Het was gewoon een grapje.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje treurige reactie...
Die brief is langer dan alleen die alinea.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"zoiets.., neem ik aan"
Ja dat klinkt echt als een feitelijke weergave.
Toch staat een groot deel van het CDA nog steeds achter het voortzetten van de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Politieke zelfmoord? De helft van de CDA prominenten hebben de weg al geplaveid deze week. Het is inkoppen en hopen op niet teveel weerstand van de verhagen aanhangers. Als die inbinden is hij de held van het CDA.
Tja we hebben het over een PVV'erquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje treurige reactie...
Dat zei ik dus al, en bovenstaande was zijn reactie...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Thorin82 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat doet er ook niet toe aan de inhoud en standpunt van Klink over de formatie.
En trouwens, als H1N1 achteraf toch dodelijker bleek, en Klink zou minder vaccins hebben ingekocht, zou jij hem dan bekritiseren omdat hij niet goed genoeg naar de deskundigen had geluisterd??
Lijkt me niet, niemand in de vergaderzaal nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Begrijp ik nu uit het NOS nieuws goed dat de fractie weer in bespreking zit?
Nogmaals, ik zeg nergens dat hij liegt maar zijn interpretatie kan wel eens volkomen anders zijn dan anderen ervaren. En het kan een emotionele oproep uit het hart zijn van iemand die zich echt niet kan vinden in de standpunten van de CDA. Maar waarom dan nu pas?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch staat een groot deel van het CDA nog steeds achter het voortzetten van de onderhandelingen.
eerder deze avond tenminste, hoe het nu is, is nog de vraag
Als 'ie aperte leugens in de brief heeft gezet, dan is het natuurlijk wel exit.
Volgens mij niet....quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Begrijp ik nu uit het NOS nieuws goed dat de fractie weer in bespreking zit?
Maar wel de laatste zin van de alinea waar Mutant01 op doelde...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Die brief is langer dan alleen die alinea.
En dit is niet treurig? Dit constante gebash zonder enig argument?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja we hebben het over een PVV'er.
Verkeerd begrepen dan.. thanksquote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, niemand in de vergaderzaal nog.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel, Frits Wester tweet dit:
Rutte, Wilders en Verhagen vanavond na CDA-fractie naar informateur Opstelten
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Klaudias het volgende:
Femke Halsema moet schijten maar durft niet te gaan:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/22736825049
Zoals ik eerder al zei: Misschien omdat nu pas duidelijk werd hoe Wilders zich gaat gedragen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat hij liegt maar zijn interpretatie kan wel eens volkomen anders zijn dan anderen ervaren. En het kan een emotionele oproep uit het hart zijn van iemand die zich echt niet kan vinden in de standpunten van de VVD. Maar waarom dan nu pas?
Nee, dat is een verwachting, maar dat stuk er voor wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
"zoiets.., neem ik aan"
Ja dat klinkt echt als een feitelijke weergave.
Welk gebash, een verontruste CDA-er schijft een (naar het zich laat aanzien) oprechte brief aan zijn fractieleider en voorzitter.. Hoezo gebash??quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is niet treurig? Dit constante gebash zonder enig argument?
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)ik-mexicaanse-griep-
Offtopic? Het spreekt boekdelen over het beoordelingsvermogen van deze man.
Wat is er nu mis met zijn keuze? Die laatste alinea lijkt me erg duidelijk toch?quote:Maar de minister wilde geen risico lopen en ging af op een advies van de Gezondheidsraad om toch 34 miljoen doses te bestellen. [...]
Het ministerie laat in een reactie aan het tv-programma weten dat Klink moest kiezen uit 'twee kwaden': de kans dat de pandemie mee zou vallen en hij te veel vaccins had besteld of de mogelijkheid dat de ziekte hevig zou toeslaan en dat hij te weinig vaccins had besteld.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Klaudias het volgende:
Femke Halsema moet schijten maar durft niet te gaan:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/22736825049
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: Misschien omdat nu pas duidelijk werd hoe Wilders zich gaat gedragen.
Dan is het nog steeds een kwestie van interpretatie. En wiens interpretatie is 'beter'?quote:En misschien heeft hij beter geluisterd naar wat Wilders gezegd heeft dan naar Rutte en Verhagen die het wat optimistischer interpreteren? En die doen dat omdat ze zich inmiddels zo gecommiteerd hebben aan dit kabinet dat er geen weg terug is? Dat geldt iig voor Rutte, want die wilde dit voor de verkiezingen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |