Pleur je er nog paar kortingscodes op, hoppa!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, 75 euro heb ik nog wel over voor dat geinige jasje,![]()
.
Hahah iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Pleur je er nog paar kortingscodes op, hoppa!!
Die sonia rykiel is wel nog verder afgeprijsd. dat korsetje van 30 euro werd 6 euroquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef alors het volgende:
Ja, bij Jimmy Choo kwam bijna alles in de sale, en toen het na 50% afprijzen blijkbaar te lang duurde, was het opeens wegja right
Dat hebben ze er toen gewoon afgehaald omdat Jimmy Choo geen imagoschade wilde
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef electronique het volgende:
[..]
Die sonia rykiel is wel nog verder afgeprijsd. dat korsetje van 30 euro werd 6 euro
Ik vind jurkje nr. 30 ook leuk! Pumps eronder en je bent klaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef friekin_ het volgende:
Jurk nr. 30 is een must. De handschoenen ook. En de bril.
Ja inderdaad. xDquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef alors het volgende:
Die bril is toch juist een supercheapstandaard model? Zo'n model ligt bij elke Hema, H&M, V&D... Echt, als ze er nog wat creatiefs mee hadden gedaan qua materiaal, maar zelfs gewoon van plastic.. Daar ga je toch geen 20 euro aan spenderen?
Ik ook, maar zelfde probleem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik wel, maar 200 dollar, no thanks.
I know, ik zei ook dollars, geen euro's. Maar toch blijft het een belachelijke prijs, dus ik wacht wel tot die in de sale beland.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfde probleem.
Hij is trouwens ¤149
Hoe weet je die prijzen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfde probleem.
Hij is trouwens ¤149
Ik zei het meer, omdat hier alleen de dollarprijzen gepost warenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
I know, ik zei ook dollars, geen euro's. Maar toch blijft het een belachelijke prijs, dus ik wacht wel tot die in de sale beland.
Girlscene http://www.girlscene.nl/f(...)alle_items_+_prijzenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je die prijzen?Of reken je dat gewoon om? Want ik hoorde dat ze soms gewoon de dollar prijzen over nemen.
Op girlscene staan de europrijzen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je die prijzen?Of reken je dat gewoon om? Want ik hoorde dat ze soms gewoon de dollar prijzen over nemen.
Je was me al voor haha. Nee ik zit zelf op girlscene, vandaar dat ik het al wist.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zei het meer, omdat hier alleen de dollarprijzen gepost waren![]()
Ja, nog steeds belachelijk duur. Moet toch echt ruim onder de ¤100 komen wil ik m kopen.
[..]
Girlscene http://www.girlscene.nl/f(...)alle_items_+_prijzen
Oh, ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je was me al voor haha. Nee ik zit zelf op girlscene, vandaar dat ik het al wist.
Hangt voor mij ook wel echt van de kwaliteit af, voor H&M is het veel te duur idd, maar als het betere kwaliteit is, dan is het nog wel te doen. Al zijn er wel echt grenzenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
De rokjes vind ik trouwens ook wel leuk, maar volgens mij staan die mij toch niet. Bovendien vind ik ze te duur,.
ik vind de rokjes er wel leuk uitzien, maar volgensmij zijn ze echt best wel heftig zegmaar, dat stuk wat eruit steekt. niet echt iets wat je aan zou trekken naar school oidquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
De rokjes vind ik trouwens ook wel leuk, maar volgens mij staan die mij toch niet. Bovendien vind ik ze te duur,.
Ik vind de afwerking van de bovenkant echt niet mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik wel, maar 200 dollar, no thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |