Ik zeker nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
hmm ja dat is waar. ik ben enorm wit dus dat gaat inderdaad geen succes wordenquote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk wel dat dat best raar is als je huidskleur niet echt matched met die doorzichtige stof
Die is cute.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nu wil ik dat jurkje stiekem wel
Ik kan me niet voorstellen dat het druk is morgen.. Op de site misschien dan weer welquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
En? Wie gaat er voor de deur liggen?
De meeste Amerikanen hebben geen smaak, dat moet er wel bij gezegd worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Mylene het volgende:
Wendy van nitrolicious.com meldt dat de collectie in de VS en Canada zo goed als is uitverkocht
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen hebben geen smaak
ja doe ik lekker welquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Willen jullie de bontjas niet bestellen svp?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja doe ik lekker wel![]()
Maar ik heb toch een grotere maat dan jij, dus ik kaap die van jou niet weg
whehe, ik heb net ook gedoucht (en nagels heb ik gisteravond al gelakt)quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga maar douchen en nagels lakken en dan zie ik wel weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |