Oh, die is echt heel leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
had ik nou maar dat foldertje meegenomen.
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
HALLO DIE WIL IK OOK!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Mirjam het volgende:
had ik nou maar dat foldertje meegenomen.
deze plate stond erin:
[ afbeelding ]
weet je wat, ik roof het schap wel leegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*blinkt met oogjes*
*kijkt lief*
en maar zeggen dat ik een falert benquote:
dat hoor ik graag <3quote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat, ik roof het schap wel leeg
Erg duur zijn ze vast nietquote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat, ik roof het schap wel leeg
oef dat klinkt goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb toch maar net zo'n french manicure setje gehaald
ik zag dat essence nu ook matte topcoat heeft, en... 2 stempellakkenzwart en wit.
benieuwd of het konad evenaart!
en ik zag dat ze ook sowieso 1 plate hebben/krijgen (was op) met full nail designs.
gaat de goeie kant op met essence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |