net of ik iets doe met die hyve.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef Sok. het volgende:
[..]![]()
Ik heb jou ook al gevonden mannetje!
Nouja, Jos dus
watquote:
Ja duh.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha jullie keken ook bij Linda :") !
En nu.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
NEE MAAR IK WEET WEL HOE JE ERUIT ZIET!
Echt he, nekschot geven dat soort mensen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Haha Mozy 19 vrienden op hyves. Sociale outcast
Boeiend, ik ken ook maar 10 mensen uit mijn lijst.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Haha Mozy 19 vrienden op hyves. Sociale outcast
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Neeeee. Ik wil niet dat aardige mensen die ik goed ken hier komen te staan.
Kan ik met een gerust hart zeggen dat je er niet uit ziet als een metalhippie en ik dus alsnog wel huisgenoten met je wil worden.quote:
Ze is pas 17 geworden. Kan best joh.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]Die meiden zijn toch te jong voor me.
Oneluv. (L)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart zeggen dat je er niet uit ziet als een metalhippie en ik dus alsnog wel huisgenoten met je wil worden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is pas 17 geworden. Kan best joh.
IRL is ze best wel hot. Nice ass, nice tits.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Linda ziet er niet super uit als je die andere pics bekijkt.
Doe niet alsof jij die kunt zienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Linda ziet er niet super uit als je die andere pics bekijkt.
Als jij Linda dan neemt, mag ik Chai dan hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
IRL is ze best wel hot. Nice ass, nice tits.
Gast ik ken ALLE truukjes van hyves.quote:
Echt niet. Chai is 100x lekkerder manquote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij Linda dan neemt, mag ik Chai dan hebben?
xxxquote:
Dat is niet wat je via de PM zei.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt niet. Chai is 100x lekkerder man
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet wat je via de PM zei.
C_N haal weg die pics, da's lullig.quote:
Ik ben de Hyves koning.quote:
Die is serieus 14 ofzo gek.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Verdulle jongens, zoek eens naar Ilse bij Chai,
Ja daarom doe ik alleen linkjes. En ik haal zo wel weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
C_N haal weg die pics, da's lullig.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef Chai het volgende:
Jongens jullie moeten Nicole checken, die is pas lekker.
Grapje. Ik ga Tli wel versieren.quote:
ok.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik alleen linkjes. En ik haal zo wel weg.
Kun je dat zien jaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Tweelingen uit Flevoland heeft je profiel bezocht op 20:19
Wie is dat?
*meldquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Tweelingen uit Flevoland heeft je profiel bezocht op 20:19
Wie is dat?
Ben ik blij dat ik niet op je hyves ben geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er vanochtend nog 1 weggedrukt.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
Jullie zien maar 1 pic he.
Dit is ook Ilse.OEHHHHH HAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook Ilse.Ik heb deze foto niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag alleen een 14-jarig meisje met tets.
Dit is ook Ilse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Dit is ook Ilse.Anti-climaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant slappe weer
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
TMO?quote:
Wat. D'r zitten bij TMO hartstikke veel ordinaire wijven, die vallen daar toch wel op.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef Splutje het volgende:
Iedereen meteen wegSjonnie moet bijna janken
Deze Sjonnie was geen Jokertje uit Oh oh Cherso zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat. D'r zitten bij TMO hartstikke veel ordinaire wijven, die vallen daar toch wel op.
Ben je daar nu trots op?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik luister nu weer Partysquad bubbling Vol. 3. Wat een nostalgieNa 10 jaar ofzo.
![]()
Goeie naam voor een fast food noodle tent.quote:
Het is nog steeds wel een chill nummerquote:
Ik hoor daar de hele week op de radio al reclame van. Ik moet dat zien morgenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Deze Sjonnie was geen Jokertje uit Oh oh Cherso zullen we maar zeggen.
Ook die Barbie? Die heeft een nogal vormeloos figuur geloof ik en dat hoofd is al helemaal niks.quote:
Ze is echt afstotelijk, maar het moet worden gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook die Barbie? Die heeft een nogal vormeloos figuur geloof ik en dat hoofd is al helemaal niks.
Jij bent voor de maatschappij ?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is echt afstotelijk, maar het moet worden gedaan.
Liar.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben me aan het aftrekken. En jij?
Net klaar. Nu even Fifa denk k.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben me aan het aftrekken. En jij?
Is dat vandaag of morgen?quote:
Morgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:38 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Is dat vandaag of morgen?
Haar andere picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |