Jij hebt naaktpics van BT niet gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hebben jullie pics van BT's kontFreaky deaky man.
Echt hequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Twintig man die instant BT's assfoto kunnen vinden op hun computer.
Ik had je gevonden. Aangezien wij 1 connectie hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit me gewoon te zoeken via iemands hyve.
Klopt. Maar de juiste dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al weg met je rowenaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.quote:
quote:
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja stel je bent BT zelf dan denk ik je ook van; Okeeeeeeeee
Die Linda zou ik hard raken welquote:
Mozy.quote:
Ik trek me er toch niet op af.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lullig hoor. Beter verwijderen ze die pics gewoon.
Verdomme, had hem nog zo mooi gratis gekregen bij twee pakken Dreftquote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar terugbrengen en om een nieuwe vragen want die van jou is kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |