Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:13 schreef alors het volgende:
zomg ik ben erin, maarja nu zit ik op mobiel dus handig is anders
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte niet
Nee haha, ik weet niet wat het is, maar na 3 uur wilt die me gewoon nog niet de shop in latenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Ik ben erop via twee accounts.
Maar ik ga dus niets bestellen.
Bontjas was al vergeven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha okee. Heb rode lippenstift besteld en het shirtje met de drie hoofden
Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteldquote:
Ik ben benieuwd hoe het je zal staan als het binnen is. Show maar tzt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteld
Ja, echt asociaal vind ik dat eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik nog steeds niet. MP staat wel vol ondertussen
Verschilt weinig met die van de dames; maar misschien willen de dames er wel meer geld aan besteden dan de heren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef Bartjebart het volgende:
De herencollectie is volgens mij vooral erg duur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |