En waarom doet hij dat dan nu pas (als ik jouw verhaal moet geloven)?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee doelbewust op de stekker uit de formatie aan te sturen. En hij probeert juist een splitsing te voorkomen door te suggereren dat de onderhandelingen ridicuul zijn. Dat schaadt verhagen, waardoor voorstanders voor de formatie wellicht ook kiezen om hun mening te herzien.
Neuh het lijkt een hele integere brief die Wilders op een manier karakteriseert zoals we hem allemaal kennen. Dat kan Klink volledig uit zijn duim gezogen hebben maar die kans lijkt me niet al te grootquote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]En hij komt de gemiddelde PVDA, GL, D66 stemmer prima uit, dus hij moet wel waar zijn. Kom nou toch met je slappe retoriek.
Als Klink achter zijn brief staat (wat ik wel aanneem), denk je dan dat hij zin heeft om minister te worden in zo'n kabinet, waarbij hij ook door de gedoogpartij steeds onder vuur wordt genomen? Dat lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef arjan1212 het volgende:
ho ho.... donner : zeg ab als jij nou minister word ga je dan akkoord dat de onderhandelingen doorgaan?
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is vooralsnog niets dat het tegendeel bewijst, jij gaat er echter per definitie uit dat hij liegt, althans zo komt het over.
Nou dat is sowieso de vraag die iedereen heeft nietwaar. Of het nu linksom of rechtsom isquote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waarom doet hij dat dan nu pas (als ik jouw verhaal moet geloven)?
Zelfde geldt trouwens voor de VVD'ers, wat een masochisten zeg...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Nielsch het volgende:
Dat er nog steeds CDA'ers zijn die - na de brief van Klink - met die geblondeerde nageboorte willen samenwerken...![]()
![]()
Hoe weinig eigenwaarde kan een mens in hemelsnaam hebben? Voor wat gedoogsteun je keihard in je aars laten nemen door Wilders terwijl Brinkman over je kop heen pist?![]()
Ah, nog een PVV-taktiek: ten alle tijde de slachtofferrol opzoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus het is waar tot het tegendeel bewezen is? Wat vreemd. De 'beklaagde' moet nu opeens zijn 'onschuld' gaan bewijzen? Dat is nog eens een verandering van standpunt in dit land.
Heb je mijn reactie ook gelezen? Of was deze gewoon wat makkelijker te "kraken"???quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)ik-mexicaanse-griep-
Offtopic? Het spreekt boekdelen over het beoordelingsvermogen van deze man.
Middenkabinet komt er toch. De Pvda bind wel in na dit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou geen paars+, geen midden kabinet, geen rechts kabinet en Klink leider van de CDA, dus de volgende pandemie hebben we in ieder geval onder controlle...
En nu?
waarom zouden ze???quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Middenkabinet komt er toch. De Pvda bind wel in na dit.
Jij kent de verborgen dromen van Verhagen niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Nielsch het volgende:
Voor wat gedoogsteun je keihard in je aars laten nemen door Wilders terwijl Brinkman over je kop heen pist?![]()
huh? De brief is toch een aantijging aan het adres van wilders of niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, nog een PVV-taktiek: ten alle tijde de slachtofferrol opzoeken.
Wilders heeft al vaker tijdens de informatie aangegeven zijn mond niet te willen houden in de toekomst, dus het verbaast me niks dat 'ie als ook tijdens de onderhandelingen gezegd heeft. Zijn interview afgelopen weekend in Australië spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus het is waar tot het tegendeel bewezen is? Wat vreemd. De 'beklaagde' moet nu opeens zijn 'onschuld' gaan bewijzen? Dat is nog eens een verandering van standpunt in dit land.
Ja zeker. En? Veranderd dat wat aan het feit dat er 16 miljoen vaccins liggen voor een kapitaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie ook gelezen? Of was deze gewoon wat makkelijker te "kraken"???
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij kent de verborgen dromen van Verhagen niet.
Ja de VVD kan nu moeilijk de inhoud gaan bevestigenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
VVD geeft ook al aan dat die brief Wilders geen recht doet.
Nee, het is een constatering van hetgeen al enkele jaren duidelijk is.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? De brief is toch een aantijging aan het adres van wilders of niet?
Zijn mond niet houden is wat anders dan je min of meer afkeren van het regeerakkoord als gedoogpartij niet waar.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders heeft al vaker tijdens de informatie aangegeven zijn mond niet te willen houden in de toekomst, dus het verbaast me niks dat 'ie als ook tijdens de onderhandelingen gezegd heeft. Zijn interview afgelopen weekend in Australië spreekt boekdelen.
Misschien omdat eerder nog niet zo expliciet duidelijk was dat Wilders niet in te tomen is?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat is sowieso de vraag die iedereen heeft nietwaar. Of het nu linksom of rechtsom is
Je beticht iemand van het "liegen", hoe moeten we dat dan uitleggen. Moet Klink als beklaagde nu zijn onschuld bewijzen tegenover Swets?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Dude, ik moet nog slapen vannacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij kent de verborgen dromen van Verhagen niet.
Precies, dan moet hij wel een heel geloofwaardige leugen hebben bedacht...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh het lijkt een hele integere brief die Wilders op een manier karakteriseert zoals we hem allemaal kennen. Dat kan Klink volledig uit zijn duim gezogen hebben maar die kans lijkt me niet al te groot.
Cohen kan zijn verantwoordelijkheid dan nog lastig ontlopen maar heeft wel een wat sterkere positie als de PVV uitgespeeld is.quote:
Volgens mij heeft Wilders eerder ook al geroepen zich niet aan het regeerakkord gebonden te achten, maar alleen aan het gedoogakkoord. Met die stelling is hij de onderhandelingen in gegaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn mond niet houden is wat anders dan je min of meer afkeren van het regeerakkoord als gedoogpartij niet waar.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef ethiraseth het volgende:
Zo maar eens journaal en Nova kijken.
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je beticht iemand van het "liegen", hoe moeten we dat dan uitleggen. Moet Klink als beklaagde nu zijn onschuld bewijzen tegenover Swets?
Dit is geen strafrecht..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wilders eerder ook al geroepen zich niet aan het regeerakkord gebonden te achten, maar alleen aan het gedoogakkoord. Met die stelling is hij de onderhandelingen in gegaan.
Als er een zal moeten inbinden is het Rutte. Wellicht is er dan weer een kans op Paars.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Cohen kan zijn verantwoordelijkheid dan nog lastig ontlopen maar heeft wel een wat sterkere positie als de PVV uitgespeeld is.
Nee, hoor. Dit dus:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
Wordt het dus weer welles nietes?
Leuk hoor voor de geloofwaardigheid van de politiek in Nederland.
Ik vind Klinks verhaal nog het meest logische, maar goed de waarheid is ook maar een relatief begrip. Als de rest voet bij stuk houdt kunnen ze hem zo uitmaken voor leugenaar.
En P&W.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Toad het volgende:
Jammer dat Nieuwsuur niet een weekje eerder is begonnen.
Niemand zegt dat het een één op één weergave is van de onderhandelingen. Overigens zegt dit niets over de periode van 2 maanden, het kan net zo goed zijn dat Wilders 2 weken terug weer begon te mekkeren (toen begon hij ook al CDA-leden aan te vallen en te schemeren met wat hij wel allemaal ging zeggen tijdens 11 september).quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij hoeft niets, net zo goed als ik die brief niet klakkeloos als exacte weergave van 2 maanden formatie onderhandelingen hoef aan te nemen niet waar? Maar als ik DAT zeg dan ben ik gek en is het overduidelijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
(Fijn dat je hetzelfde zegt als ik eerder!!)
En daarbij aangegeven dat hij controversiële uitspraken zou blijven doen. Alleen gaat hij nu een stapje verder. Da's ook typisch Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.
volgens Klink zou hij dus het totale anti-islam-verhaal vertellen en zich niets aantrekken van CDA en VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, waarbij hij heeft gezegd zijn verantwoordelijkheid te nemen op de punten waarop overeenstemming zou zijn.
Als ze bij de PvdA slim zijn geweest hebben ze hard zitten puzzelen hoe ze binnen hun visie veel kunne bezuinigen zodat ze de VVD heel erg kunnen naderen op die 18 miljard. Als ze daarop uit komen valt er volgens mij heel goed te pratenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Als er een zal moeten inbinden is het Rutte. Wellicht is er dan weer een kans op Paars.
Ja, want te weinig en een pandemie was nog erger geweest...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zeker. En? Veranderd dat wat aan het feit dat er 16 miljoen vaccins liggen voor een kapitaal?
Kortom, je weet net als ik niets en of die brief van Klink ook maar enigszins overeenkomt met wat er exact gezegd is en niet volkomen uit context gerukte frases bestaat valt vooralsnog nog maar te bezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het een één op één weergave is van de onderhandelingen. Overigens zegt dit niets over de periode van 2 maanden, het kan net zo goed zijn dat Wilders 2 weken terug weer begon te mekkeren (toen begon hij ook al CDA-leden aan te vallen en te schemeren met wat hij wel allemaal ging zeggen tijdens 11 september).
Nee. Maar dat doet er ook niet toe aan de inhoud en standpunt van Klink over de formatie.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja zeker. En? Veranderd dat wat aan het feit dat er 16 miljoen vaccins liggen voor een kapitaal?
Scherp!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je beticht iemand van het "liegen", hoe moeten we dat dan uitleggen. Moet Klink als beklaagde nu zijn onschuld bewijzen tegenover Swets?
Het probleem is dan dat hij die verantwoordelijkheid op "zijn" manier zou nemen, dat staat ook in die brief. Hij zou alles naar een anti-islam riedeltje willen ombuigen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kortom, je weet net als ik niets en of die brief van Klink ook maar enigszins overeenkomt met wat er exact gezegd is en niet volkomen uit context gerukte frases bestaat valt vooralsnog nog maar te bezien.
Eh nee, want je schijnt te vergeten dat het vaccin pas ECHT de 'pandemie' had kunnen stoppen bij 2 inentingen. Die 2e ronde is er sowieso niet geweest en de eerste ronde was de opkomst minimaalquote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want te weinig en een pandemie was nog erger geweest...
quote:Hij kon het sowieso niet goed doen in dit geval, en dus is het noagl een zwak argument van je..
Volgens mij was er al meer dan genoeg kritiek ten tijden van de beslissing.quote:Niemand wist wat er zou gaan gebeuren, en achteraf is het ERRUG makkelijk lullen, nietwaar???
Politieke zelfmoord? De helft van de CDA prominenten hebben de weg al geplaveid deze week. Het is inkoppen en hopen op niet teveel weerstand van de verhagen aanhangers. Als die inbinden is hij de held van het CDA.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?
quote:
Idd. Als zijn verhaal niet klopt, is het exit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar waarom zou Klink een politieke zelfmoordbrief rondsturen?
"zoiets.., neem ik aan"quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat hij die verantwoordelijkheid op "zijn" manier zou nemen, dat staat ook in die brief. Hij zou alles naar een anti-islam riedeltje willen ombuigen.
Het was gewoon een grapje.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje treurige reactie...
Die brief is langer dan alleen die alinea.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"zoiets.., neem ik aan"
Ja dat klinkt echt als een feitelijke weergave.
Toch staat een groot deel van het CDA nog steeds achter het voortzetten van de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Politieke zelfmoord? De helft van de CDA prominenten hebben de weg al geplaveid deze week. Het is inkoppen en hopen op niet teveel weerstand van de verhagen aanhangers. Als die inbinden is hij de held van het CDA.
Tja we hebben het over een PVV'erquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje treurige reactie...
Dat zei ik dus al, en bovenstaande was zijn reactie...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Thorin82 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat doet er ook niet toe aan de inhoud en standpunt van Klink over de formatie.
En trouwens, als H1N1 achteraf toch dodelijker bleek, en Klink zou minder vaccins hebben ingekocht, zou jij hem dan bekritiseren omdat hij niet goed genoeg naar de deskundigen had geluisterd??
Lijkt me niet, niemand in de vergaderzaal nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Begrijp ik nu uit het NOS nieuws goed dat de fractie weer in bespreking zit?
Nogmaals, ik zeg nergens dat hij liegt maar zijn interpretatie kan wel eens volkomen anders zijn dan anderen ervaren. En het kan een emotionele oproep uit het hart zijn van iemand die zich echt niet kan vinden in de standpunten van de CDA. Maar waarom dan nu pas?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch staat een groot deel van het CDA nog steeds achter het voortzetten van de onderhandelingen.
eerder deze avond tenminste, hoe het nu is, is nog de vraag
Als 'ie aperte leugens in de brief heeft gezet, dan is het natuurlijk wel exit.
Volgens mij niet....quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Begrijp ik nu uit het NOS nieuws goed dat de fractie weer in bespreking zit?
Maar wel de laatste zin van de alinea waar Mutant01 op doelde...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Die brief is langer dan alleen die alinea.
En dit is niet treurig? Dit constante gebash zonder enig argument?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja we hebben het over een PVV'er.
Verkeerd begrepen dan.. thanksquote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, niemand in de vergaderzaal nog.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel, Frits Wester tweet dit:
Rutte, Wilders en Verhagen vanavond na CDA-fractie naar informateur Opstelten
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Klaudias het volgende:
Femke Halsema moet schijten maar durft niet te gaan:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/22736825049
Zoals ik eerder al zei: Misschien omdat nu pas duidelijk werd hoe Wilders zich gaat gedragen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat hij liegt maar zijn interpretatie kan wel eens volkomen anders zijn dan anderen ervaren. En het kan een emotionele oproep uit het hart zijn van iemand die zich echt niet kan vinden in de standpunten van de VVD. Maar waarom dan nu pas?
Nee, dat is een verwachting, maar dat stuk er voor wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
"zoiets.., neem ik aan"
Ja dat klinkt echt als een feitelijke weergave.
Welk gebash, een verontruste CDA-er schijft een (naar het zich laat aanzien) oprechte brief aan zijn fractieleider en voorzitter.. Hoezo gebash??quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is niet treurig? Dit constante gebash zonder enig argument?
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)ik-mexicaanse-griep-
Offtopic? Het spreekt boekdelen over het beoordelingsvermogen van deze man.
Wat is er nu mis met zijn keuze? Die laatste alinea lijkt me erg duidelijk toch?quote:Maar de minister wilde geen risico lopen en ging af op een advies van de Gezondheidsraad om toch 34 miljoen doses te bestellen. [...]
Het ministerie laat in een reactie aan het tv-programma weten dat Klink moest kiezen uit 'twee kwaden': de kans dat de pandemie mee zou vallen en hij te veel vaccins had besteld of de mogelijkheid dat de ziekte hevig zou toeslaan en dat hij te weinig vaccins had besteld.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Klaudias het volgende:
Femke Halsema moet schijten maar durft niet te gaan:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/22736825049
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: Misschien omdat nu pas duidelijk werd hoe Wilders zich gaat gedragen.
Dan is het nog steeds een kwestie van interpretatie. En wiens interpretatie is 'beter'?quote:En misschien heeft hij beter geluisterd naar wat Wilders gezegd heeft dan naar Rutte en Verhagen die het wat optimistischer interpreteren? En die doen dat omdat ze zich inmiddels zo gecommiteerd hebben aan dit kabinet dat er geen weg terug is? Dat geldt iig voor Rutte, want die wilde dit voor de verkiezingen al.
En weer premier wordt?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Verhagen zou wensen dat hij hier nooit aan begonnen was![]()
![]()
Dit is allemaal bekokstoofd door Ruud Lubbers, die straks in de grootste plottwist in de geschiedenis van de Nederlandse politiek z'n CDA lidmaatschap zal opzeggen en de PVV gaat steunen![]()
Waarom denk je dat ik die vraagtekens erachter zet? Iig niet omdat ik het zeker weet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?
[..]
Dan is het nog steeds een kwestie van interpretatie. En wiens interpretatie is 'beter'?
Ja, zo kunnen we er een spelletje van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wel de laatste zin van de alinea waar Mutant01 op doelde...
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nu mis met zijn keuze? Die laatste alinea lijkt me erg duidelijk toch?
al denk ik dat ze gewoon thuis zit natuurlijk ...quote:
Ow, dus dat is je nu wel duidelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom, het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat wilders zich niet de mond laat snoeren?
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we er een spelletje van maken natuurlijk.
Wij waren er allemaal niet bij natuurlijk.. MAAR Klink's brief is geloofwaardig (beeld klopt, en hij kan anders wel erg goed liegen).. En voorlasnog henb ik nog geen andere interpretatie gehoord. Als die er is, dan "oordeel" ik met inbegrip van de nieuwe informatie...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraagtekens erachter zet? Iig niet omdat ik het zeker weet.
En allicht vind ik mijn interpretatie beter dan de jouwe. Maar dat zal andersom ook wel voor jou gelden.
Ik twijfel aan datgene wat hij stelt dat Wilders geroepen zou hebben tijdens de onderhandelingen. Dat leek me toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow, dus dat is je nu wel duidelijk?
Waarom twijfel je dan aan de brief van Klink? Dan is toch niet zo vreemd wat er in staat?
Oooit gehoord van "je kunt het risico niet nemen"??? Zoals ik eerder al zei: te weinig vaccins was NOG funester geweest...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.
Dus ja dat het ministerie die keuze gemaakt heeft is duidelijk. De motivatie daarachter niet. Het was namelijk al duidelijk dat de vaccins geen invloed zouden hebben op de ontwikkeling van de pandemie ALS die er uberhaupt al kwam.
Eh nee, dat was niet NOG funester geweest. Nogmaals. 1 dosis had GEEN, ik herhaal GEEN nut. En de overige vaccins waren te laat voor de noodzakelijke 2e dosis.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oooit gehoord van "je kunt het risico niet nemen"??? Zoals ik eerder al zei: te weinig vaccins was NOG funester geweest...
Compleet stuurloos schip geworden. Afschuwelijk voor menig partijlid. Daar vielen de zaken die ik als D66' er meegemaakt hebt nog bij in het niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Nielsch het volgende:
Jan de Hoop van RTL Nieuws twittert ook over de grote chaos bij het CDA...
De eerste alinea laat anders weinig te raden over.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, jij noemt een duidelijk statement uit de brief, maar de schrijver sluit DAT statement af met de zin "Zoiets zal het wel worden, neem ik aan".
Wat is dan de waarde van dat statement?
Nog 1x: ACHTERAF GELUL! Ook adviseurs wisten niets zeker..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat was niet NOG funester geweest. Nogmaals. 1 dosis had GEEN, ik herhaal GEEN nut. En de overige vaccins waren te laat voor de noodzakelijke 2e dosis.
Er werd dus ook van diverse kanten gezegd dat ie het wél moest aanschaffen, oa door de gezondheidsraad...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er mis is is dat er tijdens zijn keuze van diverse kanten al gezegd werd dat het geen enkele nut had om 34 miljoen vaccins te bestellen. Dit omdat de tweede dosis te laat zou zijn en slechts 1 dosis geen nut zou hebben.
Dus ja dat het ministerie die keuze gemaakt heeft is duidelijk. De motivatie daarachter niet. Het was namelijk al duidelijk dat de vaccins geen invloed zouden hebben op de ontwikkeling van de pandemie ALS die er uberhaupt al kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |