Wat denk jij dat de klas doet?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou op allerlei manieren tegenwerken.
Hoe kan je nou met een verkeerd been uit bed vallenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan valt ie zeker steeds met het verkeerde been uit hun bed
Op je lul.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met een verkeerd been uit bed vallen
ze schopt er zo tegenaan he en dan valt iequote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met een verkeerd been uit bed vallen
Ja en dan stuitert ie verder als op zo'n pogo stickquote:
Dat is idd wel een verkeerd been dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en dan stuitert ie verder als op zo'n pogo stick
Juist.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze schopt er zo tegenaan he en dan valt ie
Nee, gewoon hun eigen schema aanhouden. Ik ga niet haasten omdat zij er niet tegen kan. Tevens gooit ze altijd de handdoek in de ring als er tegen het einde van het project/werkstuk/vanalles het gewoon goed gaat, maar er enige vorm van stress is.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze schopt er zo tegenaan he en dan valt ie
Oh, niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, gewoon hun eigen schema aanhouden. Ik ga niet haasten omdat zij er niet tegen kan. Tevens gooit ze altijd de handdoek in de ring als er tegen het einde van het project/werkstuk/vanalles het gewoon goed gaat, maar er enige vorm van stress is.
Sowieso, Asiansquote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de Asian Jersey Shore, of wat?
Zijn wel mooie jongens.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
wàt is dat ding rechts. Grote Snooki?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2e van links is wel paalbaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is die rechter een travestiet of wat.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoe weet jij nou of ze rechter is?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die rechter een travestiet of wat.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ze rechter is?
KANKERVIES MAN.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Sok. het volgende:
" wie gaat er 'n keertje mee naar Salou?"
[ afbeelding ]
asian mooiboysquote:
Ik zou mijn tong wel door die cameltoe willen halenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie teveel in dat broekje.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
I cancelled your order.quote:
Hé ga je zaterdag ook uit?quote:
nou nou nou zo praat je niet tegen c_nquote:
=$ MAYBE =$quote:
Helaas ben ik die niet tegengekomen op vakantiequote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan opzich wel weer evenquote:
c_c n_nquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nou nou nou zo praat je niet tegen c_n
wat moet ik met pics die ik al hebquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, ik was bijna klaar met het uploaden van de ass van Chai.
Laat maar.
HET WAS EEN BELOFTE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat maar.
Is die echt zo groot dan, dat dat uploaden zo lang duurt?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat maar.
Die pics zijn met de kleren aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat moet ik met pics die ik al heb
1 Camilla Belle voor je smilies.quote:
moar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 Camilla Belle voor je smilies.
[ afbeelding ]
boh ja ik ben in een hosselmood opzich. had ik dat al gezegd ik krijg maybe Dions room. Ik heb al gebeld met die andere boy die in die andere kamer gaat. Beter gaat het doorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan opzich wel weer even
Moet eerst wel zaterdag mn kamer helemaal fixen enzo
wij hebben geditchd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 20:01:14 ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Oke, hier is de foto van Chai's kont.FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet de ass van BT, trouwens?
Oke, hier is de foto van Chai's kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Oke, hier is de foto van Chai's kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zou best kunnen, chai heeft em erop geshopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nee gewoon random google ass.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Destinyquote:
Was wel chill ja. En wel een aantal ja maar de laatste dagen was het niet meer zo druk. En je voelt je wel veel te oud daar.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef afcajos het volgende:
C_N, hoe was Terschelling eigenlijk. Nog veelstejonge smatjes gechucknorrist?
KANKERONDERWERPquote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
Hij lijkt trouwens wel heel erg veel op jouw kont, Chai.
Oke, hier is de foto van Chai's kont.Kont van BTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herken ik uit duizenden
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Uh nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kont van BTHerken ik uit duizenden
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kont van BTHerken ik uit duizenden
Jij hebt naaktpics van BT niet gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hebben jullie pics van BT's kontFreaky deaky man.
Echt hequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ik had je gevonden. Aangezien wij 1 connectie hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit me gewoon te zoeken via iemands hyve.
Klopt. Maar de juiste dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al weg met je rowenaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.quote:
quote:
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeee
Die Linda zou ik hard raken welquote:
Mozy.quote:
Ik trek me er toch niet op af.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.
Verdomme, had hem nog zo mooi gratis gekregen bij twee pakken Dreftquote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.
Jij ook niet, lieve Chai.quote:
net of ik iets doe met die hyve.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef Sok. het volgende:
[..]![]()
Ik heb jou ook al gevonden mannetje!
Nouja, Jos dus
watquote:
Ja duh.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha jullie keken ook bij Linda :") !
En nu.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
NEE MAAR IK WEET WEL HOE JE ERUIT ZIET!
Echt he, nekschot geven dat soort mensen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Haha Mozy 19 vrienden op hyves. Sociale outcast
Boeiend, ik ken ook maar 10 mensen uit mijn lijst.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Haha Mozy 19 vrienden op hyves. Sociale outcast
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Neeeee. Ik wil niet dat aardige mensen die ik goed ken hier komen te staan.
Kan ik met een gerust hart zeggen dat je er niet uit ziet als een metalhippie en ik dus alsnog wel huisgenoten met je wil worden.quote:
Ze is pas 17 geworden. Kan best joh.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]Die meiden zijn toch te jong voor me.
Oneluv. (L)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart zeggen dat je er niet uit ziet als een metalhippie en ik dus alsnog wel huisgenoten met je wil worden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is pas 17 geworden. Kan best joh.
IRL is ze best wel hot. Nice ass, nice tits.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Linda ziet er niet super uit als je die andere pics bekijkt.
Doe niet alsof jij die kunt zienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Linda ziet er niet super uit als je die andere pics bekijkt.
Als jij Linda dan neemt, mag ik Chai dan hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
IRL is ze best wel hot. Nice ass, nice tits.
Gast ik ken ALLE truukjes van hyves.quote:
Echt niet. Chai is 100x lekkerder manquote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij Linda dan neemt, mag ik Chai dan hebben?
xxxquote:
Dat is niet wat je via de PM zei.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt niet. Chai is 100x lekkerder man
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet wat je via de PM zei.
C_N haal weg die pics, da's lullig.quote:
Ik ben de Hyves koning.quote:
Die is serieus 14 ofzo gek.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Verdulle jongens, zoek eens naar Ilse bij Chai,
Ja daarom doe ik alleen linkjes. En ik haal zo wel weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
C_N haal weg die pics, da's lullig.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
Jongens jullie moeten Nicole checken, die is pas lekker.
Grapje. Ik ga Tli wel versieren.quote:
ok.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik alleen linkjes. En ik haal zo wel weg.
Kun je dat zien jaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Tweelingen uit Flevoland heeft je profiel bezocht op 20:19
Wie is dat?
*meldquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Tweelingen uit Flevoland heeft je profiel bezocht op 20:19
Wie is dat?
Ben ik blij dat ik niet op je hyves ben geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er vanochtend nog 1 weggedrukt.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
Jullie zien maar 1 pic he.
Dit is ook Ilse.OEHHHHH HAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook Ilse.Ik heb deze foto niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag alleen een 14-jarig meisje met tets.
Dit is ook Ilse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Dit is ook Ilse.Anti-climaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant slappe weer
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
TMO?quote:
Wat. D'r zitten bij TMO hartstikke veel ordinaire wijven, die vallen daar toch wel op.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef Splutje het volgende:
Iedereen meteen wegSjonnie moet bijna janken
Deze Sjonnie was geen Jokertje uit Oh oh Cherso zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat. D'r zitten bij TMO hartstikke veel ordinaire wijven, die vallen daar toch wel op.
Ben je daar nu trots op?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik luister nu weer Partysquad bubbling Vol. 3. Wat een nostalgieNa 10 jaar ofzo.
![]()
Goeie naam voor een fast food noodle tent.quote:
Het is nog steeds wel een chill nummerquote:
Ik hoor daar de hele week op de radio al reclame van. Ik moet dat zien morgenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Deze Sjonnie was geen Jokertje uit Oh oh Cherso zullen we maar zeggen.
Ook die Barbie? Die heeft een nogal vormeloos figuur geloof ik en dat hoofd is al helemaal niks.quote:
Ze is echt afstotelijk, maar het moet worden gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook die Barbie? Die heeft een nogal vormeloos figuur geloof ik en dat hoofd is al helemaal niks.
Jij bent voor de maatschappij ?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is echt afstotelijk, maar het moet worden gedaan.
Liar.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben me aan het aftrekken. En jij?
Net klaar. Nu even Fifa denk k.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben me aan het aftrekken. En jij?
Is dat vandaag of morgen?quote:
Morgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:38 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Is dat vandaag of morgen?
Haar andere picsquote:
Op haar PF is ze veel mooier dan op haar andere foto's.quote:
Klopt, maar op de andere foto's is ze ook mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Op haar PF is ze veel mooier dan op haar andere foto's.
En irl is ze ook mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt, maar op de andere foto's is ze ook mooi.
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef MaartenVanRossem het volgende:
zie die sok. ook alleen maar geilen op pics van mooie deernes
Ik was de nieuwe cr ff aan het uitproberen en een gast zei dat ik cute was....echt, ik heb niets tegen homofielen, maar ik wordt het wel erg zat.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?
I couldn't care less.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik was de nieuwe cr ff aan het uitproberen en een gast zei dat ik cute was....echt, ik heb niets tegen homofielen, maar ik wordt het wel erg zat.
Hoeft niet, ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?
Vraag het aan haar?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hoe zou het trouwens met GM gaan? Na Frankrijk toch weer ff wennen aan gewoon school enzo?
nou enquote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb al een vriendin.
Frankrijk was in 2008, dit jaar Engeland, maar leuk dat je 't vraagt. Hoef niet te wennen hoor, 't is wel gezellig op school. (Did I just said that? Yeah I did). Ben bek-af van deze week, al vreet ik niks uit in de les. Dus ik ga maar 's pitte.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hoe zou het trouwens met GM gaan? Na Frankrijk toch weer ff wennen aan gewoon school enzo?
Hier om je een beetje in de goede richting te duwen:quote:
Die chick op vorige page bedoel ik hequote:
Ik lees vrij vaak mee in KLB SC.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Sok. het volgende:
GohToevallig.
Lamon vraagt naar GM en wie verschijnt daar?!
!
wat doe jij hier :")quote:
wat lees ikquote:
Ze is knap.quote:
Alleen als Lamon je er op wijst ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik lees vrij vaak mee in KLB SC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tss echt chichis weer, die komen overal onderuit.quote:
Knap scår jaquote:
Ik heb gewoon een admin gepijpt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Sok. het volgende:
Whehehe wd kon haar tijd niet volhouden en heeft vroegtijdig gemailed
Omdat ik er ben =$ =$quote:
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een admin gepijpt.
Nee? Heeft ze goeie ass dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef ynuhh het volgende:
Hebben jullie de kont van Erykah Badu gezien in de clip van Window Seat?
Heb je niet. Jij hebt in maanden geen piemel meer gezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een admin gepijpt.
Klopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..
Begin augustus nog man.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Heb je niet. Jij hebt in maanden geen piemel meer gezien.
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zoek jij maar lekker een negerin met een reet van 20 kilo
no commentquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?
De SC twijfelt aan de geloofwaardigheid hiervan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Begin augustus nog man.
Ik haat niet op negerinnen, maar wel op die dikreten. Zijn vaak ook schreeuwende dramaqueensquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?
Niet iedereen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
De SC twijfelt aan de geloofwaardigheid hiervan.
[..]
Ik haat niet op negerinnen, maar wel op die dikreten. Zijn vaak ook schreeuwende dramaqueens
Jezus christus, daar kan je een tafel op dekken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
Vanaf 3:00 of zo.
Hey, leuk dat je er weer bent WD!
Dankjewel voor je warme welkom.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
Ze heeft wel ass jaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.quote:
Unit15quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Unit watquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Dat zei ik dus ook, code-taal dat allemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Wat doe je voor skor?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Sok. het volgende:
Morgen weer naar skorro
Nieuwe 16-jarige chimi's checken
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Aiii isgood.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?quote:
feels good manquote:
Wel ictquote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?
Gast, geloof me, het gaat nergens over. Ze zijn me aan het uitleggen wat een netwerk is.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Unit watE-business krijg ik later dit jaar, lijkt me juist wel leuk
Maar voor de rest, hoe zijn je klasgenoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Mejor failquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wel ictDus geen chicks op mijn verdieping.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh en dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[..]
Oh en dit:Hij is voor de goede club, dat is een beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Eens met wat hierboven staat
International Event Management Studies.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef MaartenVanRossem het volgende:
wd, welke opleiding doe je nu dan
[..]
Gast, geloof me, het gaat nergens over. Ze zijn me aan het uitleggen wat een netwerk is.Alsof ik zo achterlijk ben.
Marketing is juist leuk. En Customer Care. I like that.
En ik heb best wel aardige klasgenoten... ik ben alleen 1 van de 4 Nederlanders uit de klas. Op zich ook niks mis mee, maar als je de eerste keer daar komt is het wel van wtf zij is blank.![]()
Oh en dit:Hmm okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Ja marketing is aan
![]()
R&R voor die dude btw. hij lijkt ook echt 14
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
wat schreef jij 5 januari 2010 om 23:15quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een paar users die erom vroegen.
De schaakclub, ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij is voor de goede club, dat is een begin
Hij is wel een eckte hoor:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hmm okJa marketing is aan
![]()
R&R voor die dude btw. hij lijkt ook echt 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dus zo zien notes eruitquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een paar users die erom vroegen.
zozoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
International Event Management Studies.
Dan kan ik straks rustig slapenquote:
Ja vriend jij doet ict dan vraag je er omquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
wd lach maar, bij mij lopen zulke kerels rond. Was een 1e of 2e jaars.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel een eckte hoor:Ohh die dude. je zei linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ook logischer, de feyenoorder
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel een eckte hoor:Maar dat is weer de rechter op de vorige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
ZEG IK TOCKquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
OH HET IS DIE RECHTER OP DE EERSTE FOTO![]()
Maar jij doet ICT.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
wd lach maar, bij mij lopen zulke kerels rond. Was een 1e of 2e jaars.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |