quote:
Haha.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]je gaat je gang maar haha
ze is overal voor in... Bedenk je ergste fantasie... She has got the t-shirtquote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oeee...je bent wel heul stout hè!
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ze is overal voor in... Bedenk je ergste fantasie... She has got the t-shirt
*woef*quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]now your out of line boy!
ga s dood liggenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
*ligt dood* krijg ik nu een doggytreat?
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
*ligt dood* krijg ik nu een doggytreat?
de mensen in de bus, wat doe jequote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*Zo goed?
ehm... Dat lijkt me ook weer net iets teveel van et goeie :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
*pakt voorbinddildo en ramt hem in je*Zo goed?
Sorry schat.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mensen in de bus, wat doe je![]()
straks voeren ze je af in een witte jasquote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mensen in de bus, wat doe je![]()
die had ik nog nietquote:Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
straks voeren ze je af in een witte jas
why am i not surprisedquote:
hehequote:Op woensdag 1 september 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
why am i not surprised?
Oh...nou een koekje dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ehm... Dat lijkt me ook weer net iets teveel van et goeie :p
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou ja..ik dacht dat je een hardcore bi was.![]()
Nee hoor *geeft koekje* is chocolate chip ok?
leer dat belangrijke woord eens spellenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |