He, he, het wordt weer een lange nacht dus...quote:
Bijna net zo groot als op zijn redactie bij het rtl ontbijtnieuws zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Nielsch het volgende:
Jan de Hoop van RTL Nieuws twittert ook over de grote chaos bij het CDA...
Het is de bedoeling dat ze om 23.00u beginnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He, he, het wordt weer een lange nacht dus...
Het was een voorbeeld, gekoppeld aan het voorgaande. Je kan die statement niet op zichzelf zien, komop Swets.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".
Wat is dan de waarde van dat statement?
Het is een links complot!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Weg met Canaaldigitaal. De smartcawerkt niet en daarom kan ik alleen maar BVN en een paar arabische zenders kijken...
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om je op de hoogte te houdenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Weg met Canaaldigitaal. De smartcawerkt niet en daarom kan ik alleen maar BVN en een paar arabische zenders kijken...
Een gedoogakkoord over de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
Ik vermoed dat dit het compromis is: Klink, Ferrier, Koppejan blijven bij de fractie en gedogen de onderhandelingen. Definitief besluit CDA valt als onderhandelingen zijn afgerond.
En gaan ze daarna het gedogen gedogen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
Ik vermoed dat dit het compromis is: Klink, Ferrier, Koppejan blijven bij de fractie en gedogen de onderhandelingen. Definitief besluit CDA valt als onderhandelingen zijn afgerond.
ze gaan dan de onderhandelingen over een gedoogkabinet gedogen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Toad het volgende:
En online dan, via novatv.nl ?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Holograph het volgende:
Ja nu lachen we er nog om!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En gaan ze daarna het gedogen gedogen?
Totaal ongeloofwaardig (voor mij dan)!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een gedoogakkoord over de onderhandelingen.
Lijkt me wel een mooi compromis, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze gaan dan de onderhandelingen over een gedoogkabinet gedogen?
Het is het CDA hé, ze kunnen allerlei ongeloofwaardige dingen geloofwaardig verpakken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig (voor mij dan)!
Klink is vrij duidelijk in z'n brief. Definitief = definitiefquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi compromis, toch?Lijkt me wel iets voor Donner eigk.
Fingers crossed...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Klink is vrij duidelijk in z'n brief. Definitief = definitief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |