Verkeerde topic Tamas,quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Een tasje bij neem? Dat lelijke ding?
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Nee, ze heeft gelijk. Ik was zelf aan koten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkeerde topic Tamas,.
Zat er zelf ook al mee te kloten,.
Hahah, sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerde topic. Mylene had haar post verwijderd.
Wat een prut collectie..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Wat is hier zo speciaal aan. Dit had iedere debiel kunnen bedenken. Die cardigans lijken nota bene uit de reguliere H&M collectie te komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht van een t-shirt zeg.
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
- Standaard cardigans die je overal kunt halen.![]()
- Joggingbroek a 60 dollar..(sowieso zijn alle broeken ronduit lelijk imo)
- Pantalons met een hoge taille..![]()
- Grote vlinderdassen a 30 dollar..
- Dat t-shirt![]()
Alleen nr. 11 gaat 'misschien' nog als ik het op een betere foto zie, maar het blijft veel te veel geld ervoor. Ik ga geen +/- 100 euro voor een H&M blazer betalen. Het mag dan wel de gast designer collectie zijn, but at the end of the day, it's still H&M.
Ik pas.
Zal ook wel betere stof zijn, maar nog steeds niet je van het als je begrijpt wat ik bedoel. Hoge taille vind ik echt helemaal niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef dnzl het volgende:
[..]
Als het een mooie stof is (ipv de plastic/cotton mix die ze meestal gebruiken) kan het de prijs wel rechtvaardigen. Zou me bij nr. 11 eerder zorgen maken over de shawlkraagBroeken met een hoge taille zijn dope.
je moet die paarse schoenen nemen!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een prut collectie..
Ik pas.
Hahah, die probeer ik aan mijn vriend te slijten,quote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef electronique het volgende:
[..]
je moet die paarse schoenen nemen!
Ik vind het wel goede regels, zo is het in ieder geval een stuk minder chaotisch.quote:De winkels:
Amsterdam: Kalvertoren & Nieuwendijk
Den Haag: Wagenstraat
Rotterdam: Beursplein
Utrecht: Radboudkwartier
De eerste 320 mensen in de rij krijgen een gekleurd polsbandje, er zijn 16 verschillende kleuren. Op dit bandje staat een bepaalde tijd dat je naar binnen mag; elke klant mag 15 minuten in de speciale Lanvin shop-in-shop zijn.
Als de 16 eerste groepen klaar zijn, mogen alle andere mensen naar binnen. Voor de herencollectie van Lanvin is een speciale shop-in-shop; deze gaat zonder bandjes.
Er is een kooplimiet van 1 stuk of 1 maat per artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |