BUZZYBEERECLAMEquote:
geen linkje, text op foto's mag, plus ik heb geen invloed op wat Gert met zijn foto's doetquote:
Dan is het wel echt een turkenbak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
en die heeft geen schotel op het dak
uhuquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een turkenbak.
En anders kom ik wel even langs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Opdekop het volgende:
Ik denk dat ik vrijdagavond misschien wel de stad in kan.
Oeoeoeoequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijnquote:
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.
Palm bier op een Heineken viltje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.
DW en ik hebben er zaterdag weer van genoten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef Opdekop het volgende:
Ja, Socios jij kwam gewoon niet opdagen de volgende vorige keer!!! Echt belachelijk. Ik kan het je nog steeds niet vergeven.
Misschien als je vrijdag komt. Heel misschien.
Beide kwaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Palm bier op een Heineken viltje.
Mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef Crutch het volgende:
Hey ik heb nog steeds opdekop in mijn sig.
Wat zal ik er nu een sinzetten?
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey, zit je al in Zwolle op school?
Toch niet op lollerwindesheim hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.
Nee, ik weet dat ik er slim uit zie maar daar is ook alles mee gezegd. Deltion College..quote:
voor mij wel, maar ik ben dan ook een uberpimp webmasterquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Is het normaal als je gemiddeld 1 mailtje per minuut krijgt?
Matthijs brengt me wel.quote:
Lieg niet.quote:
2 vingers.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Tenzij je smiddags komt en ik er met een paar zit.quote:
je hebt een triootje geplanned?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tenzij je smiddags komt en ik er met een paar zit.
Nee. Uit school eerst met klasgenoten de stad in. Rond half 12.quote:
Triootjesquote:
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZquote:
Afzeggen maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Maharbal het volgende:
Ja op vrijdag gaat niet lukken, dan zit ik in Groningen.
Slechte timing mmmmmmmkay
die bij de koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja die ene maar die is niet lid en kijkt alleen in ONZEn die ken jij al
Die andere gaat niet mee weet ik wel bijna zeker
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraatquote:
Je afspraken in Groningen afzeggen man!quote:
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je afspraken in Groningen afzeggen man!
Je hebt nog vier dagen om het te regelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat ik er 's avonds wel ben, maar ik denk 't niet
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt nog vier dagen om het te regelen
Leuke gast was dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die ja, waar jij ook wel mee hebt gepraat
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neh, kga ff eten met m'n beste vriendin die net terug is van ~2 weken ontgroening. Die kan wel wat afleiding gebruiken
Hij is chillquote:
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkiequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef justmattie het volgende:
Die ken oek wel met met ons juh. Gesellig.
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offencequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neeheee, ik ben dan net verhuisd naar Groningen. Mooi ff in eigen stekkie
Je zoekt er te veel achterquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
We snappen het alweer. Eten, wijntje/biertje, naar jouw stekkie om je slaapkamer in te wijden. No offence
Nee joh, jij hebt een vriendin tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zoekt er te veel achter.
Als ik vrijdag in LWD Ben, laat ik 't weten.
schobbejakjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Neem je haar mee uit eten? Seks gegarandeerd. Tenzij je naar de mac gaat.
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee die lui van Braaksma zullen je date dan sparen
Een schavuit 3e klas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een vlegel!
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt een vriendin tochIk zit je te stoken
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"die tieten ben al dik genoeg, der hoet niet nog een frikandeltsie bij! nim dou mar een lightkroket of su!"
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacherquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt.
En de Ricky.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jehebt het tegen mattie, neen is aan de perlenbacher
Ook?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]jij ook al. In dat geval zat ik je niet te stoken
Playerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)quote:
Ik weet nog wel op die meet dat je dat vertelde over Afrika.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook best lang! Bijna 3,5 jaar hier (m'n vriendin was net eind april teruggekomen van 6 maanden Afrika...timing...timing...)
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook! maar bij mij is dat iets wat om de paar maanden terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |