e/f en ergens rond de 85 doorgaansquote:
Dat is ook zeer groot ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
e/f en ergens rond de 85 doorgaansniet heel stabiel haha
haha ik stoor me er meestal niet echt aan hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat is ook zeer groot ja.Nou sterkte meid, ik weet hoe je je voelt.
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik stoor me er meestal niet echt aan hooralleen met kleren kopen soms, en met gesprekken voeren
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85mquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.
Ja, meestal heb ik het niet echt door..want ik ben maar 1.58 dus naar beneden kijken moeten ze toch al.
altijd handig ... Valt et niet zo op en kan je ze uitgebreid bestuderenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Kleren kopen is irritant ja..als ik straks weer terug ben naar mijn normale maat...dat gaat nog een hel worden als ze niet snel, heel snel krimpen.
Ja, meestal heb ik het niet echt door..want ik ben maar 1.58 dus naar beneden kijken moeten ze toch al.
Zal mijn verloofde leuk vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
altijd handig ... Valt et niet zo op en kan je ze uitgebreid bestuderen
Dan kloppen de verhouding iig maar dan bij xblossomxquote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85m
Godskolere...daar zeg ik u tegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn sowieso nogal n imposante verschijning te zijn met mn 1:85m
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Godskolere...daar zeg ik u tegen.![]()
Nee...dat zou mij echt niet sieren..zo lang. Maar soms vind ik lange vrouwen wel mooi ^^
Genoeg mannen die dat mooi vindenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorik ben gewoon veel... Overal
oh dat hoeft niet eens zo te zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kloppen de verhouding iig maar dan bij xblossomx
tijn, terug je hok in!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mannen die dat mooi vindenwaaronder ik
Dat is waar. Maar als jij cup b zou hebben dan klopt dat ook nietquote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat hoeft niet eens zo te zijn
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijn, terug je hok in!
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook niet mooi fotomodel lang hoorik ben gewoon veel... Overal
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.quote:
kan het niet goed zien... Misschien 1 met inhoud... Of alleen de inhoudquote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.![]()
Overigens voor de 'mannen' om even een indicatie van mijn maat te geven, zo zien mijn beha's eruit:
[
afbeelding ]Niet leuk.
dat bespreken we op de meisjesmeetquote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
kan het niet goed zien... Misschien 1 met inhoud... Of alleen de inhoud
ik ben er dan wel om de mannelijke kant te representateren...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bespreken we op de meisjesmeet![]()
Wowquote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben ook veel...behalve in mijn lengte dan.![]()
Overigens voor de 'mannen' om even een indicatie van mijn maat te geven, zo zien mijn beha's eruit:
[ afbeelding ]Niet leuk.
Ik toon interessequote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
vrouwelijke tieten blabla... Gaat alleen over de technische kant... Niet over het masseren van de tepels enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |