Heel erg.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Weisglas is volgens mij ook een beetje van de "linker tak" van de VVD.
Ja, Weisglas heeft natuurlijk gelijk. Verbijsterend, ook van de VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef KingOfMars het volgende:
Weisglas ziet het allemaal goed volgens mij, kijkt ook naar de VVD.
Door kan gaan als partij of met de onderhandelingen???quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Monidique het volgende:
Maar die Bleker keek en gedroeg zich als iemand die straks moet gaan vertellen dat het CDA niet door kan gaan. Maar dat is mijn interpretatie, die kan niet kloppen, misschien speelt-ie het een beetje, het blijft een politicus.
En dito voor de VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef koemleit het volgende:
zoals weisglas het zegt is het.
waarvoor wil het cda in godsnaam met die pvv regeren? puur om het regeren?
http://twitter.com/binnenskamers/status/22738501876quote:binnenskamers Ab Koppejan en Kathleen Ferrier hebben geėmotioneerd het Kamergebouw verlaten, maar ze blijven in de fractie
lijkt me heel sterk (en ongeloofwaardig) dat hier nog uitkomt dat ze gezellig verder gaan...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Monidique het volgende:
Maar die Bleker keek en gedroeg zich als iemand die straks moet gaan vertellen dat het CDA niet door kan gaan. Maar dat is mijn interpretatie, die kan niet kloppen, misschien speelt-ie het een beetje, het blijft een politicus.
De onderhandelingen natuurlijk. Voor het CDA zelf maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door kan gaan als partij of met de onderhandelingen???
Mwah qua standpunten is hij volgens mij wel behoorlijk rechts (hij was volgens mij ook op de hand van Verdonk destijds) maar hij heeft nog wel zoiets als principesquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Weisglas is volgens mij ook een beetje van de "linker tak" van de VVD.
Ja, dat was duidelijk damage control.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die CDA-er in NOVA is ongeloofwaardig...
Klink wegwerken gaat niet de oplossing zijn. Er zijn gelukkig veel meer fatsoenlijke CDA fractieleden die niet met die clown en z'n enge volgelingen in zee willen. PVVquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke uitkomst is dat het CDA gewoon stopt. Ze kunnen Klink, iemand die oprecht kenbaar maakt terechte principiėle problemen te hebben, nu gewoon niet meer afvallen.
Alweer ontkracht.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koppejan en Ferrier niet bij fractievergadering???
Het is Marnix "Dolkstoot" van Rij, die is nooit geloofwaardig geweest.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die CDA-er in NOVA is ongeloofwaardig...
http://twitter.com/MBreedveld/status/22738696674quote:MBreedveld Ferrier cda: Klink heeft goede brief geschreven. Koppejan: ik verwacht dat we er nog uit kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |