moet goedkomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
zolang het niet verbrand is is het goeden zolang je me niet ziek maakt
* littledrummergirl aait over bolletje, zegt dat het goed komt en geeft twee paracetamolletjes en n groot glas waterquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
als je nou ook nog zorgt dat mijn hoofdpijn weggaat dan ben je helemaal geweldig
Beterschapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
dankje![]()
nee, niet teveel pizzapuntjes hoor, pastaa gegeten.
en al 2 dagen barstende hoofdpijn, niet relaaaxt
Dat is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
vortexx toch.
toch nog maar even een kopje thee voor mezelf gemaakt.
wie o wie komt me gezelschap houden?
niet dat ik op dit moment zo gezellig ben, maar heb de behoefte in in iemand armen inslaap te vallen![]()
Tot morgen mensen, en gedraag jullie he!
de laatste keer dat een van jouw collegas een kortere weg wist waren we m kwijtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef VorteXxX het volgende:
goedenavond!!! Werken met een kater is best kut... Gister studenten stap avond in gent 30 min heen lopen en om 5 uur snacthts 2 uur terug lopen zo lam als een koekkoek... Een collega wist een kortere weg... Maar ja wel gezellig dansen en zuipen en goed misdragen
ik kwam thuis toen konden we de ochtend dienst gedag zeggen die toen net weg gingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste keer dat een van jouw collegas een kortere weg wist waren we m kwijt![]()
mijn kater was echt pas om n uurtje of 5 weg ofzoliz is mn foute vriendinnetje
Welkom op mijn facebookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik kwam thuis toen konden we de ochtend dienst gedag zeggen die toen net weg gingen
jeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |