kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Neem je haar mee uit eten? Seks gegarandeerd. Tenzij je naar de mac gaat.
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparen
Een schavuit 3e klas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een vlegel!
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacherquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
En de Ricky.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacher
Ook?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]jij ook al. In dat geval zat ik je niet te stoken
Playerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)quote:
Ik weet nog wel op die meet dat je dat vertelde over Afrika.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |