omgquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is dat...zit die bij de PVV in de fractie?
Volgens mij schrijven ze daar geen horror-verhalen inquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Pak je geschiendenisboek van groep 7 er eens bij.
hij leek helemaal trotsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Dat was inderdaad een zinloos gesprek.![]()
Overigens, zo grappig was het nou ook weer niet, maar oké. Hij was helemaal in de war dat iedereen om zijn grapje moest lachen.
Sorry...ik had er een emoticon achter moeten plaatsenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
IK HOOP dat dat"*sarcasme* was... (Niet van jou, van degene waar je op reageerde)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je al twee dagen tegen een dichte deur staat te gluren, je op een gegeven moment om alles lacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zei dat het een zinloos gesprek uiteindelijk was. Iedereen lag in een deuk. Ferry zei toen. Sorry meneer Bleker.
Het is moeilijk uit te leggen zelfs als hij en zijn trawanten opstappen iddquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke uitkomst is dat het CDA gewoon stopt. Ze kunnen Klink, iemand die oprecht kenbaar maakt terechte principiële problemen te hebben, nu gewoon niet meer afvallen.
Slayer schreef ooit nog een aardig liedje over de beste man.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is dat...zit die bij de PVV in de fractie?
Lijkt me ook lastig te verkopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen zelfs als hij en zijn trawanten opstappen idd
Iig een echte liberaal, vrijzinnig haast denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Weisglas is volgens mij ook een beetje van de "linker tak" van de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |