Nou tijntje wel dus lekker puh.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja... Man he... Kan het niet zien aan een bh :p
je hebt echt geen idee welke mannen je nu vergelijkt hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou tijntje wel dus lekker puh.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou tijntje wel dus lekker puh.
Oh, praat me ff bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt echt geen idee welke mannen je nu vergelijkt haha
we vragen om strafquote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
niet roddelen jullie!!! .... *zucht* vrouwen...
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zittenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zitten
*pakt zweepje*
Dat doet mijn liefje wel voor me.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
jum! Allebei teglijk? Ga maar netjes naast elkaar op de handjes en knietjes zitten
*pakt zweepje*
lol, de mensen in de bus kijken me aan waarom ik hardop zat te lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat doet mijn liefje wel voor me.Maar LDG is up for it!
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol, de mensen in de bus kijken me aan waarom ik hardop zat te lachen
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.![]()
Take it like a man.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vrouw van mijn dromen
oeee on-topique!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
lol! Ik wil je ook best wel een paar zweepslagen geven. Ik heb hier toch een heleboel zweepjes liggen.![]()
Take it like a man.
pm! Flinke waslijst vol...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah, waar houd je nog meer van? Kijken of we dezelfde interesses delen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah, waar houd je nog meer van? Kijken of we dezelfde interesses delen.
Oeee...je bent wel heul stout hè!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat ga ik hier niet allemaal neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |