BUZZYBEERECLAMEquote:
geen linkje, text op foto's mag, plus ik heb geen invloed op wat Gert met zijn foto's doetquote:
Dan is het wel echt een turkenbak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
en die heeft geen schotel op het dak
uhuquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een turkenbak.
En anders kom ik wel even langs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Opdekop het volgende:
Ik denk dat ik vrijdagavond misschien wel de stad in kan.
Oeoeoeoequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijnquote:
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.
Palm bier op een Heineken viltje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.
DW en ik hebben er zaterdag weer van genoten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef Opdekop het volgende:
Ja, Socios jij kwam gewoon niet opdagen de volgende vorige keer!!! Echt belachelijk. Ik kan het je nog steeds niet vergeven.
Misschien als je vrijdag komt. Heel misschien.
Beide kwaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Palm bier op een Heineken viltje.
Mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef Crutch het volgende:
Hey ik heb nog steeds opdekop in mijn sig.
Wat zal ik er nu een sinzetten?
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey, zit je al in Zwolle op school?
Toch niet op lollerwindesheim hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.
Nee, ik weet dat ik er slim uit zie maar daar is ook alles mee gezegd. Deltion College..quote:
voor mij wel, maar ik ben dan ook een uberpimp webmasterquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Is het normaal als je gemiddeld 1 mailtje per minuut krijgt?
Matthijs brengt me wel.quote:
Lieg niet.quote:
2 vingers.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Tenzij je smiddags komt en ik er met een paar zit.quote:
je hebt een triootje geplanned?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tenzij je smiddags komt en ik er met een paar zit.
Nee. Uit school eerst met klasgenoten de stad in. Rond half 12.quote:
Triootjesquote:
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZquote:
Afzeggen maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Maharbal het volgende:
Ja op vrijdag gaat niet lukken, dan zit ik in Groningen.
Slechte timing mmmmmmmkay
die bij de koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZEn die ken jij al
Die andere gaat niet mee weet ik wel bijna zeker
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraatquote:
Je afspraken in Groningen afzeggen man!quote:
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je afspraken in Groningen afzeggen man!
Je hebt nog vier dagen om het te regelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't niet
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt nog vier dagen om het te regelen
Leuke gast was dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraat
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruiken
Hij is chillquote:
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkiequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef justmattie het volgende:
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offencequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkie
Je zoekt er te veel achterquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offence
Nee joh, jij hebt een vriendin tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zoekt er te veel achter.
Als ik vrijdag in LWD Ben, laat ik 't weten.
schobbejakjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Neem je haar mee uit eten? Seks gegarandeerd. Tenzij je naar de mac gaat.
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparen
Een schavuit 3e klas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een vlegel!
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacherquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
En de Ricky.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacher
Ook?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]jij ook al. In dat geval zat ik je niet te stoken
Playerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)quote:
Ik weet nog wel op die meet dat je dat vertelde over Afrika.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
Je woont in een dorp... Inkopperquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
knap beroerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.
heb je al een schotel op het dak ven je auto?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je woont in een dorp... Inkopper
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je al een schotel op het dak ven je auto?
Voor zolang het duurt.quote:
86/M/Urk/Google maar naar goatse.quote:
Nice nice!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nice nice!Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uit
PM eens een link van die taximobielquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
de winnaar vorig haar was team taxidoos
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
PM eens een link van die taximobiel?
lang verhaal, vertel ik je later welquote:
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lang verhaal, vertel ik je later wel
linkjes mag niet, foto's wel...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
Alex is de drijvende factor van Liwwadden en haar vervolgtopics.
Bedoel je die bult waar je op woont?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedoel je die bult waar je op woont?
Cornjum wel als friesland overstroomt. Ik ga toch niet onder Ameland door zwemmenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...
omdat het lustobjecten zijn. lustobjecten drijven, omdat ze gemaakt zijn van hout, en dus lichter zijn dan een eend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Tieten zijn ook bulten, die drijven ook.
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
Triootje likken met Chuck!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.
Werkt perfect!
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.quote:
In Rotterdam geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zat liekendiek ook al weer? wil er wel eens een fotoreportage maken
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgedne keer ff kijken dan als ik weer een date in rotterdam heb
ik rij via de afsluitdijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).
Nu hoef ik het dus niet meer uit te gaan leggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.
betaal jij de benzine?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan rij je maar een stukje om. Zo kom je nog eens ergens
Doe mij eens een sjaal, ik ehb het koud.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, shirts, polo's sjaals en mutsen voor mijn fans!
Sowieso die wegwerkzaamheden al.quote:
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskortingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij eens een sjaal, ik ehb het koud.
ja, ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sowieso die wegwerkzaamheden al.
Kan me niks schelen. Waarom krijg ik geen donateurskorting? Ik masseer jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskorting![]()
[..]
ja, ook
ik ben niet het enige bestuurslidquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Waarom krijg ik geen donateurskorting? Ik masseer jou.
Leeuwarden is ook een pauperstadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is Zwolle nou weer een pauperstad, alsof in Leeuwarden de weg nooit open ligt.
zitten er ook zilveren tieten in, net als in die van crutch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Mattthijsssss zit je weer mobiel te fokken?
En daarna heb ik heel Hattem gezien. Langs de IJssel lag de weg eruit. Kortom, regio 038 is kut.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskorting![]()
[..]
ja, ook
War waar waar link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
Ew.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
Dat mag. Als je met me trouwt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
Die eerste reactie al op GS:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Bedankt ensaf voor het compliment.
Leeuwarden heeft GeenStijl ook weer gehaald. Dit keer is het Fries vervangen voor het arabisch.
http://www.geenstijl.nl/m(...)apt_fr.html#comments
En 1 van mijn videos heeft GeenStijl ook gebruikt bij een topic. Allerlaatste stukje tekst
http://www.geenstijl.nl/m(...)deren_zijn_miet.html
quote:Dat Leeuwarden is nooit een onderdeel van Fryslân geweest.
BlackDeathMetal | 31-08-10 | 19:48
geen stijl!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
Frysk vervangen voor het Arabisch?![]()
![]()
QFTquote:Op woensdag 1 september 2010 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Paupersite (maar dat vond ik toch al).
Alsof Omrin ooit in het Fries gecommuniceerd heeftquote:Op woensdag 1 september 2010 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
Frysk vervangen voor het Arabisch?![]()
![]()
En gefeliciteerd Twisterquote:Vanavond negen uur openluchtfilm op Gouverneursplein. Mag niet verklappen welke, maar hij is griezelig en er speelt een hongerige Brit in
Nou, ik zit vanavond toch in het centrumquote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Paladijn het volgende:
Voor eventuele liefhebbers:
[..]
En gefeliciteerd Twister
Sowieso, ben benieuwd hoeveel views je wel niet haalt als je alle mirrors en heruploads meetelt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.break.com/index/summer-fail-compilation.html
Waar komt dit me bekend voor, er is iets verdwenen
de weaze en zuiderburen wil je niet wonen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
yo, ff een vraagje van een grunneger.
wat zijn de buurten waar je in liwwadden absoluut niet moet wonen? dit ivm een evt toekomstige verhuizing naar Ljouwert.
(wat is btw het verschil tussen liwwadden en ljouwert?)
dat eerste lijkt me de buurt voor dames en heren van lichte zeden?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de weaze en zuiderburen wil je niet wonen.
Liwwadden is Liwwadders, Ljouwert is Frysk
Denk behoorlijk wat meerquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Sowieso, ben benieuwd hoeveel views je wel niet haalt als je alle mirrors en heruploads meetelt.
Kijk eens naar huisjes in Huizumquote:Op woensdag 1 september 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik werk en heb niet echt een hoog inkomen. tis ook pas voor over een tijd maar zit gewoon ff rond te kijken. groningse bedrijf waar ik werk gaat per maart dicht en wellicht ga ik mee naar leeuwarden.
zoek tegen die tijd een klein appartementje voor 1 met alles voor mezelf.
Zie nu bijvoorbeeld iets aan De Werf of Droppingsstraat.
Ik ga zondag pas weer weg he.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef Opdekop het volgende:
Ohja, DW, ik ben vrijdagavond niet in Leeuwarden. Sooooooooorry.
Wat heb jij met BMW de laatste tijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: BMW E36
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 23 augustus 2009
ik ben lief voor mattiequote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb jij met BMW de laatste tijd?
Een E36 ligt wel goed op de weg als circuitracer. Voor crossen kun je beter een E30 scorenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou wel een E36 voor op het circuit of de autocross willen, maar voor prive of woon/werk denk ik niet.
ik wil een impreza WRX voor de autocrossquote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een E36 ligt wel goed op de weg als circuitracer. Voor crossen kun je beter een E30 scoren
Die zijn alleen leuk voor op de weg. Dan kun je tenminste die turbo gebruikenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil een impreza WRX voor de autocross
wat boeit mij die turbo nouquote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk voor op de weg. Dan kun je tenminste die turbo gebruiken
Die turbo is juist fijn bij een Impreza.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat boeit mij die turbo nou4x4 is ideaal op de klei
'Hoezo?'? Denk je dat ik je meteen ergens op aan ga vallen ofzoquote:
Zou krek wat weze. Maar nee ik ben dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
'Hoezo?'? Denk je dat ik je meteen ergens op aan ga vallen ofzo
Vind 't juist cool!
Oh ok.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zou krek wat weze. Maar nee ik ben dat niet
Te laatquote:Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh ok.
Dan wil ik graag 1 kudo terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |