En weer premier wordt?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Verhagen zou wensen dat hij hier nooit aan begonnen was![]()
![]()
Dit is allemaal bekokstoofd door Ruud Lubbers, die straks in de grootste plottwist in de geschiedenis van de Nederlandse politiek z'n CDA lidmaatschap zal opzeggen en de PVV gaat steunen![]()
Waarom denk je dat ik die vraagtekens erachter zet? Iig niet omdat ik het zeker weet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?
[..]
Dan is het nog steeds een kwestie van interpretatie. En wiens interpretatie is 'beter'?
Ja, zo kunnen we er een spelletje van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wel de laatste zin van de alinea waar Mutant01 op doelde...
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nu mis met zijn keuze? Die laatste alinea lijkt me erg duidelijk toch?
al denk ik dat ze gewoon thuis zit natuurlijk ...quote:
Ow, dus dat is je nu wel duidelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we er een spelletje van maken natuurlijk.
Wij waren er allemaal niet bij natuurlijk.. MAAR Klink's brief is geloofwaardig (beeld klopt, en hij kan anders wel erg goed liegen).. En voorlasnog henb ik nog geen andere interpretatie gehoord. Als die er is, dan "oordeel" ik met inbegrip van de nieuwe informatie...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraagtekens erachter zet? Iig niet omdat ik het zeker weet.
En allicht vind ik mijn interpretatie beter dan de jouwe. Maar dat zal andersom ook wel voor jou gelden.
Ik twijfel aan datgene wat hij stelt dat Wilders geroepen zou hebben tijdens de onderhandelingen. Dat leek me toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow, dus dat is je nu wel duidelijk?
Waarom twijfel je dan aan de brief van Klink? Dan is toch niet zo vreemd wat er in staat?
Oooit gehoord van "je kunt het risico niet nemen"??? Zoals ik eerder al zei: te weinig vaccins was NOG funester geweest...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.
Dus ja dat het ministerie die keuze gemaakt heeft is duidelijk. De motivatie daarachter niet. Het was namelijk al duidelijk dat de vaccins geen invloed zouden hebben op de ontwikkeling van de pandemie ALS die er uberhaupt al kwam.
Eh nee, dat was niet NOG funester geweest. Nogmaals. 1 dosis had GEEN, ik herhaal GEEN nut. En de overige vaccins waren te laat voor de noodzakelijke 2e dosis.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oooit gehoord van "je kunt het risico niet nemen"??? Zoals ik eerder al zei: te weinig vaccins was NOG funester geweest...
Compleet stuurloos schip geworden. Afschuwelijk voor menig partijlid. Daar vielen de zaken die ik als D66' er meegemaakt hebt nog bij in het niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Nielsch het volgende:
Jan de Hoop van RTL Nieuws twittert ook over de grote chaos bij het CDA...
De eerste alinea laat anders weinig te raden over.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".
Wat is dan de waarde van dat statement?
Nog 1x: ACHTERAF GELUL! Ook adviseurs wisten niets zeker..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat was niet NOG funester geweest. Nogmaals. 1 dosis had GEEN, ik herhaal GEEN nut. En de overige vaccins waren te laat voor de noodzakelijke 2e dosis.
Er werd dus ook van diverse kanten gezegd dat ie het wél moest aanschaffen, oa door de gezondheidsraad...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.
Dus ja dat het ministerie die keuze gemaakt heeft is duidelijk. De motivatie daarachter niet. Het was namelijk al duidelijk dat de vaccins geen invloed zouden hebben op de ontwikkeling van de pandemie ALS die er uberhaupt al kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |