moar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 Camilla Belle voor je smilies.
[ afbeelding ]
boh ja ik ben in een hosselmood opzich. had ik dat al gezegd ik krijg maybe Dions room. Ik heb al gebeld met die andere boy die in die andere kamer gaat. Beter gaat het doorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan opzich wel weer even
Moet eerst wel zaterdag mn kamer helemaal fixen enzo
wij hebben geditchd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 20:01:14 ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Oke, hier is de foto van Chai's kont.FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet de ass van BT, trouwens?
Oke, hier is de foto van Chai's kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Oke, hier is de foto van Chai's kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zou best kunnen, chai heeft em erop geshopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nee gewoon random google ass.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Destinyquote:
Was wel chill ja. En wel een aantal ja maar de laatste dagen was het niet meer zo druk. En je voelt je wel veel te oud daar.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef afcajos het volgende:
C_N, hoe was Terschelling eigenlijk. Nog veelstejonge smatjes gechucknorrist?
KANKERONDERWERPquote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
Hij lijkt trouwens wel heel erg veel op jouw kont, Chai.
Oke, hier is de foto van Chai's kont.Kont van BTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herken ik uit duizenden
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Uh nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kont van BTHerken ik uit duizenden
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kont van BTHerken ik uit duizenden
Jij hebt naaktpics van BT niet gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hebben jullie pics van BT's kontFreaky deaky man.
Echt hequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ik had je gevonden. Aangezien wij 1 connectie hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit me gewoon te zoeken via iemands hyve.
Klopt. Maar de juiste dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al weg met je rowenaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.quote:
quote:
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeee
Die Linda zou ik hard raken welquote:
Mozy.quote:
Ik trek me er toch niet op af.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.
Verdomme, had hem nog zo mooi gratis gekregen bij twee pakken Dreftquote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |