Ze is knap.quote:
Alleen als Lamon je er op wijst ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik lees vrij vaak mee in KLB SC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tss echt chichis weer, die komen overal onderuit.quote:
Knap scår jaquote:
Ik heb gewoon een admin gepijpt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Sok. het volgende:
Whehehe wd kon haar tijd niet volhouden en heeft vroegtijdig gemailed
Omdat ik er ben =$ =$quote:
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een admin gepijpt.
Nee? Heeft ze goeie ass dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef ynuhh het volgende:
Hebben jullie de kont van Erykah Badu gezien in de clip van Window Seat?
Heb je niet. Jij hebt in maanden geen piemel meer gezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een admin gepijpt.
Klopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..
Begin augustus nog man.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Heb je niet. Jij hebt in maanden geen piemel meer gezien.
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zoek jij maar lekker een negerin met een reet van 20 kilo
no commentquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?
De SC twijfelt aan de geloofwaardigheid hiervan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Begin augustus nog man.
Ik haat niet op negerinnen, maar wel op die dikreten. Zijn vaak ook schreeuwende dramaqueensquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen hier op negerinnen?
Niet iedereen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
De SC twijfelt aan de geloofwaardigheid hiervan.
[..]
Ik haat niet op negerinnen, maar wel op die dikreten. Zijn vaak ook schreeuwende dramaqueens
Jezus christus, daar kan je een tafel op dekken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
Vanaf 3:00 of zo.
Hey, leuk dat je er weer bent WD!
Dankjewel voor je warme welkom.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
Ze heeft wel ass jaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |