Op haar PF is ze veel mooier dan op haar andere foto's.quote:
Klopt, maar op de andere foto's is ze ook mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Op haar PF is ze veel mooier dan op haar andere foto's.
En irl is ze ook mooi.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt, maar op de andere foto's is ze ook mooi.
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef MaartenVanRossem het volgende:
zie die sok. ook alleen maar geilen op pics van mooie deernes
Ik was de nieuwe cr ff aan het uitproberen en een gast zei dat ik cute was....echt, ik heb niets tegen homofielen, maar ik wordt het wel erg zat.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?
I couldn't care less.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik was de nieuwe cr ff aan het uitproberen en een gast zei dat ik cute was....echt, ik heb niets tegen homofielen, maar ik wordt het wel erg zat.
Hoeft niet, ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sorry NG, zou ik voor jou een mooie jongen opzoeken?
Vraag het aan haar?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hoe zou het trouwens met GM gaan? Na Frankrijk toch weer ff wennen aan gewoon school enzo?
nou enquote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb al een vriendin.
Frankrijk was in 2008, dit jaar Engeland, maar leuk dat je 't vraagt. Hoef niet te wennen hoor, 't is wel gezellig op school. (Did I just said that? Yeah I did). Ben bek-af van deze week, al vreet ik niks uit in de les. Dus ik ga maar 's pitte.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hoe zou het trouwens met GM gaan? Na Frankrijk toch weer ff wennen aan gewoon school enzo?
Hier om je een beetje in de goede richting te duwen:quote:
Die chick op vorige page bedoel ik hequote:
Ik lees vrij vaak mee in KLB SC.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef Sok. het volgende:
GohToevallig.
Lamon vraagt naar GM en wie verschijnt daar?!
!
wat doe jij hier :")quote:
wat lees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |