je hebt een triootje geplanned?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tenzij je smiddags komt en ik er met een paar zit.
Nee. Uit school eerst met klasgenoten de stad in. Rond half 12.quote:
Triootjesquote:
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZquote:
Afzeggen maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Maharbal het volgende:
Ja op vrijdag gaat niet lukken, dan zit ik in Groningen.
Slechte timing mmmmmmmkay
die bij de koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZEn die ken jij al
Die andere gaat niet mee weet ik wel bijna zeker
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraatquote:
Je afspraken in Groningen afzeggen man!quote:
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je afspraken in Groningen afzeggen man!
Je hebt nog vier dagen om het te regelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't niet
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt nog vier dagen om het te regelen
Leuke gast was dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraat
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruiken
Hij is chillquote:
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkiequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef justmattie het volgende:
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offencequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkie
Je zoekt er te veel achterquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offence
Nee joh, jij hebt een vriendin tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zoekt er te veel achter.
Als ik vrijdag in LWD Ben, laat ik 't weten.
schobbejakjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |