Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef don-diablo het volgende:
De afwerking op de roze jurk is best slecht als ik dat zo zie. Zie de rand aan de onderkant.
Je hebt idd gelijk. 150 euro voor een jurk met matige afwerking bij de randen is een beetje jammer.quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's precies zo als bij die gele. Je kan het ook zien aan de bovenkant van de jurken.
quote:
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.quote:
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ga naar een duur vintage boetiekje en je vind er echt bont voor een paar tientjes. Ok, het is tweedehands, maar het gaat om het idee.
Goh, zeg ik dat H&M echt bont zal verkopen. Ik zeg dat je wel degelijk echt bont kan krijgen voor goedkoop, ik had het over de prijzen, niet over de merken die het verkoopt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan heb je het over tweedehands. Nieuw bont van Lanvin krijg je niet voor ¤130.Bont bij H&M
Zullen ze echt niet doen.
jammer dat ie zo kort is, als ik een bontjas koop wil ik een langere om aan te doen als het écht koud is.quote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind de zwart/bruinig/witte/creme bontjas wel heel erg mooi, misschien dat ik het er toch wel voor over heb, hij is 130.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |