Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:13 schreef alors het volgende:
zomg ik ben erin, maarja nu zit ik op mobiel dus handig is anders

Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik probeerde dat ook, maar zelfs dat lukte niet

Nee haha, ik weet niet wat het is, maar na 3 uur wilt die me gewoon nog niet de shop in latenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Ik ben erop via twee accounts.
Maar ik ga dus niets bestellen.

Het is trouwens echt heel vaag: met Internet Explorer kom ik er niet in, maar met Firefox zit ik gelijk in de shop..
 Het is trouwens echt heel vaag: met Internet Explorer kom ik er niet in, maar met Firefox zit ik gelijk in de shop..

Bontjas was al vergeven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha okee. Heb rode lippenstift besteld en het shirtje met de drie hoofden

Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteldquote:

Ik ben benieuwd hoe het je zal staan als het binnen is. Show maar tzt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heeft een meisje voor mij besteld omdat ik de eerste 3 uur niet in de Shop kon. Heb nu ook de gele jurk besteld

. En alles wat ik mooi vond was uitverkocht
. En alles wat ik mooi vond was uitverkocht 

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja, echt asociaal vind ik dat eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik nog steeds niet. MP staat wel vol ondertussen
 .
 . 

ChipsZak.

ChipsZak.

Verschilt weinig met die van de dames; maar misschien willen de dames er wel meer geld aan besteden dan de heren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef Bartjebart het volgende:
De herencollectie is volgens mij vooral erg duur...

Inderdaad ik wou ook een roze, toen was ik bij de kassa, meteen uitverkochtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan alleen een rode lippenstift kopen, geen roze oid.

.
.

Ik vind die goudachtige glim jurk pas lelijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef Mylene het volgende:
Die gekleurde met bloemen jurken vind ik echt lelijk. Doet me aan zo'n canvas printje denken die je bij de Action zou kunnen kopen.

Ongebruikt wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef electronique het volgende:
mag je lipsticks eigenlijk terugsturen?

Zien er inderdaad mooi uit op die foto, maar dat zijn sowieso niet de werkelijke kleurenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Shaz het volgende:
Hmm, de tinten zien er overal weer anders uit. Ik vond ze op dit plaatje errug leuk:
[ afbeelding ]
Maar op andere foto's dan weer minder..

Ik denk dat dat wel goed gaat. Ik denk dat ze uit gaan van het artikelnummer en dat zal per kleur verschillen. Je kunt volgens mij ook dat gele en dat zwarte jurkje bestellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Shaz het volgende:
Ik heb uiteindelijk de roze, lichtroze en de rode lippenstift gescoord.. Maar, mag dat eigenlijk wel, of gaat H&M dat heel gierig weer aanpassen? Omdat er zogezegds die regel is van "een stuk/een maat"?

Dat heb ik ook een beetje. Bovendien kon het wel eens prutkwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Thisbe het volgende:
Die lippenstiften zijn in die kleur ook gewoon te koop bij Douglas oid hoor.

Dat gevoel heb ik ook een beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
dan dat ik er bij loop als een zuurstok of kanariepiet of wandelende kerstboom.
 Maar misschien moet ik nog wat verder kijken, maar tot nu toe loop ik er niet warm voor.
 Maar misschien moet ik nog wat verder kijken, maar tot nu toe loop ik er niet warm voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |