Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ik wil je best serieus nemen hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik voel me zo niet serieus genomen door jou hoor![]()
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.quote:
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 16:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen hoor
Onzin. Ik denk wel dat koppels waar één of beiden bi is, eerder geneigd zijn tot trio's. Maar fullblown swingen is nog een hele grote stap van daar.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:
[..]
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Ik was alleen benieuwd
True.quote:
Seven.! Present vanaf deel 1quote:Op woensdag 1 september 2010 18:03 schreef Seven. het volgende:
Oh ja: hoi allemaal! (Ik mag als moeder van dit topic loze posts doen zo nu en dan).
Onzin.. Verder eens met wat Seven. zegtquote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:
[..]
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Ik was alleen benieuwd
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil ook afspreken met een leuk mooi meisje,![]()
wie o wie biedt zich aan?
wat heb je zoal gekocht?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef xBlossomx het volgende:
Net terug van het dagje uit met mijn beste vriendin. Het was GE-WEL-DIG. Veel gepraat en gelachen..etc.
en...naar de seksshop geweest.![]()
Ga mezelf straks lekker verwennen denk ik.
(sorry als dat teveel info is haha
). Ze dachten dat we een stel waren.
mijn prive masseurquote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik mocht ook komen als prive masseur (van ldg)
-Vibrator van 22 cmquote:
Wat voor speeltjes kan je een man aanraden?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
-Vibrator van 22 cm![]()
- G spot stimulator (dat ding ziet er grappig uit)
- Buttplugs
- 2 Dildo's
- Wat speeltjes voor mijn verloofde
En nog wat meer, maar dat zijn de 'belangrijkste dingen'
prive masseur voor de hele groep hequote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn prive masseur? Waar heb ik dat aan te danken haha
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet hequote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
prive masseur voor de hele groep he
Heul niet stiekumquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet he
niks stiekems aanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet he
Oh dan mag ik ook mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie niet boysmet jullie gaan we binnenkort karten!
alleen meisjes![]()
mijn vriendjesmasseur is veel beter nog dan jijquote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
niks stiekems aanjullie zoeken een masseur ik ben bedreid... Gewoon kwesstie van vraag en aanbod
jaquote:
Yay ik heb tieten!!! Ik heb ze laten verkleinen overigens. Kutdingen..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja![]()
we gaan selecteren op het bezit van tieten of niet![]()
( manboobs zijn geen tieten)
voor en na pics!!! (ex van me had dat ook laten doen btw kilo per tiet wegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Yay ik heb tieten!!! Ik heb ze laten verkleinen overigens. Kutdingen..
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
voor en na pics!!! (ex van me had dat ook laten doen btw kilo per tiet weg)
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.Good old times.
je maakt me nu wel heel nieuwschierig :pquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.Good old times.
wow wtf! Ik beloof bij deze dat ik nooit meer over mn tieten zal zeurenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Vind het echt niet fijn...maar ja..mijn moeder heft 75G, een van mijn zussen heeft 100J, dus het is niet ongebruikelijk. Maar ja..ik ben maar 1.58..zij zijn wel wat langer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dat zij echt mega borsten
Onzin, Natuurlijk heb je Full Swap waarbij je volledige partner ruil doet.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk wel dat koppels waar één of beiden bi is, eerder geneigd zijn tot trio's. Maar fullblown swingen is nog een hele grote stap van daar.
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wow wtf! Ik beloof bij deze dat ik nooit meer over mn tieten zal zeuren
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Vind het echt niet fijn...maar ja..mijn moeder heft 75G, een van mijn zussen heeft 100J, dus het is niet ongebruikelijk. Maar ja..ik ben maar 1.58..zij zijn wel wat langer.
e/f en ergens rond de 85 doorgaansquote:
Dat is ook zeer groot ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
e/f en ergens rond de 85 doorgaansniet heel stabiel haha
haha ik stoor me er meestal niet echt aan hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat is ook zeer groot ja.Nou sterkte meid, ik weet hoe je je voelt.
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik stoor me er meestal niet echt aan hooralleen met kleren kopen soms, en met gesprekken voeren
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85mquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.
Ja, meestal heb ik het niet echt door..want ik ben maar 1.58 dus naar beneden kijken moeten ze toch al.
altijd handig ... Valt et niet zo op en kan je ze uitgebreid bestuderenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.
Ja, meestal heb ik het niet echt door..want ik ben maar 1.58 dus naar beneden kijken moeten ze toch al.
Zal mijn verloofde leuk vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
altijd handig ... Valt et niet zo op en kan je ze uitgebreid bestuderen
Dan kloppen de verhouding iig maar dan bij xblossomxquote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85m
Godskolere...daar zeg ik u tegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85m
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Godskolere...daar zeg ik u tegen.![]()
Nee...dat zou mij echt niet sieren..zo lang. Maar soms vind ik lange vrouwen wel mooi ^^
Genoeg mannen die dat mooi vindenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorik ben gewoon veel... Overal
oh dat hoeft niet eens zo te zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kloppen de verhouding iig maar dan bij xblossomx
tijn, terug je hok in!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mannen die dat mooi vindenwaaronder ik
Dat is waar. Maar als jij cup b zou hebben dan klopt dat ook nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat hoeft niet eens zo te zijn
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijn, terug je hok in!
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorik ben gewoon veel... Overal
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.quote:
kan het niet goed zien... Misschien 1 met inhoud... Of alleen de inhoudquote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.![]()
Overigens voor de 'mannen' om even een indicatie van mijn maat te geven, zo zien mijn beha's eruit:
[
afbeelding ]Niet leuk.
dat bespreken we op de meisjesmeetquote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
kan het niet goed zien... Misschien 1 met inhoud... Of alleen de inhoud
ik ben er dan wel om de mannelijke kant te representateren...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bespreken we op de meisjesmeet![]()
Wowquote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.![]()
Overigens voor de 'mannen' om even een indicatie van mijn maat te geven, zo zien mijn beha's eruit:
[ afbeelding ]Niet leuk.
Ik toon interessequote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.
Nou tijntje wel dus lekker puh.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja... Man he... Kan het niet zien aan een bh :p
je hebt echt geen idee welke mannen je nu vergelijkt hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou tijntje wel dus lekker puh.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou tijntje wel dus lekker puh.
Oh, praat me ff bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt echt geen idee welke mannen je nu vergelijkt haha
we vragen om strafquote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
niet roddelen jullie!!! .... *zucht* vrouwen...
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zittenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zitten
*pakt zweepje*
Dat doet mijn liefje wel voor me.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zitten
*pakt zweepje*
lol, de mensen in de bus kijken me aan waarom ik hardop zat te lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat doet mijn liefje wel voor me.Maar LDG is up for it!
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol, de mensen in de bus kijken me aan waarom ik hardop zat te lachen
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.![]()
Take it like a man.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vrouw van mijn dromen
oeee on-topique!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.![]()
Take it like a man.
pm! Flinke waslijst vol...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah, waar houd je nog meer van? Kijken of we dezelfde interesses delen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah, waar houd je nog meer van? Kijken of we dezelfde interesses delen.
Oeee...je bent wel heul stout hè!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat ga ik hier niet allemaal neerzetten
quote:
Haha.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]je gaat je gang maar haha
ze is overal voor in... Bedenk je ergste fantasie... She has got the t-shirtquote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oeee...je bent wel heul stout hè!
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ze is overal voor in... Bedenk je ergste fantasie... She has got the t-shirt
*woef*quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]now your out of line boy!
ga s dood liggenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
*ligt dood* krijg ik nu een doggytreat?
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
*ligt dood* krijg ik nu een doggytreat?
de mensen in de bus, wat doe jequote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*Zo goed?
ehm... Dat lijkt me ook weer net iets teveel van et goeie :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*Zo goed?
Sorry schat.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mensen in de bus, wat doe je![]()
straks voeren ze je af in een witte jasquote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mensen in de bus, wat doe je![]()
die had ik nog nietquote:Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
straks voeren ze je af in een witte jas
why am i not surprisedquote:
hehequote:Op woensdag 1 september 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
why am i not surprised?
Oh...nou een koekje dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ehm... Dat lijkt me ook weer net iets teveel van et goeie :p
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou ja..ik dacht dat je een hardcore bi was.![]()
Nee hoor *geeft koekje* is chocolate chip ok?
leer dat belangrijke woord eens spellenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :p
Ohhh vandaar dat je niet anaal wilde hè, ben ik toch niet afgewezen door een liefhebber.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :p
iets met grammer nazi... Eniets met lange dag en bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leer dat belangrijke woord eens spellenhetEro
teasen is altijd leuk maar zon gevaarte naar binnen... Neh :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ohhh vandaar dat je niet anaal wilde hè, ben ik toch niet afgewezen door een liefhebber.
je doet t altijdquote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
iets met grammer nazi... Eniets met lange dag en bier
nou, in de houding en geeeeeeeef achtquote:Op woensdag 1 september 2010 23:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dan is alleen grammar nazi van toepassing
braaf blijven staan en afwachtenquote:
jum!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
braaf blijven staan en afwachten
Now shake it.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef VorteXxX het volgende:
*wacht nog steeds*
btw jullie pmen teveel
the mental imagequote:
mag ik meequote:
Naja niet 'naar bed', ben nog maagd (als je dat bedoelde). Maar ik moet toch wel mijn speeltjes uitproberen...quote:
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja hoor, als je me maar wel vastbindt (moet altijd) want ik slaapwandel weer te veel.
handboeien en touw om dr enkels... En een blindoekquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?
dat maakt de mental image beter jaquote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
handboeien en touw om dr enkels... En een blindoek
Ja, vroeger wel. Nu vaak gewoon met een klein touwtje om beide polsen, ik kan nu wel de weg terug naar mijn kamer vinden...al hoewel het vaak genoeg voorkomt dat ik in de badkamer wakker word.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?
We wonen nog niet samen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:11 schreef littledrummergirl het volgende:
brrr das een eng idee, dat je jezelf niet vertrouwen kan als je slaapt. Gelukkig heb je n vent die je n beetje op je plaats kan houden
als je slaapt is je lichaam "slapper" en dus veerkrachtiger als je wakker bent span je je spieren en de rest van je lichaam waardoor je botten alle energie opvangen en dus dingen breekt... Ben ook wel es uit een stapelbed geleazerd en doorgeslapen zonder iets door te hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:09 schreef xBlossomx het volgende:
Ben al een keer van 3 hoog naar beneden gedonderd (bij een vriendin thuis). Vraag me soms nog steeds af, hoe de fuck ik dat overleefd heb.
morgen full status report he... En revieuws van de speeltjesquote:Op donderdag 2 september 2010 00:13 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ga slaapies doen...maar eerst andere dingen. Nou doegieee.![]()
![]()
Gelukkig wel ja...ben elke dag in elk geval dankbaar dat ik nog leef.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:13 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
als je slaapt is je lichaam "slapper" en dus veerkrachtiger als je wakker bent span je je spieren en de rest van je lichaam waardoor je botten alle energie opvangen en dus dingen breekt... Ben ook wel es uit een stapelbed geleazerd en doorgeslapen zonder iets door te hebben
Dank je.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
enjoy boefie!
Slaap lekker
Als je lief bent.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:14 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
morgen full status report he... En revieuws van de speeltjes
en ik dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
bah, werk![]()
Nou, terwijl iedereen lekker doorwerkt, duik ik heeeerlijk terug mijn bed in!
Goedemiddag.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
wat heb ik me heerlijk misdragen hier gister
lekker misdragen vanacht?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:lekker ff gespeedshopped, nieuwe laarzen, bloesje en ondergoedjes
me is one happy girl
Nou ja zegquote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga saai doen vanavond... Bankhangen met.
wij altijdquote:
is toch niet stomquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Toch vind ik het stom dat ik bang ben voor een terugval
ongezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
mn kater begint eindelijk n beetje op te trekkendamn ik drink nooit meer zoveel
merk jij niks vanquote:
wou net zeggen zuiplapquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
merk jij niks vanik drink nooit met jou erbij
![]()
of althans, het is al ages geleden
quote:
sorry lieverdquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lief doen, ben nog enigzins licht ontvlambaar
als het ergens overdekt kanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry lieverd
wanneer weer bbqen?
nee had het over een gezellige groepquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het ergens overdekt kansnel
maar niet met die andere crew hoordat kan ik niet handelen haha
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee had het over een gezellige groepoverdekt? waar? In het KPNpand?
daaromquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]leuk met brandalarm enzo
je moet t wel goed doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
bbqen ; verbrand vlees en vervolgens heel de nacht ziek zijn
dan krijg je het precies zoals je wiltquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
kom jij 't volgende keer maar voor me doen dan![]()
moet goedkomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
zolang het niet verbrand is is het goeden zolang je me niet ziek maakt
* littledrummergirl aait over bolletje, zegt dat het goed komt en geeft twee paracetamolletjes en n groot glas waterquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
als je nou ook nog zorgt dat mijn hoofdpijn weggaat dan ben je helemaal geweldig
Beterschapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
dankje![]()
nee, niet teveel pizzapuntjes hoor, pastaa gegeten.
en al 2 dagen barstende hoofdpijn, niet relaaaxt
Dat is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
vortexx toch.
toch nog maar even een kopje thee voor mezelf gemaakt.
wie o wie komt me gezelschap houden?
niet dat ik op dit moment zo gezellig ben, maar heb de behoefte in in iemand armen inslaap te vallen![]()
Tot morgen mensen, en gedraag jullie he!
de laatste keer dat een van jouw collegas een kortere weg wist waren we m kwijtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef VorteXxX het volgende:
goedenavond!!! Werken met een kater is best kut... Gister studenten stap avond in gent 30 min heen lopen en om 5 uur snacthts 2 uur terug lopen zo lam als een koekkoek... Een collega wist een kortere weg... Maar ja wel gezellig dansen en zuipen en goed misdragen
ik kwam thuis toen konden we de ochtend dienst gedag zeggen die toen net weg gingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste keer dat een van jouw collegas een kortere weg wist waren we m kwijt![]()
mijn kater was echt pas om n uurtje of 5 weg ofzoliz is mn foute vriendinnetje
Welkom op mijn facebookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik kwam thuis toen konden we de ochtend dienst gedag zeggen die toen net weg gingen
jeejquote:
Leuk he iets zien als je nog niet helemaal wakker bentquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen![]()
Ik werd vanacht wakker, en ik dacht serieus dat mijn kat bezig was met een transformatie tot een of ander monster. Na 5 seconden dacht ik ; Oke dat kan helemaal niet, maar ik heb voor de zekerheid toch maar het licht aangedaan om te kijken offie nog hetzelfde was, want ik vond dat ie anders aanvoelde dan gisterrrr![]()
( ik heb gister een stukje van Fringe gezien, waarin een man opeens in een raar wezen transformeerde, misschien ligt het daaraan)
en ik mocht niet mee... Was puur als wetenschappelijk geweest ofc.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
having the time of my life haha! Ben met n vriend halfnaakte vrouwen aan het photoshooten
jij kan je dan niet gedragenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
en ik mocht niet mee... Was puur als wetenschappelijk geweest ofc.
tssss... Ik ben altijd heeeeel netjes!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij kan je dan niet gedragenkan jou nergens mee naartoe nemen
Had je mij niet even kunnen bellen? Je hebt me nummer... Had graag mee gewild hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
having the time of my life haha! Ben met n vriend halfnaakte vrouwen aan het photoshooten
heb ik je nr jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:22 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Had je mij niet even kunnen bellen? Je hebt me nummer... Had graag mee gewild hoor
PMquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik je nr ja?
Ik kan niet iedereen meenemendat is wat intimiderend voor de modellen haha. Heb heerlijk de hele dag aan ondergoed zitten frutten en bhs netjes gedaan
was leuk
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha maak het nou niet nog erger bij me
heel het weekend vlaamse thee visite gehadquote:Op maandag 6 september 2010 08:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning ladies! Live vanuit mijn bedje..... Nog geen zin om op te staan.
Vrij dagje vandaag... Even het huis hier spik en span maken!
En thee visite vanmiddag
ja daarom, bij mn sollicitatie zeiden ze al dat het n heel nieuw team was omdat het vorige daardoor was geklapt. Ik hoor wel vaker nare verhalen over teams met alleen vrouwen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik werk liever met mannen, vrouwelijke collega's kunnen nasty zijn.
ga je samenwonenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hoop het voor jeJe kent mijn verhaal van hier,
.
Yeey er heeft iemand over mijn wasmachine een mail gestuurd! Verkocht zoals het nu lijkt.... Het laatste wat nog weg moest!
oh coolquote:
pestkopquote:
Kopje thee voor de (dame, I hope)quote:Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
@logican, ik bied me vrijwillig aan hoor
Het kan altijd misgaan.. Mijn ex was een notoire vreemdganger en deed nog meer dingen waar ik eerst geen weet van had. Gelukkig is schilderboy een heeeeel ander type jongenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef VorteXxX het volgende:
bij et samenwonen word het pas intressant :p vorige relatie daarop vastgelopen...
hehe ik weet niet eens wat het was ging ervanuit dat mensen er vast wel een account hadden :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:40 schreef Logician het volgende:
[..]
pestkop(ik ging er even vanuit dat er hier alleen dames zaten, blonT he
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |