quote:Volgens modeblad Grazia zijn Carolina Herrera en Tomas Maier van Bottega Veneta te horen.
Ik hoop het niet.. Even wat mannenkleding opgezocht en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Volgens de bekende blogger Bryanboy is het Lanvin. Link. Er staan hier overigens ook nog andere filmpjes.
Lanvin zou wel mooi zijn, ik hoop alleen heel erg dat de release dan niet op een zaterdag is. Ik kan geen vrij van m'n werk nemen om te gaan winkelen.
bronquote:Lanvin voor H&M?
AMSTERDAM - Wie wordt de nieuwe gastontwerper van H&M? Die vraag circuleert momenteel op internet. Op youtube.com plaatst de Zweedse gigant steeds nieuwe teasers die de identiteit van de ontwerper moeten prijsgeven. Insiders vermoeden dat Alber Elbaz, het creatieve brein van het Franse Lanvin de man is die een betaalbare designercollectie voor de keten gaat maken.
Anderen zweren dat niet Elbaz maar Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent's Stefano Pilati, Balenciaga's Nicolas Ghesquiere of Balmain's Christophe Decarnin de gastontwerper is.
Bij het concern zwijgen ze in alle talen. Modefans moeten nog heel even geduld hebben: voor 7 september wordt de klinkende naam bekend gemaakt.
De H&M designercollectie is geliefd. Afgelopen keren mochten Sonia Rykiel, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Stella McCartney en Karl Lagerfeld een speciale collectie voor de Zweedse gigant maken. Allemaal waren ze zo succesvol dat de rekken binnen luttele minuten leeggeplunderd waren.
Jammer, de kleding voor mannen die de beste man heeft ontworpen vind ik helemaal niets. Te shiny en te skimpy.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Mylene het volgende:
De Telegraaf meldt het ook van Lanvin.
[..]
bron
Misschien valt het nog wel mee. Bovendien is het nog niet zeker of hij het wordt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jammer, de kleding voor mannen die de beste man heeft ontworpen vind ik helemaal niets. Te shiny en te skimpy.
Dat wordt het vast ook wel, want de meeste collecties hebben altijd wel wat 'draagbaars' tussen zitten. Plus idd nog even afwachten wie het wordt. Mocht er wat leuks tussen zitten uiteindelijk dan rest er voor mij niets anders dan online bestellen. Ga niet het halve land afreizen en dan ook nog in de rij staan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien valt het nog wel mee. Bovendien is het nog niet zeker of hij het wordt.
Vind je Paul & Joe ook niet leuk? Dat is wel een grappig en vrolijk merk.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef don-diablo het volgende:
Lanvin is Frans en ik houd niet van Franse modehuizen.. Zo klassiek en (semi)decadente net niks kleding is niks voor mij.
* don-diablo en Fransen is sowieso geen goede combo
Nee niet echt. Liever iets als Paul Smith bijvoorbeeld. Maar ik draag voornamelijk dingen van American Apparel, Nudie, H&M etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Vind je Paul & Joe ook niet leuk? Dat is wel een grappig en vrolijk merk.
D&G: dat is al een strakkeballenmerk, laat staan als ze een cheap ass collectie voor H&M zouden gaan maken. No thanks.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef turnazz het volgende:
ik hoop Armani of Dolce&Gabbana.. de rest is troep.
bronquote:Lanvin is de nieuwe guestdesigner voor H&M!
H&M wist ons met de mysterieuze filmpjes lang in spanning te houden, maar eindelijk is de nieuwe gastdesigner bekend gemaakt: Lanvin! De dames- en herencollectie zullen vanaf 23 november in zo'n 200 H&M winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn. Betaalbare high fashion op z'n best!
Onze gebeden zijn verhoord! Na samenwerkingen met onder meer Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld en Stella McCartney overtreft H&M zichzelf met het strikken van Lanvin als guestdesigner. Hoofdontwerper Alber Elbaz zal een vrouwencollectie ontwerpen en de Nederlandse Lucas Ossendrijver is verantwoordelijk voor de herencollectie. Hallelujah.
Alber Elbaz was in eerste instantie kritisch over het ontwerpen van een collectie voor het grote publiek, maar H&M wist hem gelukkig over te halen: "In het verleden heb ik gezegd dat ik nooit een collectie voor het grote publiek zou maken, maar wat me intrigeerde was vooral het idee dat H&M voor luxe ging en niet dat Lanvin voor de grote massa moest gaan. Dit is een bijzondere beoefening van het vak, waarbij twee bedrijven die elkaars tegenpolen zijn kunnen samenwerken omdat we dezelfde filosofie delen, namelijk het brengen van vreugde en schoonheid aan mannen en vrouwen overal ter wereld."
Margareta van de Bosch, creatief adviseur van H&M, is lyrisch over de samenwerking: "We zijn enorm enthousiast over Lanvins collectie voor H&M, het is zo’n spannend moment. Lanvin zal bij H&M een luxueuze Franse traditie introduceren die ook modern en speels is. Het is echt een Lanvin collectie geworden, gebruikmakend van hun snit en belijning, met veel focus op vorm en details bij zowel de dames- als de herenlijn."
Op 2 november gaat een speciale film in première, waarin de ‘Lanvin for H&M’ collectie voor het eerst aan de wereld zal worden vertoond. De film zal voor iedereen online te zien zijn op www.hm.com. Na de verschijning van deze film duurt het nog slechts drie weken voordat de collectie in de winkel ligt. Wij hebben onze slaapzakken en koffiekannen alvast klaarstaan. We kunnen haast niet wachten!
Ik ook, al moet ik het eerst zien. Maar van Lanvin ga ik ook altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
Lanvin
AAAH. Nooit voor de H&M deuren gelegen, maar Lanvin zal de uitzondering maken gok ik zo.
quote:Beetje wel om eerlijk te zijn..Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef electronique het volgende:
ik krijg bij de herenkleding een beetje een C&A gevoel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Ik moet bekennen dat ik die blauwe&paarse schoenen stiekem wel heel gaaf vindt,Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef electronique het volgende:
ik krijg bij de herenkleding een beetje een C&A gevoel eigenlijk
Yeah,quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind er wel een paar leuke dingen tussenzitten hoor
Die jacket die Chips postte en die laatste nepbontjas ook bvb
Die is idd ook gaaf, maar wel 200 dollarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef alors het volgende:
Ik vind aleen jas 31 wel gruwelijk lijken zo op het plaatjes, indien fur. Maar 200 euro
Nee goedkoper. Tenminste dat zou moeten, maar soms corrigeren ze dat niet, we hebben toch geld zatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:
Als dat dollar is, is het hier toch nog duurder?
Ooooh, dat zou fantastisch zijn. Want 40 dollar is dan 32 euro ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee goedkoper. Tenminste dat zou moeten, maar soms corrigeren ze dat niet, we hebben toch geld zat
Reken er maar op dat 40 dollar gewoon 40 euro wordt zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh, dat zou fantastisch zijn. Want 40 dollar is dan 32 euro ofzo?
Ja tuurlijk, maar wellicht nou niet die mooie spullen. Al vond ik dat met sonia rykiel wel echt fantastisch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Wacht gewoon tot 't in de sale ligt. Er is meestal genoeg dat daar in terecht komt.
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Wacht gewoon tot 't in de sale ligt. Er is meestal genoeg dat daar in terecht komt.
Och, 75 euro heb ik nog wel over voor dat geinige jasje,quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus
Alleen niet te lang wachten, want voor minder dan de helft gaat het niet meer weg, dat verbranden ze het liever
Pleur je er nog paar kortingscodes op, hoppa!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, 75 euro heb ik nog wel over voor dat geinige jasje,![]()
.
Hahah iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Pleur je er nog paar kortingscodes op, hoppa!!
Die sonia rykiel is wel nog verder afgeprijsd. dat korsetje van 30 euro werd 6 euroquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef alors het volgende:
Ja, bij Jimmy Choo kwam bijna alles in de sale, en toen het na 50% afprijzen blijkbaar te lang duurde, was het opeens wegja right
Dat hebben ze er toen gewoon afgehaald omdat Jimmy Choo geen imagoschade wilde
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef electronique het volgende:
[..]
Die sonia rykiel is wel nog verder afgeprijsd. dat korsetje van 30 euro werd 6 euro
Ik vind jurkje nr. 30 ook leuk! Pumps eronder en je bent klaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef friekin_ het volgende:
Jurk nr. 30 is een must. De handschoenen ook. En de bril.
Ja inderdaad. xDquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef alors het volgende:
Die bril is toch juist een supercheapstandaard model? Zo'n model ligt bij elke Hema, H&M, V&D... Echt, als ze er nog wat creatiefs mee hadden gedaan qua materiaal, maar zelfs gewoon van plastic.. Daar ga je toch geen 20 euro aan spenderen?
Ik ook, maar zelfde probleem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik wel, maar 200 dollar, no thanks.
I know, ik zei ook dollars, geen euro's. Maar toch blijft het een belachelijke prijs, dus ik wacht wel tot die in de sale beland.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfde probleem.
Hij is trouwens ¤149
Hoe weet je die prijzen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfde probleem.
Hij is trouwens ¤149
Ik zei het meer, omdat hier alleen de dollarprijzen gepost warenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
I know, ik zei ook dollars, geen euro's. Maar toch blijft het een belachelijke prijs, dus ik wacht wel tot die in de sale beland.
Girlscene http://www.girlscene.nl/f(...)alle_items_+_prijzenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je die prijzen?Of reken je dat gewoon om? Want ik hoorde dat ze soms gewoon de dollar prijzen over nemen.
Op girlscene staan de europrijzen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je die prijzen?Of reken je dat gewoon om? Want ik hoorde dat ze soms gewoon de dollar prijzen over nemen.
Je was me al voor haha. Nee ik zit zelf op girlscene, vandaar dat ik het al wist.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zei het meer, omdat hier alleen de dollarprijzen gepost waren![]()
Ja, nog steeds belachelijk duur. Moet toch echt ruim onder de ¤100 komen wil ik m kopen.
[..]
Girlscene http://www.girlscene.nl/f(...)alle_items_+_prijzen
Oh, ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je was me al voor haha. Nee ik zit zelf op girlscene, vandaar dat ik het al wist.
Hangt voor mij ook wel echt van de kwaliteit af, voor H&M is het veel te duur idd, maar als het betere kwaliteit is, dan is het nog wel te doen. Al zijn er wel echt grenzenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
De rokjes vind ik trouwens ook wel leuk, maar volgens mij staan die mij toch niet. Bovendien vind ik ze te duur,.
ik vind de rokjes er wel leuk uitzien, maar volgensmij zijn ze echt best wel heftig zegmaar, dat stuk wat eruit steekt. niet echt iets wat je aan zou trekken naar school oidquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
De rokjes vind ik trouwens ook wel leuk, maar volgens mij staan die mij toch niet. Bovendien vind ik ze te duur,.
Ik vind de afwerking van de bovenkant echt niet mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik wel, maar 200 dollar, no thanks.
Verkeerde topic Tamas,quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Een tasje bij neem? Dat lelijke ding?
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Nee, ze heeft gelijk. Ik was zelf aan koten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Hahah, sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.
Wat een prut collectie..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Wat is hier zo speciaal aan. Dit had iedere debiel kunnen bedenken. Die cardigans lijken nota bene uit de reguliere H&M collectie te komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
- Standaard cardigans die je overal kunt halen.![]()
- Joggingbroek a 60 dollar..(sowieso zijn alle broeken ronduit lelijk imo)
- Pantalons met een hoge taille..![]()
- Grote vlinderdassen a 30 dollar..
- Dat t-shirt![]()
Alleen nr. 11 gaat 'misschien' nog als ik het op een betere foto zie, maar het blijft veel te veel geld ervoor. Ik ga geen +/- 100 euro voor een H&M blazer betalen. Het mag dan wel de gast designer collectie zijn, but at the end of the day, it's still H&M.
Ik pas.
Zal ook wel betere stof zijn, maar nog steeds niet je van het als je begrijpt wat ik bedoel. Hoge taille vind ik echt helemaal niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef dnzl het volgende:
[..]
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagBroeken met een hoge taille zijn dope.
je moet die paarse schoenen nemen!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
Ik pas.
Hahah, die probeer ik aan mijn vriend te slijten,quote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef electronique het volgende:
[..]
je moet die paarse schoenen nemen!
Ik vind het wel goede regels, zo is het in ieder geval een stuk minder chaotisch.quote:De winkels:
Amsterdam: Kalvertoren & Nieuwendijk
Den Haag: Wagenstraat
Rotterdam: Beursplein
Utrecht: Radboudkwartier
De eerste 320 mensen in de rij krijgen een gekleurd polsbandje, er zijn 16 verschillende kleuren. Op dit bandje staat een bepaalde tijd dat je naar binnen mag; elke klant mag 15 minuten in de speciale Lanvin shop-in-shop zijn.
Als de 16 eerste groepen klaar zijn, mogen alle andere mensen naar binnen. Voor de herencollectie van Lanvin is een speciale shop-in-shop; deze gaat zonder bandjes.
Er is een kooplimiet van 1 stuk of 1 maat per artikel.
Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef don-diablo het volgende:
De afwerking op de roze jurk is best slecht als ik dat zo zie. Zie de rand aan de onderkant.
Je hebt idd gelijk. 150 euro voor een jurk met matige afwerking bij de randen is een beetje jammer.quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.
quote:
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.quote:
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.
Goh, zeg ik dat H&M echt bont zal verkopen. Ik zeg dat je wel degelijk echt bont kan krijgen voor goedkoop, ik had het over de prijzen, niet over de merken die het verkoopt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.Bont bij H&M
Zullen ze echt niet doen.
jammer dat ie zo kort is, als ik een bontjas koop wil ik een langere om aan te doen als het écht koud is.quote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind de zwart/bruinig/witte/creme bontjas wel heel erg mooi, misschien dat ik het er toch wel voor over heb, hij is 130.
Ik zeker nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
hmm ja dat is waar. ik ben enorm wit dus dat gaat inderdaad geen succes wordenquote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk wel dat dat best raar is als je huidskleur niet echt matched met die doorzichtige stof
Die is cute.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nu wil ik dat jurkje stiekem wel
Ik kan me niet voorstellen dat het druk is morgen.. Op de site misschien dan weer welquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
De meeste Amerikanen hebben geen smaak, dat moet er wel bij gezegd worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Mylene het volgende:
Wendy van nitrolicious.com meldt dat de collectie in de VS en Canada zo goed als is uitverkocht
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen hebben geen smaak
ja doe ik lekker welquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Willen jullie de bontjas niet bestellen svp?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja doe ik lekker wel![]()
Maar ik heb toch een grotere maat dan jij, dus ik kaap die van jou niet weg
whehe, ik heb net ook gedoucht (en nagels heb ik gisteravond al gelakt)quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga maar douchen en nagels lakken en dan zie ik wel weer verder
Oh maar dat is de lange, ik wou die korte. was die er nog? Overigens heeft een meisje hem al voor me besteld, maar als ik hem zelf kan bestellen zou dat ook fijn zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef MissJ het volgende:
ik kwam erin!!!
maar helaas, ging bestellen en bij de kassa ERROR![]()
bruine lange bontjas is trouwens uitverkocht
jezus. daar was ik dus ook al bang voor. Wat wil jij hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef MissJ het volgende:
ik kwam erin!!!
maar helaas, ging bestellen en bij de kassa ERROR![]()
bruine lange bontjas is trouwens uitverkocht
korte is er nog! Alleen maat 42 is uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh maar dat is de lange, ik wou die korte. was die er nog? Overigens heeft een meisje hem al voor me besteld, maar als ik hem zelf kan bestellen zou dat ook fijn zinkom er nog steeds niet in btw.. heb al 3 computers aanstaan
ik wil dat shirtje met 3 vrouwen en strikjes op buikhoogte. En wilde de bruine lange bontjas, maar die is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef friekin_ het volgende:
jezus. daar was ik dus ook al bang voor. Wat wil jij hebben?
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil dat shirtje met 3 vrouwen en strikjes op buikhoogte. En wilde de bruine lange bontjas, maar die is al uitverkocht.
Ik ga nu voor de zwarte pumps met strik.
ja kan wel... woon 10 minuten met de tram van een h&m af en in de stad waar ik werk - en waar ik dus zometeen echt heen moet - is ook een h&m vlakbij waar ze Lavin verkopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Succes
Kun je niet naar een winkel voor de bontjas?
Ik kan het niet inschatten, maar ik denk dat elke malloot achter de computer f5 ramt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja kan wel... woon 10 minuten met de tram van een h&m af en in de stad waar ik werk - en waar ik dus zometeen echt heen moet - is ook een h&m vlakbij waar ze Lavin verkopen.
Maar ja... zal het niet al helemaal uitverkocht zijn in de winkels?
Echt? Kakkkk ik vind het echt vreselijk dat ik er niet bij kan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
korte is er nog! Alleen maat 42 is uitverkocht.
dat denk ik dus ook jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet inschatten, maar ik denk dat elke malloot achter de computer f5 ramt.
Zonnebril, handschoenen. Vind de kleding toch niet boeiend genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook ja
Wat wil jij hebben?
Ja het is echt kut!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt? Kakkkk ik vind het echt vreselijk dat ik er niet bij kan.
Ja. Ik voel grijze haren komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die foto bij 'probeer het nogmaals' is wel treffend
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja het is echt kut!
ik kom er nu wel makkelijk in, maar bij de kassa krijg ik ERROR_UNKNOWN
9 toch altijd of niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.
Ken je die niet uit je hoofd dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.
Haha, nee dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ken je die niet uit je hoofd dan?
verbaast me niks. Erg triest trouwens dat soort mensen, maar goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:00 schreef Shaz het volgende:
Oja, er staat overigens alweer wat op Marktplaats. lol![]()
Echt he? Ik weet zeker dat ze het ook nog niet hebben. Ze gaan er gewoon van uit dat ze het wel bemachtigen en zetten het alvast op MP.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
verbaast me niks. Erg triest trouwens dat soort mensen, maar goed.
Haha, succes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:06 schreef MissJ het volgende:
nou, ik geef het op. Ik MOET nu echt naar mijn werk.
Ik ga denk ik nog wel even - op weg naar mijn werk - op Beursplein (Rotterdam) kijken of daar nog wat hangt
Ik hou jullie op de hoogte!
dank jequote:
Had hem al gezien, maar neequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:09 schreef friekin_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/398845809
Daar Pumpkin
Snap ik. Weet iemand of de handschoenen er nog zijn? En de zonnebril?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Had hem al gezien, maar nee. Overigens heeft een meisje hem al voor me besteld (gewoon voor normale prijs), maar het is gewoon makkelijker als ik hem zelf kan bestellen
Handschoenen zijn uitverkocht, bril nog nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Snap ik. Weet iemand of de handschoenen er nog zijn? En de zonnebril?
grmbl.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Handschoenen zijn uitverkocht, bril nog niet
Ja, idd. Dat betekent dat mn mandje dan dus weer geleegd is.....quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Technisch onderhoud, 9.45 weer open
Ha wat vet, wanneer was dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Ooi86 het volgende:
Even om de tijd te doden; hadden jullie dit al gezien?
Echt gaaf!
Die van mij ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat betekent dat mn mandje dan dus weer geleegd is.....
Gisteravond. Is die winkel dan eigenlijk vanaf vandaag geopend voor het 'normale' publiek?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ha wat vet, wanneer was dat eigenlijk?
Dat is zeker gaaf gedaan zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Ooi86 het volgende:
Even om de tijd te doden; hadden jullie dit al gezien?
Echt gaaf!
Ik dacht vanaf donderdag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Gisteravond. Is die winkel dan eigenlijk vanaf vandaag geopend voor het 'normale' publiek?
Oh, nouja dan ga ik niet meer moeilijk doen. Ben in ieder geval blij dat dat meisje hem voor me heeft besteldquote:
Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:13 schreef alors het volgende:
zomg ik ben erin, maarja nu zit ik op mobiel dus handig is anders
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte niet
Nee haha, ik weet niet wat het is, maar na 3 uur wilt die me gewoon nog niet de shop in latenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Ik ben erop via twee accounts.
Maar ik ga dus niets bestellen.
Bontjas was al vergeven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha okee. Heb rode lippenstift besteld en het shirtje met de drie hoofden
Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteldquote:
Ik ben benieuwd hoe het je zal staan als het binnen is. Show maar tzt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteld
Ja, echt asociaal vind ik dat eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik nog steeds niet. MP staat wel vol ondertussen
Verschilt weinig met die van de dames; maar misschien willen de dames er wel meer geld aan besteden dan de heren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef Bartjebart het volgende:
De herencollectie is volgens mij vooral erg duur...
Inderdaad ik wou ook een roze, toen was ik bij de kassa, meteen uitverkochtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan alleen een rode lippenstift kopen, geen roze oid.
Ik vind die goudachtige glim jurk pas lelijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef Mylene het volgende:
Die gekleurde met bloemen jurken vind ik echt lelijk. Doet me aan zo'n canvas printje denken die je bij de Action zou kunnen kopen.
Ongebruikt wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef electronique het volgende:
mag je lipsticks eigenlijk terugsturen?
Zien er inderdaad mooi uit op die foto, maar dat zijn sowieso niet de werkelijke kleurenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Shaz het volgende:
Hmm, de tinten zien er overal weer anders uit. Ik vond ze op dit plaatje errug leuk:
[ afbeelding ]
Maar op andere foto's dan weer minder..
Ik denk dat dat wel goed gaat. Ik denk dat ze uit gaan van het artikelnummer en dat zal per kleur verschillen. Je kunt volgens mij ook dat gele en dat zwarte jurkje bestellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Shaz het volgende:
Ik heb uiteindelijk de roze, lichtroze en de rode lippenstift gescoord.. Maar, mag dat eigenlijk wel, of gaat H&M dat heel gierig weer aanpassen? Omdat er zogezegds die regel is van "een stuk/een maat"?
Dat heb ik ook een beetje. Bovendien kon het wel eens prutkwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Thisbe het volgende:
Die lippenstiften zijn in die kleur ook gewoon te koop bij Douglas oid hoor.
Dat gevoel heb ik ook een beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
dan dat ik er bij loop als een zuurstok of kanariepiet of wandelende kerstboom.
Dat vind ik juist leuk, die jurkjes, die kleurtjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetjeMaar misschien moet ik nog wat verder kijken, maar tot nu toe loop ik er niet warm voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |