Ohhh vandaar dat je niet anaal wilde hè, ben ik toch niet afgewezen door een liefhebber.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ik ben 1 van de weinige niet bi's hierzo ben hier alleen voor de slowchat en representateer de hetro mannen :p
iets met grammer nazi... Eniets met lange dag en bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leer dat belangrijke woord eens spellenhetEro
teasen is altijd leuk maar zon gevaarte naar binnen... Neh :pquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ohhh vandaar dat je niet anaal wilde hè, ben ik toch niet afgewezen door een liefhebber.
je doet t altijdquote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
iets met grammer nazi... Eniets met lange dag en bier
nou, in de houding en geeeeeeeef achtquote:Op woensdag 1 september 2010 23:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dan is alleen grammar nazi van toepassing
braaf blijven staan en afwachtenquote:
jum!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
braaf blijven staan en afwachten
Now shake it.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef VorteXxX het volgende:
*wacht nog steeds*
btw jullie pmen teveel
the mental imagequote:
mag ik meequote:
Naja niet 'naar bed', ben nog maagd (als je dat bedoelde). Maar ik moet toch wel mijn speeltjes uitproberen...quote:
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja hoor, als je me maar wel vastbindt (moet altijd) want ik slaapwandel weer te veel.
handboeien en touw om dr enkels... En een blindoekquote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?
dat maakt de mental image beter jaquote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
handboeien en touw om dr enkels... En een blindoek
Ja, vroeger wel. Nu vaak gewoon met een klein touwtje om beide polsen, ik kan nu wel de weg terug naar mijn kamer vinden...al hoewel het vaak genoeg voorkomt dat ik in de badkamer wakker word.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe lig je vast dan, met n zweedse band ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |