Verkeerde topic Tamas,quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Een tasje bij neem? Dat lelijke ding?
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Nee, ze heeft gelijk. Ik was zelf aan koten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Hahah, sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.
Wat een prut collectie..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Wat is hier zo speciaal aan. Dit had iedere debiel kunnen bedenken. Die cardigans lijken nota bene uit de reguliere H&M collectie te komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
- Standaard cardigans die je overal kunt halen.![]()
- Joggingbroek a 60 dollar..(sowieso zijn alle broeken ronduit lelijk imo)
- Pantalons met een hoge taille..![]()
- Grote vlinderdassen a 30 dollar..
- Dat t-shirt![]()
Alleen nr. 11 gaat 'misschien' nog als ik het op een betere foto zie, maar het blijft veel te veel geld ervoor. Ik ga geen +/- 100 euro voor een H&M blazer betalen. Het mag dan wel de gast designer collectie zijn, but at the end of the day, it's still H&M.
Ik pas.
Zal ook wel betere stof zijn, maar nog steeds niet je van het als je begrijpt wat ik bedoel. Hoge taille vind ik echt helemaal niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef dnzl het volgende:
[..]
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagBroeken met een hoge taille zijn dope.
je moet die paarse schoenen nemen!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
Ik pas.
Hahah, die probeer ik aan mijn vriend te slijten,quote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef electronique het volgende:
[..]
je moet die paarse schoenen nemen!
Ik vind het wel goede regels, zo is het in ieder geval een stuk minder chaotisch.quote:De winkels:
Amsterdam: Kalvertoren & Nieuwendijk
Den Haag: Wagenstraat
Rotterdam: Beursplein
Utrecht: Radboudkwartier
De eerste 320 mensen in de rij krijgen een gekleurd polsbandje, er zijn 16 verschillende kleuren. Op dit bandje staat een bepaalde tijd dat je naar binnen mag; elke klant mag 15 minuten in de speciale Lanvin shop-in-shop zijn.
Als de 16 eerste groepen klaar zijn, mogen alle andere mensen naar binnen. Voor de herencollectie van Lanvin is een speciale shop-in-shop; deze gaat zonder bandjes.
Er is een kooplimiet van 1 stuk of 1 maat per artikel.
Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef don-diablo het volgende:
De afwerking op de roze jurk is best slecht als ik dat zo zie. Zie de rand aan de onderkant.
Je hebt idd gelijk. 150 euro voor een jurk met matige afwerking bij de randen is een beetje jammer.quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.
quote:
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.quote:
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.
Goh, zeg ik dat H&M echt bont zal verkopen. Ik zeg dat je wel degelijk echt bont kan krijgen voor goedkoop, ik had het over de prijzen, niet over de merken die het verkoopt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.Bont bij H&M
Zullen ze echt niet doen.
jammer dat ie zo kort is, als ik een bontjas koop wil ik een langere om aan te doen als het écht koud is.quote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind de zwart/bruinig/witte/creme bontjas wel heel erg mooi, misschien dat ik het er toch wel voor over heb, hij is 130.
Ik zeker nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
hmm ja dat is waar. ik ben enorm wit dus dat gaat inderdaad geen succes wordenquote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk wel dat dat best raar is als je huidskleur niet echt matched met die doorzichtige stof
Die is cute.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nu wil ik dat jurkje stiekem wel
Ik kan me niet voorstellen dat het druk is morgen.. Op de site misschien dan weer welquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
De meeste Amerikanen hebben geen smaak, dat moet er wel bij gezegd worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Mylene het volgende:
Wendy van nitrolicious.com meldt dat de collectie in de VS en Canada zo goed als is uitverkocht
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen hebben geen smaak
ja doe ik lekker welquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Willen jullie de bontjas niet bestellen svp?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja doe ik lekker wel![]()
Maar ik heb toch een grotere maat dan jij, dus ik kaap die van jou niet weg
whehe, ik heb net ook gedoucht (en nagels heb ik gisteravond al gelakt)quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga maar douchen en nagels lakken en dan zie ik wel weer verder
Oh maar dat is de lange, ik wou die korte. was die er nog? Overigens heeft een meisje hem al voor me besteld, maar als ik hem zelf kan bestellen zou dat ook fijn zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef MissJ het volgende:
ik kwam erin!!!
maar helaas, ging bestellen en bij de kassa ERROR![]()
bruine lange bontjas is trouwens uitverkocht
jezus. daar was ik dus ook al bang voor. Wat wil jij hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef MissJ het volgende:
ik kwam erin!!!
maar helaas, ging bestellen en bij de kassa ERROR![]()
bruine lange bontjas is trouwens uitverkocht
korte is er nog! Alleen maat 42 is uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh maar dat is de lange, ik wou die korte. was die er nog? Overigens heeft een meisje hem al voor me besteld, maar als ik hem zelf kan bestellen zou dat ook fijn zinkom er nog steeds niet in btw.. heb al 3 computers aanstaan
ik wil dat shirtje met 3 vrouwen en strikjes op buikhoogte. En wilde de bruine lange bontjas, maar die is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef friekin_ het volgende:
jezus. daar was ik dus ook al bang voor. Wat wil jij hebben?
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil dat shirtje met 3 vrouwen en strikjes op buikhoogte. En wilde de bruine lange bontjas, maar die is al uitverkocht.
Ik ga nu voor de zwarte pumps met strik.
ja kan wel... woon 10 minuten met de tram van een h&m af en in de stad waar ik werk - en waar ik dus zometeen echt heen moet - is ook een h&m vlakbij waar ze Lavin verkopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Succes
Kun je niet naar een winkel voor de bontjas?
Ik kan het niet inschatten, maar ik denk dat elke malloot achter de computer f5 ramt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja kan wel... woon 10 minuten met de tram van een h&m af en in de stad waar ik werk - en waar ik dus zometeen echt heen moet - is ook een h&m vlakbij waar ze Lavin verkopen.
Maar ja... zal het niet al helemaal uitverkocht zijn in de winkels?
Echt? Kakkkk ik vind het echt vreselijk dat ik er niet bij kan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
korte is er nog! Alleen maat 42 is uitverkocht.
dat denk ik dus ook jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet inschatten, maar ik denk dat elke malloot achter de computer f5 ramt.
Zonnebril, handschoenen. Vind de kleding toch niet boeiend genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook ja
Wat wil jij hebben?
Ja het is echt kut!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt? Kakkkk ik vind het echt vreselijk dat ik er niet bij kan.
Ja. Ik voel grijze haren komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die foto bij 'probeer het nogmaals' is wel treffend
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja het is echt kut!
ik kom er nu wel makkelijk in, maar bij de kassa krijg ik ERROR_UNKNOWN
9 toch altijd of niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.
Ken je die niet uit je hoofd dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Same here. Hoeveel cijfers is je klantnr? Want daar twijfel ik nu over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |