Leuk he iets zien als je nog niet helemaal wakker bentquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Morgen![]()
Ik werd vanacht wakker, en ik dacht serieus dat mijn kat bezig was met een transformatie tot een of ander monster. Na 5 seconden dacht ik ; Oke dat kan helemaal niet, maar ik heb voor de zekerheid toch maar het licht aangedaan om te kijken offie nog hetzelfde was, want ik vond dat ie anders aanvoelde dan gisterrrr![]()
( ik heb gister een stukje van Fringe gezien, waarin een man opeens in een raar wezen transformeerde, misschien ligt het daaraan)
en ik mocht niet mee... Was puur als wetenschappelijk geweest ofc.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
having the time of my life haha! Ben met n vriend halfnaakte vrouwen aan het photoshooten
jij kan je dan niet gedragenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
en ik mocht niet mee... Was puur als wetenschappelijk geweest ofc.
tssss... Ik ben altijd heeeeel netjes!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij kan je dan niet gedragenkan jou nergens mee naartoe nemen
Had je mij niet even kunnen bellen? Je hebt me nummer... Had graag mee gewild hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
having the time of my life haha! Ben met n vriend halfnaakte vrouwen aan het photoshooten
heb ik je nr jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:22 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Had je mij niet even kunnen bellen? Je hebt me nummer... Had graag mee gewild hoor
PMquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik je nr ja?
Ik kan niet iedereen meenemendat is wat intimiderend voor de modellen haha. Heb heerlijk de hele dag aan ondergoed zitten frutten en bhs netjes gedaan
was leuk
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha maak het nou niet nog erger bij me
heel het weekend vlaamse thee visite gehadquote:Op maandag 6 september 2010 08:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning ladies! Live vanuit mijn bedje..... Nog geen zin om op te staan.
Vrij dagje vandaag... Even het huis hier spik en span maken!
En thee visite vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |