Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ik wil je best serieus nemen hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik voel me zo niet serieus genomen door jou hoor![]()
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.quote:
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 16:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen hoor
Onzin. Ik denk wel dat koppels waar één of beiden bi is, eerder geneigd zijn tot trio's. Maar fullblown swingen is nog een hele grote stap van daar.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:
[..]
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Ik was alleen benieuwd
True.quote:
Seven.! Present vanaf deel 1quote:Op woensdag 1 september 2010 18:03 schreef Seven. het volgende:
Oh ja: hoi allemaal! (Ik mag als moeder van dit topic loze posts doen zo nu en dan).
Onzin.. Verder eens met wat Seven. zegtquote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:
[..]
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Ik was alleen benieuwd
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil ook afspreken met een leuk mooi meisje,![]()
wie o wie biedt zich aan?
wat heb je zoal gekocht?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef xBlossomx het volgende:
Net terug van het dagje uit met mijn beste vriendin. Het was GE-WEL-DIG. Veel gepraat en gelachen..etc.
en...naar de seksshop geweest.![]()
Ga mezelf straks lekker verwennen denk ik.
(sorry als dat teveel info is haha
). Ze dachten dat we een stel waren.
mijn prive masseurquote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik mocht ook komen als prive masseur (van ldg)
-Vibrator van 22 cmquote:
Wat voor speeltjes kan je een man aanraden?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
-Vibrator van 22 cm![]()
- G spot stimulator (dat ding ziet er grappig uit)
- Buttplugs
- 2 Dildo's
- Wat speeltjes voor mijn verloofde
En nog wat meer, maar dat zijn de 'belangrijkste dingen'
prive masseur voor de hele groep hequote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn prive masseur? Waar heb ik dat aan te danken haha
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet hequote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
prive masseur voor de hele groep he
Heul niet stiekumquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet he
niks stiekems aanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, je probeert gewoon stiekem de geile meisjesmeet binnen te dringen!! Mag niet he
Oh dan mag ik ook mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie niet boysmet jullie gaan we binnenkort karten!
alleen meisjes![]()
mijn vriendjesmasseur is veel beter nog dan jijquote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
niks stiekems aanjullie zoeken een masseur ik ben bedreid... Gewoon kwesstie van vraag en aanbod
jaquote:
Yay ik heb tieten!!! Ik heb ze laten verkleinen overigens. Kutdingen..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja![]()
we gaan selecteren op het bezit van tieten of niet![]()
( manboobs zijn geen tieten)
voor en na pics!!! (ex van me had dat ook laten doen btw kilo per tiet wegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Yay ik heb tieten!!! Ik heb ze laten verkleinen overigens. Kutdingen..
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
voor en na pics!!! (ex van me had dat ook laten doen btw kilo per tiet weg)
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.Good old times.
je maakt me nu wel heel nieuwschierig :pquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een paar keer terug..overigens. Of ik laat het zo en zie hoeveel er weggaat met het afvallen. Ben overigens na 5 kilo nog geen gram bij mijn tieten kwijt. Was eerst 70/75P nu ben ik 75L. Ik zou weer terugwillen naar 75G ongeveer.Good old times.
wow wtf! Ik beloof bij deze dat ik nooit meer over mn tieten zal zeurenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Vind het echt niet fijn...maar ja..mijn moeder heft 75G, een van mijn zussen heeft 100J, dus het is niet ongebruikelijk. Maar ja..ik ben maar 1.58..zij zijn wel wat langer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dat zij echt mega borsten
Onzin, Natuurlijk heb je Full Swap waarbij je volledige partner ruil doet.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk wel dat koppels waar één of beiden bi is, eerder geneigd zijn tot trio's. Maar fullblown swingen is nog een hele grote stap van daar.
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wow wtf! Ik beloof bij deze dat ik nooit meer over mn tieten zal zeuren
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Vind het echt niet fijn...maar ja..mijn moeder heft 75G, een van mijn zussen heeft 100J, dus het is niet ongebruikelijk. Maar ja..ik ben maar 1.58..zij zijn wel wat langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |