He, he, het wordt weer een lange nacht dus...quote:
Bijna net zo groot als op zijn redactie bij het rtl ontbijtnieuws zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Nielsch het volgende:
Jan de Hoop van RTL Nieuws twittert ook over de grote chaos bij het CDA...
Het is de bedoeling dat ze om 23.00u beginnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He, he, het wordt weer een lange nacht dus...
Het was een voorbeeld, gekoppeld aan het voorgaande. Je kan die statement niet op zichzelf zien, komop Swets.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".
Wat is dan de waarde van dat statement?
Het is een links complot!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Weg met Canaaldigitaal. De smartcawerkt niet en daarom kan ik alleen maar BVN en een paar arabische zenders kijken...
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om je op de hoogte te houdenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Weg met Canaaldigitaal. De smartcawerkt niet en daarom kan ik alleen maar BVN en een paar arabische zenders kijken...
Een gedoogakkoord over de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
Ik vermoed dat dit het compromis is: Klink, Ferrier, Koppejan blijven bij de fractie en gedogen de onderhandelingen. Definitief besluit CDA valt als onderhandelingen zijn afgerond.
En gaan ze daarna het gedogen gedogen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
Ik vermoed dat dit het compromis is: Klink, Ferrier, Koppejan blijven bij de fractie en gedogen de onderhandelingen. Definitief besluit CDA valt als onderhandelingen zijn afgerond.
ze gaan dan de onderhandelingen over een gedoogkabinet gedogen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
En online dan, via novatv.nl ?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Ja nu lachen we er nog om!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En gaan ze daarna het gedogen gedogen?
Totaal ongeloofwaardig (voor mij dan)!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een gedoogakkoord over de onderhandelingen.
Lijkt me wel een mooi compromis, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze gaan dan de onderhandelingen over een gedoogkabinet gedogen?
Het is het CDA hé, ze kunnen allerlei ongeloofwaardige dingen geloofwaardig verpakken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig (voor mij dan)!
Klink is vrij duidelijk in z'n brief. Definitief = definitiefquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi compromis, toch?Lijkt me wel iets voor Donner eigk.
Fingers crossed...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Klink is vrij duidelijk in z'n brief. Definitief = definitief
quote:
Hij zei dat het een zinloos gesprek uiteindelijk was. Iedereen lag in een deuk. Ferry zei toen. Sorry meneer Bleker.quote:
Vergadering kennelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
Maar komt er nu om 23 uur nieuws of een vergadering? Of beide?
Pak je geschiendenisboek van groep 7 er eens bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is dat...zit die bij de PVV in de fractie?
Het grappige was dat die journalisten om hem heen in een deuk lagen - en dat Dhr Bleker het gewoon hoorde.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Dat was inderdaad een zinloos gesprek.![]()
Overigens, zo grappig was het nou ook weer niet, maar oké. Hij was helemaal in de war dat iedereen om zijn grapje moest lachen.
Vergadering. NOS Journaal na K&vdB.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
Maar komt er nu om 23 uur nieuws of een vergadering? Of beide?
omgquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij schrijven ze daar geen horror-verhalen inquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Pak je geschiendenisboek van groep 7 er eens bij.
hij leek helemaal trotsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Dat was inderdaad een zinloos gesprek.![]()
Overigens, zo grappig was het nou ook weer niet, maar oké. Hij was helemaal in de war dat iedereen om zijn grapje moest lachen.
Sorry...ik had er een emoticon achter moeten plaatsenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
IK HOOP dat dat"*sarcasme* was... (Niet van jou, van degene waar je op reageerde)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je al twee dagen tegen een dichte deur staat te gluren, je op een gegeven moment om alles lacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zei dat het een zinloos gesprek uiteindelijk was. Iedereen lag in een deuk. Ferry zei toen. Sorry meneer Bleker.
Het is moeilijk uit te leggen zelfs als hij en zijn trawanten opstappen iddquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke uitkomst is dat het CDA gewoon stopt. Ze kunnen Klink, iemand die oprecht kenbaar maakt terechte principiėle problemen te hebben, nu gewoon niet meer afvallen.
Slayer schreef ooit nog een aardig liedje over de beste man.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig te verkopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen zelfs als hij en zijn trawanten opstappen idd
Iig een echte liberaal, vrijzinnig haast denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Weisglas is volgens mij ook een beetje van de "linker tak" van de VVD.
Heel erg.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, Weisglas heeft natuurlijk gelijk. Verbijsterend, ook van de VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
Weisglas ziet het allemaal goed volgens mij, kijkt ook naar de VVD.
Door kan gaan als partij of met de onderhandelingen???quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Monidique het volgende:
Maar die Bleker keek en gedroeg zich als iemand die straks moet gaan vertellen dat het CDA niet door kan gaan. Maar dat is mijn interpretatie, die kan niet kloppen, misschien speelt-ie het een beetje, het blijft een politicus.
En dito voor de VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef koemleit het volgende:
zoals weisglas het zegt is het.
waarvoor wil het cda in godsnaam met die pvv regeren? puur om het regeren?
http://twitter.com/binnenskamers/status/22738501876quote:binnenskamers Ab Koppejan en Kathleen Ferrier hebben geėmotioneerd het Kamergebouw verlaten, maar ze blijven in de fractie
lijkt me heel sterk (en ongeloofwaardig) dat hier nog uitkomt dat ze gezellig verder gaan...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Monidique het volgende:
Maar die Bleker keek en gedroeg zich als iemand die straks moet gaan vertellen dat het CDA niet door kan gaan. Maar dat is mijn interpretatie, die kan niet kloppen, misschien speelt-ie het een beetje, het blijft een politicus.
De onderhandelingen natuurlijk. Voor het CDA zelf maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door kan gaan als partij of met de onderhandelingen???
Mwah qua standpunten is hij volgens mij wel behoorlijk rechts (hij was volgens mij ook op de hand van Verdonk destijds) maar hij heeft nog wel zoiets als principesquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dat was duidelijk damage control.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die CDA-er in NOVA is ongeloofwaardig...
Klink wegwerken gaat niet de oplossing zijn. Er zijn gelukkig veel meer fatsoenlijke CDA fractieleden die niet met die clown en z'n enge volgelingen in zee willen. PVVquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke uitkomst is dat het CDA gewoon stopt. Ze kunnen Klink, iemand die oprecht kenbaar maakt terechte principiėle problemen te hebben, nu gewoon niet meer afvallen.
Alweer ontkracht.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koppejan en Ferrier niet bij fractievergadering???
Het is Marnix "Dolkstoot" van Rij, die is nooit geloofwaardig geweest.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die CDA-er in NOVA is ongeloofwaardig...
http://twitter.com/MBreedveld/status/22738696674quote:MBreedveld Ferrier cda: Klink heeft goede brief geschreven. Koppejan: ik verwacht dat we er nog uit kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |