quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef ethiraseth het volgende:
Zo maar eens journaal en Nova kijken.
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je beticht iemand van het "liegen", hoe moeten we dat dan uitleggen. Moet Klink als beklaagde nu zijn onschuld bewijzen tegenover Swets?
Dit is geen strafrecht..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus het is waar tot het tegendeel bewezen is? Wat vreemd. De 'beklaagde' moet nu opeens zijn 'onschuld' gaan bewijzen? Dat is nog eens een verandering van standpunt in dit land.
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilders eerder ook al geroepen zich niet aan het regeerakkord gebonden te achten, maar alleen aan het gedoogakkoord. Met die stelling is hij de onderhandelingen in gegaan.
Als er een zal moeten inbinden is het Rutte. Wellicht is er dan weer een kans op Paars.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Cohen kan zijn verantwoordelijkheid dan nog lastig ontlopen maar heeft wel een wat sterkere positie als de PVV uitgespeeld is.
Nee, hoor. Dit dus:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
Wordt het dus weer welles nietes?
Leuk hoor voor de geloofwaardigheid van de politiek in Nederland.
Ik vind Klinks verhaal nog het meest logische, maar goed de waarheid is ook maar een relatief begrip. Als de rest voet bij stuk houdt kunnen ze hem zo uitmaken voor leugenaar.
En P&W.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Toad het volgende:
Jammer dat Nieuwsuur niet een weekje eerder is begonnen.
Niemand zegt dat het een één op één weergave is van de onderhandelingen. Overigens zegt dit niets over de periode van 2 maanden, het kan net zo goed zijn dat Wilders 2 weken terug weer begon te mekkeren (toen begon hij ook al CDA-leden aan te vallen en te schemeren met wat hij wel allemaal ging zeggen tijdens 11 september).quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
(Fijn dat je hetzelfde zegt als ik eerder!!)
En daarbij aangegeven dat hij controversiële uitspraken zou blijven doen. Alleen gaat hij nu een stapje verder. Da's ook typisch Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.
volgens Klink zou hij dus het totale anti-islam-verhaal vertellen en zich niets aantrekken van CDA en VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.
Als ze bij de PvdA slim zijn geweest hebben ze hard zitten puzzelen hoe ze binnen hun visie veel kunne bezuinigen zodat ze de VVD heel erg kunnen naderen op die 18 miljard. Als ze daarop uit komen valt er volgens mij heel goed te pratenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Als er een zal moeten inbinden is het Rutte. Wellicht is er dan weer een kans op Paars.
Ja, want te weinig en een pandemie was nog erger geweest...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zeker. En? Veranderd dat wat aan het feit dat er 16 miljoen vaccins liggen voor een kapitaal?
Kortom, je weet net als ik niets en of die brief van Klink ook maar enigszins overeenkomt met wat er exact gezegd is en niet volkomen uit context gerukte frases bestaat valt vooralsnog nog maar te bezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het een één op één weergave is van de onderhandelingen. Overigens zegt dit niets over de periode van 2 maanden, het kan net zo goed zijn dat Wilders 2 weken terug weer begon te mekkeren (toen begon hij ook al CDA-leden aan te vallen en te schemeren met wat hij wel allemaal ging zeggen tijdens 11 september).
Nee. Maar dat doet er ook niet toe aan de inhoud en standpunt van Klink over de formatie.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja zeker. En? Veranderd dat wat aan het feit dat er 16 miljoen vaccins liggen voor een kapitaal?
Scherp!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je beticht iemand van het "liegen", hoe moeten we dat dan uitleggen. Moet Klink als beklaagde nu zijn onschuld bewijzen tegenover Swets?
Het probleem is dan dat hij die verantwoordelijkheid op "zijn" manier zou nemen, dat staat ook in die brief. Hij zou alles naar een anti-islam riedeltje willen ombuigen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kortom, je weet net als ik niets en of die brief van Klink ook maar enigszins overeenkomt met wat er exact gezegd is en niet volkomen uit context gerukte frases bestaat valt vooralsnog nog maar te bezien.
Eh nee, want je schijnt te vergeten dat het vaccin pas ECHT de 'pandemie' had kunnen stoppen bij 2 inentingen. Die 2e ronde is er sowieso niet geweest en de eerste ronde was de opkomst minimaalquote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want te weinig en een pandemie was nog erger geweest...
quote:Hij kon het sowieso niet goed doen in dit geval, en dus is het noagl een zwak argument van je..
Volgens mij was er al meer dan genoeg kritiek ten tijden van de beslissing.quote:Niemand wist wat er zou gaan gebeuren, en achteraf is het ERRUG makkelijk lullen, nietwaar???
Politieke zelfmoord? De helft van de CDA prominenten hebben de weg al geplaveid deze week. Het is inkoppen en hopen op niet teveel weerstand van de verhagen aanhangers. Als die inbinden is hij de held van het CDA.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?
quote:
Idd. Als zijn verhaal niet klopt, is het exit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?
"zoiets.., neem ik aan"quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat hij die verantwoordelijkheid op "zijn" manier zou nemen, dat staat ook in die brief. Hij zou alles naar een anti-islam riedeltje willen ombuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |